Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לבתי מלון

בניית אתרים לבתי מלון
27.02.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

ישנם בתי מלון רבים בארץ, כמעט בכל מקום החל מהדרום ועד הצפון. בשל התחרות הגדולה על לבם על הנופשים יש הצורך להתבלט ולשדרג תמיד את כל הפרמטרים הקשורים למיתוג המלון, השירות הניתן, הפרסום של המלון ועוד. כיום חשוב לכל בית מלון או רשת מלונות שיהיה לה אתר אינטרנט מקצועי ומתקדם טכנולוגית המאפשר לקהל לבחון את שירותי המלון, חדריו והאטרקציות שבו ולבחור מבין חבילות הנופש השונות המוצעות בו.

"לפני שאסגור מלון אני חייב להשוות באינטרנט ולמצוא את הדיל הטוב ביותר"

כך אומרים אנשים רבים לפני שהם באמת סוגרים על סופ"ש במלון. הסיבה לכך היא מכיוון שאנשים רבים מעדיפים לבצע השוואות מחירים, לבחון מספר בתי מלון באזור מסוים, לבחון חדרים מסוגים שונים, דילים במחירים שונים ומה כל אחד מהם נותן ללקוח ועוד. למשל, ישנם אנשים שהכי חשוב להם זה שתהיה חניה מסודרת של המלון שכרוכה בשירות לאורחי המלון. אחרים מעדיפים שתהיה בריכה מחוממת ואילו לאחרים חשוב שיהיה מתחם ספא במלון. דברים אלו צריכים להיות מצוינים בצורה ברורה באתר במספר מקומות.

בניית אתרים לבתי מלון כדי להופיע במקום הראשון בגוגל

מלבד הצגת היתרונות של המלון באזורים שונים באתר אנשים אוהבים לבחון בקלילות ובנינוחות את סוגי החדרים שיש במלון והעלויות שלהם. חשוב לכלול מחיר עדכני של שכירת כל סוג מסוים של חדר לפי מס' לילות ופרמטרים נוספים שייקבעו על ידי בית המלון כחבילת נופשת מותאמת אישית ללקוח. ללקוח צריכה להיות אפשרות דרך מערכת האתר לבחור את תאריכי השהייה שלו במלון, לבחור את סוג החדר ולקבל מחיר מדויק וסופי לפרטים שמילא.

תשלום נוח ומאובטח

אחד הדברים החשובים ביותר בכל אתר של בתי מלון הוא חוויית המשתמש בעת ביצוע הזמנת נופש דרך האינטרנט. כיום, מרבית האנשים מבצעים את ההזמנות ישירות דרך אתר בית המלון וחוסכים לעצמם את הטלפון למלון עצמו. זה נוח, קל, מהיר ופשוט יותר. כדי לאפשר שזה באמת יהיה כך האתר יצטרך להיות בנוי בצורה הזו המאפשרת חוויית קניה נעימה, מהירה ונינוחה ללקוח.

מומחים בבניית אתרים לבתי מלון

אנו בחברת אקטיבנט בניית אתרים מתמחים בבניית אתרים לבתי מלון ובתי עסק שונים ונשמח לעמוד לשירותכם בכל עת.

אולי יעניין אותך גם:

בניית דפי נחיתה

בניית אתרים למובייל

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!