Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

עיצוב ופיתוח אתרים

05.06.18 מאת: צוות
8 דקות קריאה

עיצוב ופיתוח אתרים – אז איך ייראה האתר שלך

אנו חיים היום בעולם מהיר ומידי, עולם עשיר באינפורמציה וגירויים מכל עבר. למשל, אם בעבר עמדו לרשות תושביה של שכונה אחת שתי חנויות בגדים בלבד, הרי שהיום הם יכולים להיתקל בכ-10 חנויות בגדים שונות במרכז המסחרי. שפע זה הוליד תחרויות בין בתי העסקים שהבינו שהם צריכים לבלוט בנוף הדיגיטלי כדי להצליח, ואין דרך טובה יותר לעשות זאת מעיצוב ופיתוח אתרים. העיצוב רלוונטי לא רק לבתי עסק פיזיים, אלא גם לאתרי אינטרנט שונים. זאת משום שאחד הפרמטרים שלפיהם בוחר הלקוח להישאר באתר הוא העיצוב.

עיצוב ופיתוח אתרים מקצועי

4 המאפיינים העיקריים שכדאי להכיר בעת פיתוח אתר

פיתוח ועיצוב אתרי אינטרנט כולל כמה מאפיינים שכדאי להביא בחשבון:

  • הדומיין – הדומיין הוא הכתובת של האתר שלכם. אותה כתובת שמקליד הגולש, או לחלופין לוחץ עליה, כדי למצוא אתכם ולשוטט באתרכם. כדאי לבחור שם קליט וקצר לאתר שלכם, כדי לצרוב את שמם בתודעתו של הגולש. עם זאת, מומלץ לשים לב לכך ששמות טובים "נחטפים" במהירות, כך שחשוב להכין כמה רעיונות מראש לצורך גיבוי.
  • שטח אחסון – האחסון הוא הבית של האתר שלכם, אשר בו נמצאים הקבצים, תכני הטקסט והתכנים הוויזואליים שלכם. מומלץ לבחור שטח אחסון אצל חברה מקצועית אשר מספקת גם אמצעי אבטחה טובים נגד פריצות. כמו כן, כדאי לשים לב לגודל האחסון שאתם מחליטים לרכוש. לדוגמה, אם אתם בונים אתר הכולל תמונות רבות, מומלץ לרכוש שטח אחסון גדול יחסית, כדי שהאתר שלכם לא יסבול מבעיות במהלך הטעינה.
  • לבחור פלטפורמה – בשלב זה כדאי לבחור את פלטפורמת התוכן שעמה תעבדו ובאמצעותה תעלו את התכנים שלכם. אחת הפלטפורמות האיכותיות הקיימות היום בשוק היא וורדפרס בזכות יתרונותיה הרבים: גוגל מעדיפה אותה על פני פלטפורמות אחרות, היא בנויה על קוד פתוח וניתן לעשות בה שינויים רבים, כוללת תוספי SEO היעילים לקידום, כוללת שורה ארוכה של תבניות עיצוב ופיתוח אתרים אשר יש לה קהילה חמה ותומכת.
  • רספונסיביות – היום זו מילת הקסם בתחום כמו בנייה ופיתוח אתרים. רספונסיביות לנייד פירושה התאמת האתר לנייד שלכם. מכיוון שהיום אין גולש שאינו מסתובב עם המכשיר הסלולרי הקטן שלו בכל מקום, חשוב להתאים את הנייד למסך הקטן. בעלי עסקים הבוחרים להתאים את האתר שלהם למכשירים הניידים, מגדילים את מאגר הלקוחות שלהם ובכך מגדילים גם את הרווחים.

עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט ייחודיים

עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט – לא מוכרחים לעשות זאת לבד

עיצוב ופיתוח אתרי אינטרנט דורש מיומנות רבה, כך שמי שאין לו ניסיון בתחום עלול לבזבז זמן יקר על פיתוח אתר, זמן שהוא יכול לנצל לטובת פיתוח העסק שלו. אנו בחברת אקטיבנט מציעים לכל בעל עסק שיש לו חלום לפתח ולבנות את האתר עבורו. אצלנו פועלים בשיטתיות כדי להוביל אתכם להצלחה המיוחלת.

בשלב הראשון, אנו מזמינים אתכם לפגישה כדי להכיר אתכם קצת יותר – אילו שירותים אתם מציעים? האם יש לכם לוגו שאתן מעוניינים לשלב באתר? מהי הייחודיות שלכם ואיך אתם רוצים להבליט אותה וכדומה. בשלב השני אנחנו עורכים מחקר בעצמנו כדי ללמוד כמה שיותר על התחום הייחודי שלכם ועל המתחרים הפוטנציאליים שלכם, במטרה להבליט אתכם כמה שיותר. לאחר מכן, אנו מרכיבים לכם בסיס, מעין מבנה לוגי הכולל פלטת צבעים, עיצוב ופיתוח ממשק המשתמש שלכם והליך בניית האתר עצמו (כולל רספונסיביות לאתר). בכל שלב ושלב של הפיתוח אנו בודקים את האתר ומריצים בדיקות QA כדי לאתר תקלות שונות. בשלבים הסופיים אנו מדריכים את הלקוח ומראים לו כיצד להשתמש בממשק.

בסיום התהליך של העיצוב והפיתוח, האתר שלכם יהיה באוויר, נוכל לגייס עבורכם לידים איכותיים שרק יועילו לעסק שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לגני ילדים

בניית אתרים למעצבי פנים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!