Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לתעשייה

בניית אתרים לתעשייה
06.03.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

אתרים בכל תחום מאופיינים בדקויות שונות ונדרשים לעמוד בדרישות מגוונות, בהתאם למה שמצופה מפועל בתחום לספק לצרכנים, בהתאם לדרישות הממשלתיות ועוד. בנוסף, גם עולם האינטרנט מציב דרישות מגוונות עבור אנשים הפועלים בתחומים שונים. תעשייה מהווה עולם ומלואו כך שכדי לבנות אתרים המיועדים לשימוש על ידי חברות, לקוחות פרטיים ועסקיים וכן בתור "כרטיס ביקור" של מוסד תעשייתי כלשהו – יש לעמוד במספר מאפיינים מחייבים.

מה חייב להופיע באתר בתחום התעשייה?

אחד הדברים החשובים ביותר בכל אתר – זה כמובן העיצוב. על מנת ליצור את העיצוב המתאים ביותר לתחום התעשייה, יש לחשוב על הצבעים הדומיננטיים בסוג הייצור הספציפי, הגופן שייראה ייצוגי ומכובד, תמונות הכרחיות שיוצרות את הרושם הדרוש על מנת ליצור את השם הטוב בשוק. נושא נוסף שאי אפשר לוותר עליו בשום פנים ואופן, זה ההתאמה למובייל. כיום, כל אתר חייב לעמוד בדרישות הבסיסיות של גוגל – שאחת מהן היא התאמה למכשירים הסלולאריים. אתר שמכבד את עצמו נדרש להיות מוצג באופן איכותי גם במסכים האנכיים, וגם ברזולוציות הקטנות והגבוהות ביותר.

בניית אתרי תעשייה

תוכני האתר המיועד לתעשייה

יש מספר התניות שיש לחשוב עליהן כאשר בונים אתרים לכל מטרה. לדוגמא: האם על האתר להיות סטטי או דינמי? באופן כללי, תמיד ממליצים על אתר דינמי, שנוספים בו מאמרים ועמודים חדשים. יחד עם זאת, בעת בניית אתרים לתעשייה לא תמיד חושבים על הביצועים ברמת האופטימיזציה למנועי חיפוש – אלא בייצוגיות בפני השותפים לעשייה ולקוחות עתידיים. כך שלא תמיד נדרשים עדכונים, אלא ביסוס אתר מקצועי, איכותי, יפה ומותאם למנועי חיפוש ברמה הראשונית. חשוב מאוד שהאתר יעבור התאמה של מילות חיפוש, וכן שיהיו בו כל התגיות הדרושות כיום.

האלמנטים השיווקיים בעת בניית אתרים לתעשייה – עד כמה רלוונטי?

בניית אתרים לתעשייה לא תמיד משמשת לרמה השיווקית, אלא כדי להציג את הפעילות של המוסדות השונים גם באינטרנט, משום שידוע שאם אתה לא שם – את לא קיים. לכן להשלמת הייצוג באינטרנט, כדאי להשקיע גם את הזמן והמאמץ בקופירייטינג שיווקי איכותי שיראה את הנכונות של המוסד או המפעל לשתף פעולה עם גורמים ושותפים חדשים.

להזמנת אתר ייעודי לתחום התעשייתי – צרו קשר עוד היום.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לחברות ביטוח

בניית אתרים לחברת נדל"ן

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!