Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית דפי נחיתה

בניית דפי נחיתה
27.02.17 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בניית דפי נחיתה אפקטיביים

דף נחיתה הנו עמוד המשמש בעלי עסקים בדרך כלל למכירת שירות/מוצר מסוים או לטובת בניית רשימת תפוצה לעסק, בניית דפי נחיתה מקצועיים צריכים להיבנות על ידי חברת בניית אתרים מקצועית, ניסוי וטעייה רבים יידרשו לאדם החדש בתחום כדי להשיג תוצאות רצויות אם ינסה לבנות את הדף לבד. הגולשים היום חכמים במיוחד ודואגים לזהות דפי נחיתה/מכירה ולכן העמוד צריך להיבנות בצורה כזו שלא תבריח את הגולשים אלא תרשים אותה בכמה השניות הראשונות בביקורם בעמוד שאכן הוא יכול להשיב לצרכים שלהם.

מטרת הדף וקהל היעד

כמובן שהצעד הראשון בבניית דף הנחיתה יהיה אפיון העסק וקהל היעד. הצבעים, המבנה, כמות הטקסט, סגנון הדף ולאחר מכן היכן הוא יפורסם – יהיו מרכיבים חיוניים הבנויים מקהל היעד של העסק. דף הנחיתה צריך להיבנות לטובת מטרה אחת. לרוב מטרה זו תהיה מכירת מוצר, שיווק של שירות מסוים הקורא להשארת פרטים בדף או הצטרפות לרשימת תפוצה לטובת קבלת מתנה כלשהי מהעסק.

מבנה הדף / תבנית

ישנם דפי נחיתה המותאמים אישית ובנויים מאפס מה שנקרא, כלומר מתכנות ועיצוב מלא שאופיין ונבנה על ידי חברת בניית אתרים שמכינה עבורכם את העמוד וישנם דפי נחיתה שלהם תבניות מותאמות שניתן לעשות בהן שינויים. אלה בדרך כלל זולות יותר כי דורשות פחות עבודה אולם לא כל חברת אתרים מתחשבת בתבנית/עבודת תכנות מלאה בנוגע למחיר וכי הדגש הוא על איכות העבודה. אם כבר הזכרנו את איכות העבודה, הרי שחברת בניית דפי נחיתה ואתרים מכירה בכך שפרסום דף הנחיתה בפלטפורמות פרסום כמו בגוגל אדוורדס למשל יכולים להניב תוצאות טובות יותר ללקוח אם דף הנחיתה יהיה בנוי מטקסט ולא מקובץ תמונה. נסביר: ישנם דפי נחיתה הבנויים בצורה של תמונה אחת שהושתל בתוכה קוד המאפשר השארת פרטים בעמוד. מצד אחד למעצב יש שליטה מלאה על עיצוב התמונה ומצד שני הרובוטים הסורקים של גוגל, המדרגים את ציון האיכות של המודעות בקמפיין הפרסום בגוגל אדוורדס, לא יוכלו לסרוק את הנושא של האתר כיוון שהוא תמונה ולא טקסט. ככל שציון הרלוונטיות גבוה יותר כך בעל העסק ישלם פחות על כל הקלקה כיוון שהמודעות שלו יהיו יותר רלוונטיות. 

כותרות נכונות עבור בניית דפי נחיתה

הכותרות בדף הנחיתה בעלות משמעות קריטית להצלחה שלו. כל מבקר בדף נחיתה מקבל רושם ראשוני בתוך כמה שניות בודדות. הרושם הראשוני שהוא מקבל מתייחס ל"האם הוא יכול לקבל את המענה שהוא צריך בעמוד זה או לא". הכותרת הראשית של העמוד למשל קופצת ישירות לעין מהשנייה הראשונה של הביקור בדף ואם היא תשכנע את הלקוח שיש פה מה שהוא מחפש אז הוא ימשיך לקרוא בעמוד. כותרות מפוזרות בתוך העמוד נקראות כותרות משנה. כמובן רצוי שדף הנחיתה לא יהיה ארוך במיוחד אולם אם גולש עדיין רוצה לרפרף תחילה עם העין הוא יקרא את הכותרות בעדיפות ראשונה.

עוד דברים שחשוב לשים אליהם לב בבניית דף הנחיתה שלכם הוא בניית האמון עם הגולשים. לכן מומלץ להוסיף הוכחות, לקוחות ממליצים (באמצעות סרטוני המלצה, ציטוטים עם תמונה או תבנית תגובות של פייסבוק). סרטון מכירה ידוע גם כן כמשהו המסייע בהעלאת אחוז ההמרה בדף ומסייע לבניית האמון. כמו כן חשוב לכלול בכל דף נחיתה הנעה לפעולה ברור וחזקה. בהתאם לאורך הדף כדאי אפילו לחזור עליה יותר מפעם אחת. לבסוף: ודאו כי החברה הבונה לכם את הדף שותלת קוד אנליטיקס כדי לבחון את התוצאות בדף.

בניית דף נחיתה אפקטיבי

חברת אקטיבנט הנה חברה המתמחה בבניית אתרים ודפי נחיתה. החברה בנתה בשנותיה מאות דפי נחיתה שונים לבעלי עסקים בכל סדר גודל ומכל תחום. אם גם אתם רוצים דף נחיתה מקצועי מניב אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

אולי יעניין אותך גם:

אתר מותאם לסלולר ולטאבלטים (Responsive Design)

בניית אתרים לזמרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!