Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים ברמת השרון

בניית אתרים ברמת השרון
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

לאורך ההיסטוריה תמיד יש שינויים ותנודות בעולם העסקים וכן גם בכל תחום כזה או אחר. בעבר היו סוחרים על עגלות, לאורך הזמן קמו גם דוכנים, חנויות ועוד. שיטות המסחר עלו והשתדלו לאורך השנים ואנשים החלו להשקיע תשומת לב יותר גדולה באיך להגיע אל הלקוחות ולשכנע אותם לקנות. היום אנשים חכמים יותר ויש להם כלים טכנולוגיים נגישים מכל בית ולעתים בכל כיס. על כן יש לבצע שינויים באופן שבו אנו חושבים על שיווק העסק שלנו והשירותים שלנו. בניית אתרים ברמת השרון תעזור לכם לאמץ את טכנולוגיית האינטרנט לשירותכם אולם במה תשקיעו ואיך – זו כבר החלטה שלכם. מה שבטוח אתם חייבים לחשוב נכון.

השינויים בשוק העסקים גורמים לכך שכל עסק ברמת השרון זקוק לאתר:

עד לפני עשור עוד אנשים היו סקפטיים לגבי הזמנות מהאינטרנט. חלק מהאנשים התלהבו מהיכולת להשוות מחירים אונליין ולבצע הזמנות מוזלות מחו"ל אל הארץ. הם היו מוכנים לחכות 2-4 שבועות בממוצע עד שיגיע המוצר לידיהם בכדי לחסוך בעלויות הצריכה שלהם. כמו כן יכלו להשוות מחירים, לקרוא על מוצרים ולעשות הכול בנחת, בלי יועץ מכירות שעומד להם על הראש ומבלי הצורך להתארגן ולצאת פיזית אל החנות. הנוחיות הזו, ביחד עם המוניטין שצבר עולם האי-קומרס, הרשתות החברתיות והמקום של האינטרנט בחיינו – גרמו לכך שהיום רוב האוכלוסייה מעדיפה לרכוש מהאינטרנט. אם מישהו צריך איש מקצוע לטיפול באינסטלציה, חשמל, הדברות או כל שירות אחר – הוא פונה אל האינטרנט למצוא איש מקצוע באזור שלו. על כן החשיבות של בניית אתרים ברמת השרון לעסקים מקומיים הרוצים לאמץ את השינויים הללו ולקדם את העסק שלהם.

כללים חשובים בבניית אתרים לעסקים ברמת השרון:

רמת השרון היא עיר במחוז תל אביב שבמחוז מרכז. אנשי המרכז שונים בסגנון החיים שלהם, בציפיות שלהם ובסלנג שלהם מאנשים באזור אחר בארץ. לכן, האתר שלכם, העיצובים בו והתוכן בו צריכים להיות מותאמים לקהל היעד שלכם שככל הנראה נמצא במרכז. זהו הכלל הראשון החשוב ביותר לבניית אתר – אפיון קהל היעד והתאמת האתר לצרכיו. כמו כן הבליטו את התועלות של המוצרים/השירותים שלכם, את היתרונות שלכם על פני המתחרים שלכם וכמובן בצעו התאמות של האתר לגלישה במובייל. דבר נוסף שנוכל להמליץ עליו הוא להשקיע בשיפור חוויית המשתמש באתר. לא רק שזה יעזור לכם להתקדם במעלה תוצאות החיפוש של גוגל לביטויים בתחום שלכם, הרי שזה גם יעזור לשיפור אחוזי ההמרה באתר שלכם שבין גולשים ללקוחות.

עקבו אחר כך צעד של הגולשים שלנו כדי לשפר את הביצועים של האתר:

כאשר אתם שוכרים שירותי בניית אתרים ברמת השרון בקשו מחברת בניית האתרים להתקין עבורכם תוסף גוגל אנליטיקס וגוגל סירץ' קונסול על מנת לעקוב אחר הגולשים שלכם ואחר ההתנהגות שלהם באתר. בין היתר תוכלו ללמוד כמה גולשים נכנסים לאתר שלכם בכל יום, שבוע חודש ושנה. תוכלו לראות באילו שעות יש יותר פעילות באתר שלכם. תוכלו לראות את זמן השהייה הממוצע של גולש באתר שלכם, מאיזה עמודים הם עזבו, באילו עמודים יש יותר ביקורים באתר שלכם ועוד.

הגיעו אל אנשים גם בצד השני של רמת השרון:

לאחר בניית האתר שלכם תצטרכו להתחיל לקדם ולפרסם אותו. אנו ממליצים בחום על קידום אורגני מקומי בתחילה ואז להתרחב למעגל מקומות נוסף עם הזמן וההתפתחות של העסק. במידה והעסק זקוק לתזרים ולקוחות באופן מידי כדאי לשלב גם קמפיין ממומן בגוגל או בפייסבוק לקבלת לקוחות לעסק במהירות. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בבת ים

בניית אתרים בטבעון

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!