Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתר תדמיתי

בניית אתר תדמיתי
27.02.17 מאת: צוות
9 דקות קריאה

בניית אתר תדמיתי – אקטיבנט

בניית אתר לעסק איננה מסתכמת בעיצוב יפה או בעובדה שהעיקר יהיה אתר קיים ולא משנה איך הוא ייראה או מה יהיה בו. ישנם מספר פרמטרים שחשוב לקחת בחשבון בעת בניית אתר תדמיתי לעסק וחלק מהם: חוויית המשתמש של הלקוח, שירות הלקוחות של העסק, המיתוג של העסק, תפעולו השוטף של האתר וניתוח ומעקב אחר ביצועי האתר כדי לשפר את ביצועי האתר לאורך זמן.

בניית אתר תדמיתי

מהי חוויית משתמש וכיצד באה לידי ביטוי באתר שלכם?

חוויית משתמש היא בעצם רמת הנוחות של הגולש באתר שלכם. תארו לעצמכם שלקוח מגיע לפגישה אצלכם במשרד. כעת הוא צריך להתרשם מכם, מהמשרד שלכם ולפי דרגת הנינוחות שלו במקום הוא יהיה יותר פתוח וירגיש יותר נינוח לעשות אתכם עסקים. אם הוא לא ירגיש בנוח בניווט שלו בתוך המשרד, או שהמשרד יהיה מטונף ולא ייתן הרגשה נוחה להיות נוכח בו הרי שהחוויה שלו אתכם תהיה פחות טובה וכך גם התחושה שלו לגבי לעשות אתכם עסקים. 

באותה מידה צריך לדאוג לחוויית המשתמש באתר שלכם. היא מתחילה מרגע הכניסה שלו לאתר, דרך הניווט הנינוח בין העמודים באתר והתכנים שהוא מחפש, דרך תפריטים נגישים וברורים, תוסף המאפשר הגדלה/הקטנה של הכתב, עיצוב נוח ולא מציק לעין וכו'. אם באתר יש מוצרים הניתנים לרכישה הרי שגם תהליך הרכישה של הלקוח צריך להיות נעים ונוח עם כמה שפחות שלבים בתהליך.

חוויית משתמש נעימה לא רק תגרום לגולשים לשהות יותר זמן באתר שלכם (מה שיסייע בשיפור הסמכות של האתר בעיני גוגל ויסייע לתהליך הקידום האורגני של האתר), אלא גם ישפר את ההרגשה של המשתמשים בגלישה שלהם באתר וכך ישפר את הסיכוי שהם יסמכו עליכם וירכשו מכם.

החשיבות של שירות הלקוחות של העסק

אחד הדברים החשובים ביותר כיום הוא השירות. כל עסק נדרש במתן שירות טוב ללקוח כיוון שיחס טוב וזמין ללקוח מקנה נקודת פתיחה נפלאה לגרום ללקוח לאהוב את העסק ולהמשיך אתו לאורך זמן. לקוח הזקוק לשירות מסוים יכול לקבל אותו מכמה וכמה חברות שונות ולכן הוא יבחר בחברה שתהיה זמינה עבורו ותספק לו את השירות כשהוא יזדקק לו. זה ייתן לו ביטחון לעבוד עם החברה.

המיתוג של העסק

ישנם פירושים רבים לגבי מהו מיתוג. אנו מאמינים כי מיתוג העסק הוא החוויה שאתה יוצר ללקוח אשר נחשף לעסק שלך. לפי זה נרצה שהאתר יקנה ללקוח חוויה בלתי רגילה בכל הקשור לקריאת תוכן בתחום העסק, בגלישה באתר, בשירות הלקוחות של העסק, בעיצוב הגרפי של האתר ועוד. אחד הדברים שיסייעו למיתוג העסק הוא קידום האתר במעלה מנוע החיפוש של גוגל. חשוב לשכור חברה מקצועית לביצוע העבודה שכן עבודה חובבנית עשויה דווקא לפגוע באתר ולהכניס אותו ל"ארגז החול" של גוגל. דבר שייקח זמן אחר כך לתקן.

המיתוג של העסק מתבטא הן בעיצוב האתר והשימוש בצבעי הלוגו כצבעים העיקריים או היחידים באתר. המיתוג של העסק הוא באמצעות הסלוגן של העסק והאופן שבו הוא פועל. יותר מהכול המיתוג של העסק הוא הרגש שנוצר אצל הלקוח בעת העבודה עם החברה. כך למשל כאשר קיבלתם את הלקוח בפעם הראשונה: כיצד טיפלתם בו, האם אתם מספקים לו תמיכה שוטפת זמינה, מהירה ואיכותית? כיצד הערכים שלכם באים לידי ביטוי בשירות שאתם נותנים ללקוח? מהו הרגש שנוצר אצל הלקוח כשהוא שומע את השם של החברה שלכם? כשהוא נכנס לאתר שלכם?

בניית אתר תדמיתי איכותי למיתוג העסק

תפעול שוטף וניתוח נתונים

תפעולו השוטף של האתר יכול להיעשות על ידי בעל העסק עצמו, על ידי מנהל אתר פרילנסר שהוא שוכר את שירותיו או כמובן על ידי חברת בניית האתר שבנתה עבורו את האתר ויכולה לספק לו גם שירות דמי ניהול שוטפים. מלבד ניהול התוכן באתר והזנתו באופן סדיר, חשוב שמנהל האתר ידאג לניתוח ומעקב אחר נתוני האתר: כמות כניסות, מהיכן נכנסו, מאיזה דף הגולשים מרבית לצאת, מהו זמן השהייה באתר, האם יש שגיאות המפריעות לקידום האורגני של האתר? ועוד.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לחברות הובלה

בניית אתרים מותאמים לניידים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!