Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לצלמים

בניית אתרים לצלמים
27.02.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

בניית אתר מקצועי לצלמים

ישנם ככל הנראה אלפי צלמים בישראל. חלקם עצמאיים המנסים להתפרנס מצילום, אחרים מחשיבים את עצמם כאמנים המצלמים נופים ותמונות שונות ומוכרים את זכויות היוצרים עליהם, ואילו אחרים עשויים להיות חברות צילום ודיגיטל גדולות אשר מספקות שירותי צילום לאירועים בכל סדר גודל. ישנם צלמים המספקים שירותי ווידיאו בנוסף לצילום הדיגיטלי הרגיל. מכל אלה ניתן להבין כי בניית אתרים לצלמים תהיה שונה מעט מבניית אתרי תדמית אחרים.

מרבית האנשים כיום הנם ויזואליים ולכן מגיבים טוב יותר לתמונות וסרטונים מאשר לטקסט. כאשר מדובר באתר של צלמים – הגולשים שיגיעו אל האתר ככל הנראה יהיו אנשים שאוהבים צילום בעצמם או לקוחות פוטנציאליים המעוניינים בשירותי צילום לאירוע שלהם. מכאן שהדבר שהכי חשוב להם לראות זה את איכות העבודה בפועל. כלומר את אלבומי התמונות שלכם.

תיק עבודות באתר צלמים

עם הכניסה לאתר ככל הנראה יתרשמו הגולשים מסליידר גדול בכניסה או מגלריית תמונות מרשימה ומעניינת. בנוסף לאלה יוכלו להיכנס לעמוד התיק עבודות של הצלם ולהתרשם מאלבומי תמונות מחולקים לפי קטגוריות. אם מדובר בצלם אירועים הקטגוריות יהיו ככל הנראה סוגי האירועים השונים: בר מצווה, חתונה וכד'. אם הצלם יציג את התמונות שלו כתערוכות או למכירת התמונות הרי שאלה יהיו ככל הנראה מחולקים לקטגוריות על פי סוג התמונה: תמונות נוף, אנשים, כלי רכב, כפר, עיר, כבישים, תעשייה, חוף ים וכד'.

בניית אתר מקצועי לצלמים

שיווק השירותים לפי אזור

אם מדובר בעסק קטן המציע שירותיו באזור מסוים בלבד (נניח באזור הצפון) הרי שחשוב לציין זאת בשם האתר/תיאורו וכן במקומות שונים באתר. כך למשל צלם אירועים המספק שירותיו בצפון יקרא לאתר בשמו הפרטי/שם החברה ובתיאור ירשום "צילום/צלם אירועים בצפון". כך הוא גם משלב מילת מפתח ראשית עבור הקידום האורגני של האתר וגם מציג בבירור לכך שהשירותים שלו הנם באזור הצפון.

עמודים שונים שחשוב לכלול באתר לצלמים

דף האודות הנו חיוני ביותר שכן מרבית האנשים השוכרים חברה/אדם המספק שירותי צילום מעוניינים לקרוא קודם אודות הצלם. לרוב מדובר בתפקיד רגיש במיוחד כאשר מדובר באירועים מרכזיים בחיי הלקוח (כמו חתונה למשל) ולכן עליהם לוודא כי מדובר בצלם אמין, מקצועי שנעים לעבוד אתו ושהם בטוחים שיקבלו את האלבום המקצועי שהם קיוו לו.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בצפון

בניית אתרים לווטרינרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!