Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים למובייל

בניית אתרים למובייל
27.02.17 מאת: צוות
9 דקות קריאה

בעבר טלפון נייד שימש רק לשיחות טלפון ולא היה קיימת החשיבות של בניית אתרים למובייל, אך כיום הטלפון הנייד – הסמארטפון הוא מעין מחשב אישי קטן בגודלו (ביחס למסך מחשב) הוא נכנס לכיס והולך אתנו לכל מקום. המהפכה הזאת הולידה שימושים נוספים לטלפון הנייד (סמארטפון) כגון: שליחת מיילים, חיפוש במנועי חיפוש, משחקים, בירור יתרה בחשבון הבנק, ביצוע תשלומים, רכישות מהאינטרנט, מפות, הורדת מתכונים, הזמנת תור לרופא, עריכת קניות של מצרכי מזון ועוד שימושים רבים ומגוונים המקיפים את חיינו מכל נקודה אפשרית.

בניית אתרים למובייל כערך עליון

אנשים רבים גולשים דרך המובייל וחלק מהם יכולים להיות הלקוחות שלך. בעלי עסקים רבים הבינו את הצורך והפוטנציאל בבניית אתרים המותאמים למובייל. אתר אשר לא מותאם למובייל "יסבול" מתמונות שלא עולות, טקסט מוסתר הדורש גלילה לצדדים, רווחים רבים בין אלמנטים היוצרים חוסר אסתטיות ובמילה אחת: אתר לא נעים ונוח לצפייה. 

בניית אתרים המותאמים למובייל

סיבות טובות לבניית אתרים המותאמים למובייל

  1. מקום טוב בגוגל – כולם רוצים להיראות טוב בגוגל כדי לזכות להיות בראש רשימת התוצאות בחיפוש. אחד הציונים שגוגל נותנת לאתרים מוצלחים הוא Mobile Friendly כלומר: האם האתר שלכם מותאם למובייל, אם כן תקודמו למקומות גבוהים יותר בתוצאות החיפוש ותיהנו מלקוחות רבים, אם לא – תרדו או לא תוצגו כלל בתוצאות החיפוש.
  2. להיראות טוב בכל מצב – התחרות הגדולה בשוק על כל לקוח ולקוח מחייבת בעלי עסקים וחנויות להיראות טוב בכל מצב. כיום כבר לא מספיק אתר אינטרנט אשר נראה במיטבו רק במחשב שולחני. קצב החיים השתנה ודרישות השוק דורשות להיראות טוב גם במובייל. 
  3. לא להיות שונה – עוד ועוד עסקים שידרגו את עצמם בפתרונות שיגרמו להם להיראות טוב גם במובייל. לא כדאי להישאר מאחור במיוחד כשהפער יכול לגדול בעידן הטכנולוגי המתקדם מיום ליום.
  4. נוחות המשתמשבניית אתרים בעיצוב אישי למובייל מתחשב ולוקח בחשבון את המסך הקטן בו יוצג התוכן. הכפתורים צריכים להיות ברורים ונוחים למשתמש, ממשק לא נוח יגרום ללקוח הפוטנציאלי לעזוב את האתר ולחפש תשובות ומענה באתרים אחרים. במובייל משתמשים בהקלקה על כפתור בשיטת מסך מגע להבדיל ממחשב שולחני שההקלה היא דרך העכבר, זוהי נקודה משמעותית הנלקחת בחשבון בבניית אתרים המותאמים למובייל.
  5. חשיפה מרבית – רוב הגולשים גם ככה משתמשים מהנייד רוב הזמן וברוב המקרים הם גם משאירים פרטים באתרים כאשר הם פועלים מהנייד, השילוב של החשיפה הגבוהה עם הסיכוי הגדול לקבלת פניות מהאתר מבהירה עד כמה זה חשוב כיום. 

כיצד ניתן להתאים אתרים שנבנו לאינטרנט לגלישה במובייל?

אתרים חדשים נבנים בצורה מותאמת לכל הרזולוציות השונות של המסכים לכן הם יעבדו טוב עם מערכות הפעלה שונות. העיצוב נשמר, הוא גדל או קטן בהתאם לגודל המסך. לקוחות רבים אשר בונים אתר חדש דורשים ומבררים איך ייראה האתר שלהם בפלטפורמות השונות. 

פתרון ש"נולד" לאתרים שנבנו למסכי מחשב הוא הוספת כפתור (לינק) "אתר מותאם למובייל", זהו לינק המוביל גולשים דרך הסמארטפון לדפים אשר ייראו טוב במסך קטן, חוויית הגלישה בהם תישמר וכן רוח העיצובית של האתר הקיים. זהו פתרון קל יחסית וכדאי.

לסיכום, בניית אתרים למובייל תופס תאוצה בשנים האחרונות והוא נעוץ בשינוי בהתנהלות אורח חיינו שבו יש דרישה ליצירת תהליכים פשוטים ויעילים בכל תחום ותחום. בכל מקום וזמן נתון יש בידינו מחשב אישי הנכנס לכיס – סמארטפון שבו אנו יכולים לנהל את חיינו. הזמן שלנו יקר ואנו מנהלים אותו בצורה יעילה וחכמה בעזרת הכלים הסובבים אותנו. השוק מתאים את עצמו ואנו מתרגלים לנוחות. 

חברות רבות הבונות אתרים שדרגו את עצמן ומציעות פתרונות ללקוחות הרוצים להיראות טוב גם במובייל ובכך להגדיל לעצמן את קהל הלקוחות שלהן. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לרשותכם, לייעץ לכם ולהציג לפניכם את הפתרון הטוב והמקצועי ביותר להופעתכם במובייל.

בניית אתר למכשירי מובייל וטאבלט

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לאמנים

בנייה וקידום אתרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!