Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לווטרינרים

בניית אתרים לווטרינרים
06.03.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

אנשים רבים שזקוקים לטיפול רפואי עבור בעל החיים שלהם משתמשים באינטרנט כדי לחפש ווטרינרים ופונים אליהם דרך האתר שלהם. אז כיצד תדעו לבנות אתר שיתאים לכם ויוביל אליכם לקוחות רבים? הנה כל הפרטים שיסייעו לכם ביצירת האתר המושלם עבורכם! 

בניית אתרים לווטרינרים – כל מה שחשוב לדעת!

התהליך של בניית האתר מלווה בהבנת האופן שבו קהל היעד מחפש אתרים ובהתייחסות לגורמים שמובילים אותו לפנות דווקא אל הרופא שבאתרו ביקר זמן קצר לפני כן. לכן, ישנם מספר דברים שצריך לקחת בחשבון במהלך בניית האתר:

  • עמוד ראשי – עמוד זה צריך להכיל פירוט קצר על אודות הווטרינר, שירותי הטיפול השונים שהוא מציע והדרכים ליצירת הקשר עמו.
  • עמוד אודות עם תמונת הרופא שמכיל פירוט רב על ניסיונו המקצועי – הלקוחות יוכלו להכיר את הרופא ויוצר תחושת מקצועיות ואמינות מכיוון שהם יכולים להתרשם ממנו.
  • יצירת מאמרים ותכנים על נושאים בתחומי הרפואה בבעלי החיים שהוא מתמחה בהם שיעלו בעת חיפוש שלהם באינטרנט ויצרו רושם שהרופא מכיר לעומק את תחום עיסוקו ואפשר לסמוך עליו. 
  • ניתן גם ליצור מעין טופס עם שאלות לרופא שניתן לקבל עליהן מענה ויעודדו את הלקוח לפנות אליו.

בניית אתר לווטרינר

כיצד העיצוב משפיע על בניית אתרים לווטרינרים?

העיצוב מהווה את אחד הגורמים המרכזיים שמושכים את הגולשים ומשפיע על אופן שימושם בו ומידת הזמן שיקדישו לעיון בתכניו. העיצוב מעניק לאתרכם מראה ייחודי שיבדיל אתכם מאתרים של רופאים אחרים וכולל בתוכו בחירה של תמונות, גופנים, צבעים ואופן מיקום האלמנטים כדוגמת טקסט או תמונה באתר.

חשוב ליצור אתר שמתאפיין בעיצוב נקי ואינו גדוש בתמונות והגופן שנבחר עבורו ברור לקריאה, זאת כדי להבטיח שהגולשים שייכנסו אליו לא יתבלבלו מעומס הפרטים ויתקשו להתמצא בו. 

בעת העלאת התמונות לאתר יש צורך לבחור בקובצי תמונות באיכות גבוהה כדי לוודא שייראו טוב באתר ולא יהיו מטושטשות, מכיוון שהדבר יוצר רושם לא מקצועי. 

מומלץ לבחור בצבעים שמזוהים על ידי קהל היעד כקשורים לרפואה כדוגמת ירוק או כחול בגוונים שמעניקים תחושת רוגע ונעימים לעין. 

אז צרו עמנו קשר בהקדם כדי לבנות אתר מקצועי ואיכותי עם עיצוב מושקע שיציג את ניסיונכם וייחודכם כווטרינרים בפני קהל הלקוחות! 

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לרופאים

ניתוח אתרים - Web Analytics

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!