Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים למעצבי פנים

סיגל וייס
28.06.18 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בניית אתרים למעצבי פנים – מעצבים את דעת קהל היעד

אם בעבר כל מה שהייתם זקוקים לו הוא שלט חוצות גדול ומאיר עיניים או פליירים נוצצים שאותם חילקתם בתאי הדואר של דיירי השכונה, הרי שהיום המצב הוא שונה לחלוטין. כניסתה של רשת האינטרנט לחיינו הביאו להבנה שאין כל דרך להתקדם ללא השקעה באתר מעוצב למשעי. כמעט כל עסק מחזיק באתר אינטרנט שמציג את המוצר או השירות שלו, למעשה קשה מאוד לספק כיום שירות ללא אתר מסודר שמאפשר להזמין שירות.

אבל הזמן עושה את שלו וכיום לא מספיק שיהיה ברשותכם אתר אינטרנט בלבד. ישנה משמעות עמוקה לעיצוב הפנימי שלו, לנוחיות הגלישה שלו ולקלות בה ניתן להתנייד אליו וממנו. תמיד יש מקום לשיפורים במראה של האתר אך השקעה נכונה ופניה לאנשים הנכונים יביאו לכם את התוצאה הרצויה בזמן קצר.

בניית אתרים למעצבי פנים

הכנת תיק עבודות עיצוב פנים – הצגת יכולת

מעצבי פנים, אדריכלים, צלמים ומקצועות נוספים שכרוכים בהצגת רפרטואר זקוקים לפלטפורמה ראויה שתבליט את היכולות שלהם ותגרום ללקוחות לבחור דווקא בהם. הכנת תיק עבודות עיצוב פנים מקצועי שיוצג באתר שלכם בצורה מסודרת תשדרג את מעמדכם בקרב הגולשים ותגביר מאוד את הסיכוי ללקוחות חדשים. הרי בסופו של דבר כל לקוח ירצה להתרשם מתיק העבודות שלכם לפני שהוא יחליט אם לפנות אליכם. תיק עבודות דיגיטלי טוב יחסוך לכם פגישות במשרד כאשר הלקוח יבחר בכם רק על סמך מה שהוא יראה באתר שלכם.

אם לדוגמה מדובר על מעצב פנים, חשוב שיהיה לו אתר מאורגן שיציג את תיק העבודות שלו וידגיש את תרומתו ללקוחות מרוצים. פרסום למעצבי פנים חייב להיעשות על ידי אנשים שמבינים בתחום והם בעלי רקע בעיצוב בעצמם. הרשת היא כלי מצוין לפרסום תמונות וסרטונים, ומעצבי באתר מחזיקים במיטב הטכנולוגיות שמסוגלות להפוך כל אתר פשוט למנצח בתחומו.

הכנת תיק עבודות עיצוב פנים

לפשט את האתר

אתר שעוסק בתחום עיצוב פנים צריך להכיל כמה אלמנטים חשובים שיהפכו אותו לנעים, נוח ויעיל:

  • חשוב שיהיה דף אודות מסודר שיספר באופן כללי על האמן או המעצב, ירגש את הגולש ויגרום לחיבור.
  • האתר צריך להיות מזמין ומעוצב בפשטות, עם פונטים ברורים ועדיף שיהיה גם דף עם כל הפרטים בשפה נוספת כמו אנגלית או רוסית.
  • ניווט ברור יעשה נפלאות לתנועה באתר שלכם. אחד הסודות ליצירת לידים למעצבי פנים הוא נוחות גלישה, ו"שילוט ברור" באתר.
  • כדאי ליצור רושם מקצועי על הלקוח על ידי הזנה של תוכן רלוונטי מקצועי. מאמרים מקצועיים יכולים לתרום לתחושת האמינות שכה חשובה. כדאי לייחד דף אחד באתר לתוכן כתוב, אמנם מעטים יקראו את כל המאמרים שמתפרסמים בו אך הרושם שייווצר הוא של אתר מקצועי ומנוסה.
  • מומלץ להיות פתוח לרעיונות שאולי יראו מעט שונים אך יפתיעו בטווח הארוך. המעצב הוא אדם מקצועי ומנוסה ולכן מומלץ להקשיב לו ולתת לו צ'אנס. 

פרסום למעצבי פנים

פרסום למעצבי פנים לקבלת לידים איכותיים

כאשר אתם מנהלים אתר אינטרנט ברשת חשוב להקפיד על עמידה בסטנדרטים המתאימים. מרבית הלקוחות שלכם יגיעו אליכם דרך מנועי החיפוש השונים בראשם גוגל. על כן מוטב לפנות לבונה אתרים מקצועי שיתאים את האתר שלכם ויגביר את זרימת המבקרים (הרלוונטיים) באתר. השימוש במילות מפתח מיוחדות הוא אמנות לשמה ולא כל אחד ידע לבצע את העבודה כמו שצריך.

מומלץ לפנות למשרד שמתמחה בכך ומעסיק בעלי מקצוע בתחום זה. אנו בחברת אקטיבנט מתמחים בהקמה, אפיון ועיצוב של אתרי אינטרנט שונים ובמיוחד בתהליכי בניית אתרים למעצבי פנים. בנוסף ישנה אפשרות גם בהחלפה של אתר אינטרנט קיים וזאת מבלי לאבד את המיקום בתוצאות החיפוש של גוגל. הצוות המקצועי שלנו יברא את הרעיונות שלכם ותגשים בשבילכם את המטרות.

לידים למעצבי פנים

 

אולי יעניין אותך גם:

ניתוח אתרים - Web Analytics

בניית אתרים בוורדפרס

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!