Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בטבריה

בניית אתרים בטבריה
04.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בעיר טבריה ישנם עצמאים רבים. היא נחשבת לאחת הערים התיירותיות ביותר בארץ ובשל הסמיכות שלה לכנרת יש גם הרבה עסקים הקשורים בנמלים שלאורכה. העיר עצמה מונה קצת מעל 40 אלף תושבים ובקרבתה גם כמה קברי צדיקים, הרים ונופים מופלאים ועוד. בניית אתרים בטבריה מעולם לא הייתה פופולרית יותר מהתקופה הזו שכן כל בעל עסק מבין את החשיבות של בניית אתרים לעסק ושל נוכחות וחשיפה של העסק באינטרנט עבור תיירים ומבקרים המגיעים לעיר ומחפשים אונליין מידע על העיר ואטרקציות לבקר בהן. 

בניית אתרים טבריה – דגשים חשובים:

  • עבדו על שיפור חוויית השימוש באתר שלכם. פרמטר זה חשוב מאוד גם לקידום האורגני של האתר בגוגל וגם לשביעות רצון הגולשים בשימוש באתר שלכם. אחרי הכול – אם אתם רוצים להתבלט על פני המתחרים שלכם – כדאי לכם לדאוג לחוויית שימוש מדהימה באתר שלכם. כמו כן חוויית משתמש טובה כמו גלישה מהירה באתר, ניווט נוח ויעיל, תוספי נגישות ועוד – יעזרו לכם בהגדלת אחוזי ההמרה באתר שבין גולשים ללקוחות.
  • התאימו את האתר למובייל – בניית אתר רספונסיבי הנה חיונית היום לכל בית עסק שכן רבים מהגולשים באינטרנט עושים זאת דרך הסמארטפון. כמו כן התאמה רספונסיבית עוזרת גם לגלישה במסכים שונים מסוגים וגדלים שונים: טאבלטים, מחשבים ניידים וכד' – שהם מעבר למחשב הנייח.
  • דאגו להיררכיית תוכן ברורה באתר שלכם. הציגו היטב את השירותים והמוצרים שלכם ועשו שימוש מקצועי באתר לשפר ולקדם את המכירות בעסק. עם זאת, כדאי כמובן גם לבצע חקר מילות מפתח לפני בניית התוכן באתר כדי לשלב את הביטויים המרכזיים לקידום בראש ההיררכיה של התוכן המוצג באתר.

על איזו מערכת תוכן לבנות את האתר שלי?

אתם אולי מומחים בתפעול העסק שלכם בטבריה ומומחים בתחום שלכם, אך בכל הקשור לתחזוקה השוטפת של האתר שלכם ייתכן ולא כל כך תבינו מה לעשות. לכן – אם יש לכם אפשרות כלכלית לתת לאיש מקצוע לתחזק את האתר שלכם עבורכם – מצוין. אם אין באפשרותכם לעשות את זה או שאתם מתכננים לטפל בו בעצמכם אז כדאי לדעת על איזו פלטפורמת תוכן האתר שלכם הולך להיבנות. בין המערכות המומלצות ביותר נמנית מערכת התוכן של וורדפרס כמובן. ניתן להפיק בה אתרים מקצועיים, לשנות כל אספקט באתר ומערכת ההפעלה מאוד נוחה ומסודרת. ישנן חברות בניית תוכן בעלות פלטפורמה מיוחדת משלהן, פרי פיתוח החברה, ועל כן כל עוד השימוש בה הוא נוח וקל אין עם זה שוב בעיה. 

כיצד לשפר את האבטחה של האתר שלי?

כל אתר ישראלי הנו מוקד משיכה להאקרים זרים המחפשים להרע לעסקים ישראלים ואזרחים ישראלים. כמובן שלא כל אתר וכל עסק מועד לפריצה, אולם ככל שהאתרים גדלים ועוברים בהם יותר גולשים כך צריך לשמור על האתרים הללו יותר. בכל מקרה, ללא קשר להאקרים זרים או ילדים משועממים שמחפשים לפרוץ לאתרים אחרים כי זה נראה להם מגניב הרי שתוכלו לבצע כמה מהלכים פשוטים לשדרוג האבטחה באתר שלכם. ראשית, אם האתר פותח בוורדפרס יש תוספי אבטחה שניתן להתקין. אם האתר פותח בדרך אחרת – תוכלו לבקש מהמתכנת שבנה לכם את האתר להוסיף מנגנוני אבטחה נוספים לאתר, אפילו בתוספת תשלום. דבר בסיסי שחשוב לדאוג לו הוא לרכוש תעודת SSL ולהעביר את האתר לHTTPS בכתובת שלו. מדובר בפרוטוקול אבטחה המספק שכבה נוספת בהעברה המידע שבין המחשב לשרת שלכם ומקשה על גורמים צד שלישי להעתיק מידע, להאזין לו או לפרוץ אליו.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בנתיבות

בניית אתרים בגדרה

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!