Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

ניהול דף עסקי בפייסבוק

ניהול דפי פייסבוק עם אקטיבנט
29.05.17 מאת: צוות
9 דקות קריאה

לאורך העשור האחרון היינו עדים לפריצה מדהימה ומהירה של הרשתות החברתיות לתודעתנו ומקביל גם הביקוש והדרישה של בעלי עסקים עבור ניהול דף עסקי בפייסבוק עלתה. כיום ישנה רשת חברתית כמעט לכל תחום/נושא. אחת הרשתות החברתיות הבולטות יותר וזו הנחשבת כיום לרשת החברתית הגדולה והפופולרית בעולם הנה פייסבוק. באמצעות הפייסבוק ניתן לשתף תכנים, סרטונים, תמונות, רגשות ועוד. מאות מיליוני אנשים ברחבי העולם רשומים לפייסבוק כאשר לפחות חצי מהם נכנסים לאתר כמעט מדי יום. בשל עובדה זו, בעלי עסקים רבים הבינו את הפוטנציאל הלא מנוצל והחלו לנצל את הפלטפורמה לטובת פרסום וקידום העסק.

הדרכים השונות לשיתוף מידע בפייסבוק:

פייסבוק מאפשרת לנו לפתוח חשבון משתמש בחינם המאפשר לנו לשתף מידע בדרכים שונות. שלוש הדרכים העיקריות הן באמצעות הפרופיל האישי, פתיחת קבוצת דיון (או הצטרפות לקבוצה קיימת של מישהו אחר) ופתיחת דף עסקי (כלומר דף אוהדים). לכל אחת מדרכי שיתוף מידע אלו יש תכלית שונה, כאשר פתיחת דף עסקי היא בעצם הדרך שלכם לקדם את העסק שלכם בצורה הנכונה ביותר. ישנם מיליוני אנשים רק בישראל הגולשים כמעט מדי יום בפייסבוק ועוד מאות מיליונים ברחבי העולם ואם תחברו לכך את הנתון שיותר מ68% מהאנשים נוטים לקנות ממותגים שהם כבר מכירים הרי שתגיעו למסקנה שאתם חייבים ניהול דף עסקי בפייסבוק.

בניית דף עסקי – כל אחד יכול לפתוח עמוד עסקי כיום, אולם לעמוד עצמו ניתן לפתוח לשוניות חדשות, לעצב עמודים פנימיים, להוסיף אפליקציות שונות לעמוד, להוסיף עיצובים ועוד. כל אלה הם עבודה לאיש מקצוע המתמחה בתחום שהקים עמוד או שניים בחייו ברמה גבוהה. בניית העמוד העסקי צריכה להיעשות ברצינות לפחות כמו בניית אתר אינטרנט תדמיתי של החברה, עם מעט פחות מאפיינים ששמים עליהם דגש באתר כמובן. יש לבחון את קהל היעד, צבעים, עיצובים, מבנה העמוד ועוד.

ניהול דף עסקי בפייסבוק

קידום וניהול של דף העסקי בפייסבוק

עמוד עסקי מושלם ככל שיהיה, לא יניב רווחים ויסייע להגדלת העסק אם לא תקדמו אותו ותפעילו אותו נכון. קידום העמוד העסק יכולה להיות עבודה קשה ולא תמיד מתגמלת אם לא עושים זאת נכון. ישנן מספר דרכים לקדם את העמוד העסקי בפייסבוק ובעיקריות שבהן: קידום ממומן ישיר של העמוד עצמו, קידום ממומן של פוסט ויראלי מתוך העמוד, קידום ממומן של פוסט ותשלום לפי פעולה (לייק, תגובה, שיתוף), קידום העמוד בקבוצות דיון שונות בפייסבוק, פרסום של העמוד ככתובת אתר באתרי מאמרים, פורומים ואתרים שונים ברשת, השמת תיבת לייק של העמוד העסקי באתר העסק ועוד. חלק מהדברים טובים יותר, חלק פחות ובהחלט כדאי לבחון את כולן לראות מה מניב התוצאות הטובות ביותר עבור הדף שלכם.

ניהול דף עסקי בפייסבוק על ידי מומחים

ניהול העמוד העסקי שלכם כרוך בהתמדה, אסטרטגיה שיווקית נכונה ועשייה בפועל. כדי להפעיל את הקהל שלכם תצטרכו תכנים טובים ואיכותיים, מקצועיים ומניעים לפעולה. התכנים הללו בעיקרם הם לטובת חלוקת ערך לגולשים וקירוב קהל האוהדים לעסק עצמו. בכל פעם שתעלו סטטוס או פוסט לעמוד העוקבים שלכם יקבלו התראה על כך בפייסבוק. כמובן שאתם רוצים לחלק מודעה ו/או תוכן בעל ערך אמיתי לגולש. מכיוון שהעמוד העסקי מאונדקס בגוגל ובמנוע של פייסבוק, כדאי להשתמש גם בתוכן ייחודי ולא מועתק. כמו כן מומלץ להוסיף תמונה לכל סטטוס על מנת להגדיל את כמות הצופים בו ומשיכת תשומת הלב של העוקבים אליו. מומלץ לעשות תחרויות מפעם לפעם כדי להפעיל אף יותר את הקהל שלכם, לחלק להם מתנות ופרסים וכך לקרב אותם אליכם עוד יותר.

אקטיבנט הנה חברה מובילה לבניית אתרים לעסקים והקמת דפים עסקיים בפייסבוק. כיום יותר מתמיד ניהול דפי פייסבוק היא עבודה למקצוענים וכדי לעשות זאת נכון יש להיעזר בחברת פרסום מקצועית לביצוע עבודה זו. אם אתם רוצים להקדים את המתחרים שלכם, להקים דף עסקי ברמה גבוהה וכן להפעיל אותו בצורה האפקטיבית ביותר אתם מוזמנים לפנות אלינו באתר או בטלפון ונשמח לספק לכם את השירות המקצועי, המהיר והאיכותי ביותר.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בהתאמה אישית

מהי מערכת לניהול תוכן?

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!