Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בגבעתיים

בניית אתרים בגבעתיים
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

עסק בגבעתיים זה עסק רציני. התחרות הגבוהה באזור המרכז ובגבעתיים בפרט, דורשת מאתנו לעשות יותר עבור לקוחותינו ולהתחרות על תשומת הלב שלהם. בניית אתרים בגבעתיים תספק לכם יתרון משמעותי על המתחרים שלכם אם האתר שלכם יראה טוב ויכלול תכנים טובים כמובן. אם אתם בעלי עסק בגבעתיים ורוצים לקדם את העסק שלכם באינטרנט תצטרכו אתר אינטרנט איכותי ומקצועי קודם כל. לאחר מכן תצטרכו לשלב טכניקות פרסום מובילות ואיש מקצוע אמין ומנוסה שידע לקדם אתכם ולהביא לכם לקוחות. 

האם לבנות אתר בחינם או אתר בתשלום? אם בתשלום אז כמה להשקיע?

לא פעם עולה השאלה האם אפשר לבנות אתר בחינם לעסק והאם לא כדאי לעשות את זה ולחסוך בעלויות עבור בניית אתר מקצועי. בניית אתר מקצועי יכולה לעלות לכם בין 3 ל5 אלף שח לפני מע"מ. אם אתם רוצים גם חבילת עיצובים לעסק ו/או חבילת תכנים ראשוניים לאתר זה יהיה גם כן בתוספת תשלום. על כן מדובר בהוצאה – אך השאלה אם אתם מעריכים אותה כחשובה או לא. הקמת אתר חינמי לעסק שלך תהיה יחס מזלזל כלפי העסק שלכם וכלפי הלקוחות שלכם. לרוב יהיה מדובר באתר לא מקצועי וכזה שלא יעשה את העבודה מבחינת המרת גולשים ללידים, הצגת העסק כראוי וכו'. 

אם יש לי חנות בגבעתיים – איך אני נעזר באינטרנט להביא עוד מכירות?

חנות בגבעתיים זה נפלא אולם אתם מסתפקים בלקוחות שהם אנשים שמגיעים אליכם למקום כדי שירכשו את המוצרים שלכם. על מנת להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם ואת כמות המכירות בעסק יש להיעזר בכוח של האינטרנט לעשות זאת. תצטרכו לבנות אתר אינטרנט מקצועי לעסק, לעצב אותו בצורה ראויה ואיכותית, לעבוד על שיפור חוויית השימוש באתר ולהציע תכנים טובים ללקוחות שיניעו את הגולשים לפעולה לרכוש מכם. באתר האינטרנט שלכם תוכלו להקים חנות אלקטרונית ובה תציגו את המוצרים שלכם ואת המפרט שלהם, המחירים והתמונות שלהם. לקוחות שלכם יוכלו לבצע הזמנות אונליין של המוצרים עם משלוח עד הבית. 

לאחר בניית תצטרכו לעבוד עם חברת פרסום מקצועית לפרסם את האתר שלכם. תוכלו לקדם את האתר בגוגל ולהשקיע בפרסום לטווח הארוך וכמובן להשקיע גם בטכניקות פרסום לטווח הקצר יותר כמו פרסום ממומן. לכל טכניקה יש יתרונות וחסרונות ואם זה אפשרי מבחינה כלכלית כדאי לשלב בין שניהם. במידה ולא – כדאי להיוועץ עם חברת הפרסום בנוגע למקרה הספציפי שלכם. 

חברת בניית אתרים בגבעתיים שתשפר את חוויית המשתמש באתרכם

חוויית המשתמש (UX) באתר שלכם היא מושג חשוב מאוד שכדאי שתכירו. מדובר למעשה בכל הפרמטרים המשפיעים על איכות הגלישה באתר שלכם ואיכות השימוש בו. כך למשל – אם יש לכם חנות בגבעתיים והקמתם אתר חנות שתושבי העיר ותושבי ערים סמוכות יוכלו לבצע רכישה אונליין למוצרים שלכם אז תצטרכו לדאוג שחוויית השימוש באתר תהיה ברמה גבוהה כדי שיהיה להם נוח ובטוח לרכוש אצלכם. שיפור חוויית השימוש באתר חנות למשל יכלול חוויית קנייה נוחה ובטוחה: גלישה מהירה באתר, עמוד תשלום מאובטח, הוספה נוחה של מוצרים לסל הקניות, ניווט נוח, מהיר ויעיל בין קטגוריות ובין מוצרים באתר ועוד.

חברת אקטיבנט תשמח לספק לכם שירותי בניית אתרים בגבעתיים ברמה המקצועית הגבוהה ביותר תוך התאמה אישית של האתר לצרכי העסק. כמו כן האתר ייבנה כבר מותאם רסנפונסיבית לגלישה בסלולר ובמסכים שונים. בנוסף, החברה שמה דגש על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר בכל סוג אתר ולכל בית עסק על מנת לשמור על שביעות רצון הלקוחות ועל מנת לייצר אתרים בעלי יחס המרה גבוה.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בכפר ורדים

בניית אתרים ביבנה

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!