Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים ברחובות

בניית אתרים ברחובות
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

אם יש לכם עסק ברחובות ואתם רוצים להגיע לכל תושבי העיר ואף להרחיב את מעגל הלקוחות שלכם עם לקוחות נוספים מהערים הסמוכות, תצטרכו לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם ולהשתמש בכוח העצום של האינטרנט כדי לקדם את העסק וליצור לו חשיפה גדולה יותר. בניית אתרים ברחובות הנם שירות מתבקש עבור בתי עסק ועצמאיים באזור זה המעוניינים לייצר לעצמם הכנסה נוספת, להביא עוד לקוחות לעסק ולקדם שירותים נוספים. 

כיצד אתר אינטרנט יוכל לעזור לעסק ברחובות?

חנות ברחובות המוכרת מוצרים מסוג כלשהו, מסתמכת רק על לקוחות המגיעים פיזית אל החנות. זה מה שהיה עד לפני עשור או שניים ונדיר שחנות הייתה מייצאת משלוחים אל בית הלקוח. כיום המציאות היא כזו המאפשרת לנו מצד אחד לעשות שימוש באינטרנט כדי להגיע אל אותם לקוחות, להציע להם את המוצרים שלנו באתר העסק, לאפשר להם לבצע רכישה אונליין ללא איש מכירות שלוחץ עליהם או מבלי הצורך לצאת מהבית, ולקבל משלוח עד בית הלקוח. עם חברות משלוחים רבות והנגישות של יותר סניפי דואר ישראל בכל מקום – קל לבצע גם את המשלוחים אל בית הלקוח. אם יש לכם עסק ברחובות, בין אם מדובר בחנות או שאתם עצמאיים ומספקים שירותים, כמו למשל: חשמלאים, אינסטלטורים, מנעולנים וכד' – תוכלו להביא עוד לקוחות לעסק שלכם ולייצר הכנסה נוספת לבית העסק עם שירותיה של חברת בניית אתרים ברחובות ופרסום האתרים שלכם לאתר השלמת הבנייה שלהם כמובן.

סוגי אתרים אפשריים לבנייה לעסק ברחובות:

  • דף נחיתה – דפי נחיתה הנם דפים העומדים בפני עצמם (דף אינטרנט יחיד) ובו מקדמים מוצר או שירות אחד בדרך כלל. בעבר היה נהוג להעמיד מידע על דף הנחיתה אולם כיום אנשים פחות סבלניים ומעוניינים בכמות מצומצמת יותר של מידע ולכן כדאי להתמקד בתועלות של המוצר/השירות. כמובן שעבור בית עסק רציני דף הנחיתה הוא רק דף נלווה לקידום מוצר/שירות ספציפי ולא לקידום העסק על מגוון שירותיו ומוצריו.
  • מיני סייט – יותר גדול מדף נחיתה אך עדיין לא אתר תדמית רציני לעסק. טוב למי שאין לו תקציב לבנות אתר שלם ויש לו מעט שירותים/מוצרים. מיניסייט הוא אתר קטן המכיל בדרך כלל עד חמישה עמודים. הוא מכיל מידע אודות בית העסק, מוצריו ושירותיו ואפשרות ליצור קשר. פחות טוב לקידום אורגני, אין אפשרות לנהל בלוג מאמרים ולהזין תוכן רב באתר וכו'.
  • אתר תדמית – אתר מלא ומקצועי לעסק הכולל תפריטי ניווט, מערכות, תוספים, עמודי תוכן, פירוט על המוצרים והשירותים, אפשרויות שונות ליצירת קשר עם בית העסק, אפשרות להזמין אונליין אם צריך + חיבור לשירותי סליקה, גלריות, סליידרים ועוד.
  • חנות אלקטרונית – במידה ויש לכם מוצרים שאתם מוכרים בחנות משלכם או בכלל בעסק שלכם תוכלו לשתף את המוצרים הללו אונליין ולאפשר ללקוחות שלכם לרכוש את המוצרים באופן ישיר דרך האתר שלכם מה שעשוי להגדיל את המכירות בעסק.

חברות בניית אתרים ברחובות משפרות את יחס ההמרה באתר שלכם

כדי לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם ולהפוך יותר גולשים ללקוחות או ללידים חמים (אנשים המשאירים פרטים באתר שלכם ורוצים שתחזרו אליהם בנוגע למוצר/שירות) אתם צריכים לשפר את חוויית השימוש באתר שלכם. תוכלו לעשות את זה על ידי שיפור מהירות הגלישה באתר, הגדלת התפריטים ואפשרויות יצירת הקשר באתר, הזנת תוכן איכותי, בעל ערך ומניע לפעולה, הנגשת האתר למובייל ועוד. חברת לאוס מדיה ואינטראקטיב מתמחה בניית אתרים ברחובות ובאזורים רבים אחרים ברחבי הארץ ומקדמת מאות עסקים להצלחה בתחומם ופרנסה בשפע. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים. יש הרבה חברות בניית אתרים ברחובות ובסביבה ואנו מודעים לכך ולכן נרצה לספק לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בטבריה

בניית אתרים ברעננה

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!