Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

קידום אתרים בחיפה

קידום אתרים בחיפה
25.01.17 מאת: צוות
9 דקות קריאה

קידום אתרים בחיפה והסביבה

אם יש לכם עסק בחיפה או באזור כדאי מאוד שתשקלו לעשות קידום אתרים בחיפה. חיפה נחשבת לעיר בעלת היקף האוכלוסייה השלישית הגדול בישראל עם מעל ל-278 אלף תושבים. בעיר אלפים רבים של עסקים הנלחמים על לבה של האוכלוסייה והדרך הטובה ביותר לזכות בלקוחות חדשים ולעקוף את המתחרים היא באמצעות קידום אתרים מקומי. 

מהו קידום אתרים מקומי?

קידום אתרים מקומי מתייחס לכל החיפושים שגולשים עשויים לחפש הכוללים שם של מקום מסוים. לדוגמה, אדם המעוניין להזמין זר פרחים ליום ההולדת של בת זוגו; הוא ייכנס לגוגל ויחפש "חנות פרחים בחיפה" או "משלוח פרחים בחיפה" ויחפש למעשה אחר חנויות פרחים באזור שלו/של בת זוגתו כדי שזו תשלח לה את זר הפרחים. בעבר כל חברה שהייתה מבצעת קידום אגרסיבי למילות המפתח הללו, גם אם הן לא היו מאותו אזור, היו זוכות להופיע בתוצאות הראשונות. מכיוון שגוגל מעוניינת להציג תמיד את התוצאות הרלוונטיות ביותר הרי שהתוספות שהם הכניסו למנוע החיפוש שלהם בשנתיים האחרונות מראות כי עסקים מקומיים מקבלים עדיפות בתוצאות הראשונות, או לפחות בתצוגה שלהם במנוע החיפוש. כמובן שגוגל לא מבטיחים מיקום בתוצאות הראשונות לאחר שהעסק יירשם אצלם ל"גוגל עסקים" אבל אין ספק כי באמצעות תהליך קידום אתרים מקצועי שייעשה על ידי חברת קידום מקצועית – בתוספת רישום העסק בחינם לגוגל עסקים – יהיו תוספת כוח משמעותית לעסק מול המתחרים המתעצלים לעשות זאת.

קידום אתרים לעסקים בחיפה

כיצד מבצעים רישום לגוגל עסקים?

כדי לרשום את העסק על המפות של גוגל יש צורך לבקש מגוגל (באמצעות רישום האתר בגוגל עסקים) לשלוח גלויה פיזית לבית העסק. הגלויה תישלח לכתובת שבה פועל העסק המצוינת ברישום העסק. בגלויה יהיה קוד אותו יצטרך בעל העסק להזין בממשק הניהול של דף העסק בגוגל. קוד אימות זה מגיע בדרך כלל בתוך 14-21 יום. כשהכול יאושר ויאומת העסק יופיע בתוצאות מקומיות עבור חיפושים הכוללים ביטויים מתאימים הקשורים לתחום העיסוק של העסק.

דברים שחשוב לדאוג להם בעת קידום האתר:

  • חוויית משתמש ברמה גבוהה – חשיבות עליונה לנוחות השימוש של הגולש באתר. היכולת שלו לנווט בצורה נוחה ויעילה בין עמודים שונים. האפשרות שלו לקרוא ולהיחשף לתכנים, תמונות וסרטונים באתר הקשורים לתכנים שהוא כבר מבקר בהם באתר והוא עשוי להתעניין בתכנים נוספים. כמובן שגם עיצוב האתר והנוחות הוויזואלית שלו משפיעים באופן ישיר על חוויית המשתמש. ככל שחוויית המשתמש תהיה גבוהה יותר כך הוא ישתף יותר את תוכני האתר, יחזור אליו יותר פעמים וכמובן יגדיל את זמן השהייה שלו באתר.
  • קישורים פנימיים – חשוב לקשר בין עמודי האתר בביטויי מפתח מסוימים. קישורים אלו עוזרים לבנות היררכיית תוכן ברורה יותר לגוגל וכן מחזקים את האתר והמיקוד שלו בביטויי מפתח אלו מה שמסמן לגוגל במה האתר עוסק בצורה ברורה ומודגשת יותר.
  • קישורים חיצוניים – אלה מסייעים בהעלאת הסמכות של האתר. כך למשל יותר אתרים טובים שיקשרו לאתר שלכם יראו לגוגל כי באתר שלכם יש באמת משהו שכל כך משתלם לשתף אותו לאחרים. ככל שהאתר יותר איכותי וסמכותי בעיניי גוגל כך הקישור שלו לאתר שלכם יהיה יותר איכותי.
  • הוספת תמונות וסרטונים לתכנים באתר – קודם כל חשוב שיהיה לכם בלוג מאמרים באתר. המאמרים מחלקים ערך לגולשים ומגדילים את הקרבה והאמון בין הגולשים לעסק. מאמרים ארוכים יותר אך עדיין ענייניים ואיכותיים עשויים לשמור על הגולשים יותר זמן באתר מה שיסייע גם כן לתהליך הקידום. הוספת תמונות וסרטונים יעשירו את המאמרים, ישדרגו את האטרקטיביות והעניין בהם ואף ישפרו את הסיכוי שהגולש ישתף את התוכן.

חברה לקידום אתרים בחיפה

למה לעשות קידום אתרים בחיפה?

אם אתם תושבים שגרים בצפון הארץ אתם בוודאי יודעים שבירת הצפון זאת העיר חיפה, במידה ואתם בעלי עסקים אשר מעוניינים בשירותי קידום אתרים חשוב ואף רצוי שתוכלו לקבל שירות פרונטלי מנותן השירות כאשר הוא נמצא בסמוך לאיזור שלכם, תוכלו להיפגש מידי תקופה (רבעון, חציון או כל שנה) עם עובדי החברה ולשוחח איתם אודות פעולות הקידום והשיווק של העסק, תוצאות שהושגו עד כה בתהליך הקידום, חברת קידום אתרים בחיפה תוכל לתת את השירות תוך ראיית העסק בגובה העיניים. 

אולי יעניין אותך גם:

ניתוח שיווקי לאתר

עיצוב ופיתוח אתרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!