Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בהתאמה אישית

בניית אתרים בהתאמה אישית
27.02.17 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בניית אתרים בהתאמה אישית – אקטיבנט

אתרים בהתאמה אישית הכוונה לאתרים המותאמים לצורכי העסק ואינם בנויים על תבנית מוכנה מראש. בפלטפורמות כמו וורדפרס, וויקס, ג'ומלה ואחרות תוכלו ליהנות מתבניות מוכנות לאתרים שלכם ולרוב גם תוכלו לעשות בהם שינויים שונים בהתאם לצרכים שלכם. לצד אפשרות זו קיימת אפשרות לבעלי עסקים המעוניינים באתר ייחודי הבנוי מאפס. אתר המתאים בדיוק לצורכי העסק, צורכי הלקוחות שלו וצורכי בעל העסק. אתר זה יהיה מתוכנת ומעוצב מאפס על ידי אפיון מסיבי של העסק, קהל היעד שלו וצרכיו.

בניית אתרים בהתאמה אישית

בגדול, בנייה ותפעול שוטף של אתר בהתאמה אישית מתחלק ל-4 חלקים עיקריים:

  1. תכנות ובניית האתר
  2. עיצוב גרפי
  3. כתיבת תוכן/קופירייטינג
  4. ניתוח נתונים ואופטימיזציה

כל אחד מאלה הוא עולם בפני עצמו ונחשב למורכב ומחולק לנושאים ותתי נושאים רבים. ישנם אנשי מקצוע רבים המוסמכים רק לאחד מהפרמטרים הללו וישנן חברות שמרוויחות מיליונים רק עבור שיווק שירות אחד מהרשימה הזו. בחברת פרסום גדולה יש לפחות איש מקצוע אחד לכל אחד מהתחומים הללו ולעתים אפילו מחלקה שלמה לכל אחד מהתחומים. הסיבה לכך היא שיחד הם מרכיבים את האתר האידיאלי עבור העסק ולכן חשוב שתהיה נגיעה מקצועית בכל אחד מהפרמטרים הללו.

לא נוכל להסביר הכול במאמר אחד אך בואו וניגע בנקודות החשובות של כל אחד מהתחומים.

תכנות ובניית אתר

מתייחס לחלק הטכני של בניית האתר. האתר צריך להיות מותאם לפי הצרכים של הלקוח ולכן יש לבצע אפיון ראשוני ובהתאם לכך לבנות את האתר. חשוב שיהיו באתר כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות, תוסף המאפשר הגדלת כתב ושינוי בהירות לאתר, תפריטים נוחים וברורים לניווט, עמוד/ים המציגים את שירותי העסק, אפשרויות ליצירת קשר עם העסק (תפריט עליון, תפריט תחתון, דף צור קשר ועוד). בנוסף לאלו ייתכנו בקשות מיוחדות המותאמות אישית לבעל העסק. לדוגמה מנהל חשבונות יכול לבקש שבאתר שלו יהיה מחשבון נגיש לגולשים שלו שבו יוכלו לחשב מע"מ או גובה המס שהם צריכים לשלם בהתאם לנתונים שימלאו במחשבון. חברה המספקת הלוואות ייתכן שתרצה מערך של מילוי פרטים בשלבים, כשבסוף יחשבו נתון מסוים אשר מאפשר/לא מאפשר לאדם הממלא את הפרטים לקבל הלוואה אצלם. יש אין ספור דוגמאות.

תכנות ובניית אתר בהתאמה אישית

עיצוב גרפי

העיצוב מתייחס לצבעי האתר, לנוחות בגלישה באתר, לחלק הוויזואלי של חוויית המשתמש ולשילוב של הכול יחד לכדי תוצר סופי נוח ונעים לשימוש. צבעי האתר צריכים להיות בצבעי הדגל של החברה ועמם ניתן יהיה לשלב צבע/שניים סופים שייראו מתאימים. האם נוסיף סליידר לאתר? עיצובים של תמונות לבלוג המאמרים, עיצובים לגלריה באתר, עיצובים לתפריט הצדדי, עיצובים לבאנרים שיופיעו באתר ועוד.

עיצוב גרפי בהתאמה אישית

כתיבת תוכן / קופירייטינג

כל אתר זקוק לתוכן כדי להתקדם במנוע החיפוש. ככל שתזינו את האתר בתוכן יותר איכות ובתדירות סדירה לאורך זמן, כך זה יתרום להליך הקידום של האתר שלכם במנועי החיפוש וכמובן יתרום לחזרתם של הגולשים אליכם לקרוא וללמוד עוד. מאמר איכותי יכול לקרב בין הגולש לעסק, להאמין בעסק ואף לרכוש מהעסק/לרצות לעבוד עמו. התוכן אינו מתייחס רק למאמרים באתר אלא לעמוד הבית ובכלל לכל עמודי האתר.

ניתוח נתונים ואופטימיזציה

לכל אתר חשוב לשתול קוד אנליטיקס שיאסוף נתונים עבור החברה. נתונים אלו אינם רק כדי להוציא דו"ח אטרקטיבי ללקוח בסוף החודש אלא כדי לנתח את הנתונים הללו ולראות כיצד ניתן לשפר תוצאות באתר. ניתן יהיה לדעת מאילו דפים אנשים יוצאים מהאתר, מהו זמן השהייה הממוצע של הגולש באתר, מהיכן האנשים מגיעים, אלו עמודים מניבים יותר תנועה ועוד נתונים רבים אחרים שעשויים לסייע לשיפור תוצאות מהאתר.

חברת אקטיבנט מתמחה בבניית אתרים בהתאמה אישית ותשמח לספק לכם את השירות המבוקש ופרטים נוספים. אנא צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

ניתוח נתונים ואופטימיזציה

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לקוסמטיקאיות

בניית מערכות אינטרנטיות

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!