Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן
13.10.17 מאת: צוות
9 דקות קריאה

הקמת אתר אינטרנט לעסק

היום כל ילד יודע שכדי למצוא את חנות הגלידות הקרובה ביותר אל הבית צריך להקליד כמה מילים בגוגל והתוצאות לא יאחרו לבוא, עסקים גדולים וקטנים כאחד זקוקים לאתרים טובים כדי להפיץ את שירותיהם בקרב רבים, ואף לגרום ללקוחות לבצע פעולות שונות באתר כמו רכישת מוצרים או השארת פרטי התקשרות. הקמת אתר אינטרנט חשובה לכל עסק, ובמיוחד לעסק קטן בראשית דרכו המתכוון להרחיב את פעילותו.

לבנות אתר ולפרוח

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן תורמת רבות להגדלת הרווחים של העסק, גם אם מדובר בחנות לתיקון שעונים בקצה השכונה שכולם מכירים. לאתר יתרונות רבים. ראשית, בניגוד לאנשי המכירות העובדים בין השעה תשע בבוקר לשש בערב, אתר האינטרנט פעיל במשך 24/7 ומציג לגולשים את השירותים שאתם מציעים, וזאת מבלי שתצטרכו לשלם לו עבור שעות נוספות או לתגמל אותו בבונוסים. נוסף על כך, אתר תדמית הוא דרך טובה לשמור על קשר עם הגולשים ולהפגין יצירתיות. ניתן למשל להקים פורום פעיל, להקים כתבות מעניינות ולאפשר לגולשים לכתוב תגובות והמלצות.

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן – מה היא צריכה לכלול

כאשר מקימים אתר תדמית לעסק, יש צורך להביא בחשבון פרמטרים רבים. אלה כמה פעילויות משמעותיות אשר יכולים לסייע להעלות את האתר שלכם אל המקומות הראשונים בגוגל:

  • אתר בנוי לקידום – כל אתר לעסק קטן צריך להתאים לקידום הממומן כמו גם לקידום האורגני. כי בשיווק צריך לפעמים לירות לכל הכיוונים. כמו כן, חשוב להתאים את האתר לעבודה עם רשתות חברתיות.
  • ידידותי למשתמש – ניהול האתר צריך להיות נוח ומתאים לכל משתמש. חלק ניכר מתחום קידום אתרים הוא ניהול תכנים באתר, כתיבת תכנים ותחזוק האתר באמצעות העלאת פוסטים, כתבות, תמונות וסרטונים. משום כך, הממשק צריך להיות נגיש לכל משתמש הדואג לעדכון הבלתי פוסק של האתר.
  • המרה מהירה של לידים – בשיווק העסק פעמים רבות יש צורך להכות בברזל בעודו חם. ברגע שהלקוח משאיר פרטים באתר, חשוב ליצור אתו קשר במהירות האפשרית. אחרת, הוא פשוט יפנה לחברה המתחרה. ולכן, ברגע שהגולש משאיר שם ומספר טלפון, חשוב להמיר את פנייתו במהירות לליד.
  • מתאימים את האתר לקהל היעד – האתר צריך לדבר אל לקוחותיו מבחינת תכנים, עיצובים ותמונות. כך לדוגמה, אתר של מארגן מסיבות והפעלות ליום הולדת לילדים צריך לכלול תכנים קלילים ועיצוב צבעוני, בעוד הקמת אתר אינטרנט לעורכי דין צריך להיות רשמי יותר ובעל עיצוב סולידי, רשמי ומאופק.
  • לגלוש מכל מקום – בעולם שבו אנשים רבים אינם מצליחים להיפרד מהאייפונים והסמארטפונים שלהם ולו לרגע אחד, חשוב להתאים את האתר למסך הקטן של המכשירים הסלולריים. הקמת האתר רספונסיבי לניידים יאפשרו לגולשים גישה נוחה לשירותים של בית העסק מכל מקום.

אתר אינטרנט לעסק קטנטן – כך עושים את זה אצלנו

אנחנו בחברת אקטיבנט מבצעים הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן יחד עם התאמת השירות לפי דרישותיו של הלקוח. אם יש לכם עסק קטן בתחילת הדרך, כאן תקבלו את היחס האישי אשר לו אתם ראויים. אז איך עושים את זה אצלנו? דבר ראשון, אנו רוצים להכיר אתכם, ולכן נציג מטעמנו יקבע עמכם פגישה ראשונית, בשלב זה תקבלו את כל המידע הרלוונטי עלינו ועל דרך הפעולה שלנו (בטלפון או בפגישה פנים מול פנים) ואנחנו מצדנו נלמד על התנהלות העסק שלכם. בשלב הבא אנו עוברם לאפיון ונשאל אתכם שאלות ממוקדות יותר – איך אתם רוצים שייראה האתר שלכם? האם יש לכם בקשות ייחודיות לעיצוב ולנראות שלו? בשלבים הבאים אנו יוצאים אל הדרך – עורכים מחקרים על התחום שבו אתם פועלים, בונים את המבנה הכללי, בוחרים את הצבעים המתאימים לכם, מעצבים את הממשק, מתאימים את האתר לנייד ומבצעים בדיקת QA.

אנו באקטיבנט בניית אתרים מלווים אתכם לאורך כל התהליך ומסייעים לכם בהכרת המערכת לניהול התכנים. בסיום הליך הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן, אתם יכולים לצאת לדרך ולקצור פירות רבים באמצעות חשיפה על ידי קידום או פרסום.

אולי יעניין אותך גם:

בניית מערכות אינטרנטיות

בניית אתרים לקבלנים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!