Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בנתניה

בניית אתרים בנתניה
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

העיר נתניה היא אחת הערים היותר פופולריות בישראל וכך גם בגודל האוכלוסייה המונה למעלה מ200 אלף תושבים. בעיר פועלים אלפי בתי עסק ועוד אלפי עצמאיים המספקים שירותיהם בעיר. על מנת להגיע אל התושבים יכולים בתי העסק לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק ולקדם אותו באמצעות הכוח העצום של האינטרנט ובכך לחסוך לעצמם הרבה מאוד כסף ועוגמת נפש בשימוש בכסף הזה על טכניקות פרסום שכבר לא עובדות כיום. גם כאשר אתם בונים אתר אינטרנט ומשקיעים בפרסום שלו צריך לדעת עם מי לעבוד. 

טעויות נפוצות בעבודה מול חברות בניית אתרים בנתניה:

  • לא לעשות הסכם עבודה – אחת הטעויות העיקריות שבעלי עסקים עושים עם חברות בניית אתרים היא לא לעשות עמם הסכם. אנשי המכירות או בעלי חברות בניית האתרים יכולים להיות קלי שפתיים ולהבטיח הרים וגבהות אולם אם הם אינם מוכנים לעגן את זה בהסכם חתום ומסודר זו נקודת אזהרה עבורכם. לעומת זאת, אם החברה כן עובדת עם הסכם מסודר הרי שזו הוכחה נהדרת עבורכם שמדובר בחברה אמינה ואיכותית שעומדת מאחורי המילים שלה.
  • לא לאפיין עם החברה את האתר שלכם – אפיון העסק והאתר שלכם הוא חלק מהותי וראשוני בבניית האתר שלכם. ללא תכנון האתר שלכם מועד לכישלון. גרוע מכך אתם עשויים לזרוק כסף על אתר שלא ישרת את מה שאתם באמת צריכים.
  • להשקיע באתר שאתם לא באמת צריכים – הכוונה היא לבנות אתר שלא מתאים לצרכים שלכם. לדוגמה אם אתם צריכים אתר חנות אלקטרונית דעו כי הוא בדרך כלל יקר יותר מבניית אתר תדמית רגיל וחיבור למערכת סליקה חיצונית עולה עוד כסף וזמן עבודה. על כן אם אתם מקבלים הצעת מחיר זולה במיוחד חשוב לוודא שאתם וחברת בניית האתרים משדרים על אותו גל.
  • בחירת חברה לא מקצועית – יש הרבה חברות בניית אתרים בנתניה ובאזור המרכז בכלל ואתם רוצים לוודא שאתם עובדים עם חברה מקצועית שיודעת מה היא עושה ובעלת הכישורים המתאימים לבצע את העבודה שאתם צריכים. 

כיצד לבחור חברת בניית אתרים בנתניה?

  • לבדוק את תיק העבודות – אתם רוצים לבדוק את תיק העבודות של החברה ולהתרשם מהאתרים שהיא בנתה עבור בתי עסק אחרים. זה לא משנה אם תמצאו שם אתרים שקשורים בתחום שלכם או לא כי מה שאתם רוצים לבדוק הוא את רמת העבודה של החברה והאם זה תואם את השאיפות שלכם מרמת האתר שאתם רוצים עבור העסק שלכם.
  • להיפגש עם החברה – תוכלו להגיע אל משרדי החברה לפגישה או להזמין את אחד מנציגי החברה אליכם, לבית קפה או לכל מקום אחר שתרצו להיפגש בו. 
  • להכין אפיון מסודר על העסק וסוג האתר – כפי שפירטנו בפסקה הקודמת – חשוב לאפיין את סוג האתר ולעבוד לפי הסכם מסודר בין הצדדים.
  • להשיג את הטוב ביותר עבורכם – אל תתפשרו על חברה בינונית. עבדו עם חברת בניית אתרים הנמצאת בחזית התחום ונמנית בין החברות המובילות בתחום.

סוגי אתרים מתאימים לעסק שלכם:

בדרך כלל כאשר מדברים על אתר המתאים לעסק, מדברים על אתר תדמית. האתר צריך לכלול את המידע על בית העסק, מידע על המוצרים והשירותים של בית העסק, פרטי יצירת קשר עם העסק ולהזין באתר תכנים בעלי ערך לגולשים ולעדכן אותו לעתים קרובות. ישנן חברות הזקוקות באתר שלהם להבלטה של תיק עבודות, גלריה או אפילו הוספת חנות לאתר ואפשרות רכישה. לאחר בניית האתר המתאים ביותר עבור העסק שלכם השלב הבא יהיה לחשוב על אפשרויות הפרסום של האתר והיכן כדאי להשקיע. לפרטים נוספים אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר בחברת אקטיבנט ואנו נשמח לייעץ לכם בנושא. 

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים ברעננה

בניית אתרים באשדוד

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!