Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לאדריכלים

בניית אתרים לאדריכלים
27.02.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

כיום לקוחות רבים שמעוניינים להזמין פרויקטים אדריכליים משתמשים באינטרנט כדי למצוא אדריכל מקצועי שעבודותיו איכותיות ומתאימות לסגנונם האישי. אם כך, מה כרוך בתהליך של בניית אתרים לאדריכלים? הנה כל הפרטים שחשוב שתדעו כדי ליצור אתר מעוצב ומושקע שיזמין אליו מבקרים רבים!

בניית אתרים לאדריכלים – מה חשוב שיהיה באתר?

לאחר שהחלטתם שברצונכם ליצור אתר, דעו כי ישנם מספר דברים שחשוב במיוחד שיופיעו באתר כדי שהוא יהיה איכותי ויצליח למשוך אליו מספר רב של לקוחות. ראשית כל, להתייחס אל קהל היעד שלכם ולצרכיו, למשל להבחין בין פרויקטים ללקוחות פרטיים ובתי עסק. האתר צריך להדגיש את ייחודכם ויתרונותיכם על פני אדריכלים אחרים וצריך לכלול עמוד ראשי עם פרטים אודותיכם ועבודתכם ומעט תמונות מפרויקטים מובילים שיצרתם. בנוסף, באתר צריך להיות עמוד אודות שמאפשר ללקוח להכיר את האדריכל ויכלול פירוט רב על נסיונכם המקצועי. חשוב שהאתר יכיל גם גלריית תמונות של פרויקטים שביצעתם וטופס ליצירת קשר. 

כיצד לעצב אתר אטרקטיבי שימשוך לקוחות?

בעת בחירת העיצוב בתהליך של בניית אתרים לאדריכלים מספר כללים שכדאי לפעול לפיהם כדי להבטיח שהאתר יהיה אטרקטיבי לגולשים והם ירצו לחזור לבקר בו בשנית. 

כדאי לעצב אתר בעל מראה נקי וסולידי שייצור רושם מקצועי וייתן מקום מרכזי לעבודותיו של האדריכל. חשוב במיוחד ליצור עמוד גלריה שיהווה תיק עבודות עם דוגמאות לפרויקטים אדריכליים שביצעתם. לשם כך צריך לבחור בתמונות באיכות גבוהה על מנת שהלקוח יוכל להגדילן ועדיין לראותן בצורה טובה וברורה. מומלץ גם להוסיף טקסט קצר שמתאר את הפרויקט. כך, הלקוח יוכל לצפות במגוון רחב של עבודות שביצעתן בקלות ובנוחות ולהתרשם מהן. 

התפריט צריך להיות מעוצב בצורה פשוטה עם פונט ברור שיאפשר לגולשים לנווט באתר בקלות ולמצוא את המידע שהם מחפשים בקלות ובמהירות. זאת מכיוון שאתר שמתאפיין בעיצוב גדוש יוצר תחושה של חוסר סדר וגורם למבקרים ללכת לאיבוד בתוך העומס ולא לשים לב לפרטים החשובים.

אז צרו עמנו קשר בהקדם כדי לבנות אתר שיציג את ניסיונכם ופרויקטים אדריכליים שביצעתם באופן שיבליט את יתרונותיכם על פני המתחרים ויביא אליכם לקוחות רבים שיתרשמו ממנו.

בניית אתרים מקצועיים לאדריכלים ומעצבי פנים

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים מותאמים לניידים

אתר מותאם לסלולר ולטאבלטים (Responsive Design)

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!