Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בנשר

בניית אתרים בנשר
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

נשר היא עיר במחוז צפון, הסמוכה לעיר חיפה ולערים קטנות נוספות באזור זה. העיר עצמה מונה קצת מעל 23 אלף תושבים ועל אף שמדובר בכמות יפה של אנשים ביחס לעיר קטנה בצפון, הרי שזה לא תמיד מספיק כדי לקיים את העסקים בעיר. בעלי עסקים בעיר פונים אל האינטרנט כמקור תקשורתי חשוב שיש לכלול בתוכנית השיווק החודשית של העסק, זאת על מנת להגיע לקהלי יעד חדשים בערים הסמוכות ובכלל באזור הצפון ולאפשר ללקוחות חדשים ליהנות משירותי ומוצרי העסק. בניית אתרים בנשר אם כן הוא שירות מאוד פופולרי בקרב בתי העסק בעיר וכיום אין כמעט בתי עסק בעיר ללא אתר אינטרנט מקצועי של החברה.

מה סוג האתר שצריך לבנות לעסק בנשר?

עולם אתרי האינטרנט מתחלק לכמה וכמה סוגים של אתרים, החל מדפי נחיתה, מיני סייטס ועד לאתרים מסוגים שונים: אתרי תדמית, חנות אלקטרונית, פלאש, פורומים, פורטל תוכן ועוד. בהתאם לסוג העסק שלכם וביחד עם חברת בניית האתרים תוכלו לאפיין את העסק, את צרכיו ואת סוג האתר שאתם צריכים עבור העסק שלכם. על ידי כך תוכלו להשקיע את הכסף שלכם בצורה חכמה בבניית אתר אינטרנט שבאמת ישרת את העסק נאמנה ויתאימו לתוכניות העתידיות של הפרסום שלו ברשת. 

מערכת ניהול התוכן של האתר:

בניית אתרים בנשר צריכה להיעשות בצורה כזו שגם בעל העסק, אם ירצה לחסוך בעלויות השוטפות של תחזוקת האתר וחברה/אדם כלשהו שינהל עבורו את האתר ויעדכן אותו בתכנים, יוכל לעבוד בעצמו על תחזוקת האתר. כלומר להוסיף תכנים, תמונות, מוצרים, לעדכן פרטי יצירת קשר ועוד. מערכת ניהול התוכן של האתר אם כן תהיה קריטית לעבודה השוטפת של בעל העסק. ישנן מערכות תוכן פשוטות לשימוש כמו וורדפרס, ג'ומלה, וויקס ואחרות וישנן מערכות תוכן ייחודיות שנבנו על ידי חברות בניית אתרים מנוסות ומקצועיות הבונות את האתרים ללקוחותיהם על פי תבניות הקוד שהחברה ומתכנתיה בנו. כך או כך – טוב לבקש מחברת בניית האתרים חצי שעה הדרכה כלולה בהצעת המחיר הראשונית – עם הסבר כיצד להעלות תכנים באופן עצמאי לאתר. 

התאמה רספונסיבית של האתר:

על פי מקורות מוסמכים, 50% מסך הגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות הסמארטפונים. בעוד לכל אדם יש היום סמארטפון משלו בכיס, האינטרנט נגיש מכל פינה עם חיבור לWIFI ומאפשר לאנשים לגלוש בכל מקום בחיפוש אחר מידע, מקומות, מוצרים, בתי עסק, אנשי מקצוע ועוד. אם כן, אתר שאינו מותאם לגלישה במובייל עשוי לגרום לגולש לברוח מהאתר בשניות ולכם לאבד חצי מכמות המשתמשים הפוטנציאלית שלכם.

כמה עולה לי בניית אתרים נשר?

עלות ממוצעת של אתר אינטרנט עולה לרוב באזור כמה אלפי שקלים. אם אתם מתכננים אתר מקצועי לעסק שלכם בנשר זה המינימום שתצטרכו להוציא על בניית האתר שלכם. כמובן שהמחיר המדויק תלוי בפרמטרים רבים הקשורים בחברה הבונה את האתרים, בסוג האתר שאתם צריכים, מערכות/שכלולים מתקדמים שאתם דורשים באתר שלכם, חיבור למערכת סליקה, פיתוחים מיוחדים שאתם צריכים עבור האתר שלכם ועוד. על מנת לקבל הצעת מחיר מדויקת יותר תצטרכו ליצור קשר עם חברת בניית האתרים, לאפיין את העסק שלכם ואת סוג האתר שאתם צריכים ואז היא תוכל להפיק עבורכם את הצעת המחיר המדויקת יותר.

איך מתחילים?

כאשר מדובר על בניית אתרים בנשר לעסק שלכם אתם לא רוצים אתר פשוט ולא מסוגנן או לא מקצועי. האתר צריך להיות בעל חוויית שימוש ברמה הגבוהה ביותר, תוך התאמה מלאה למנועי החיפוש ובראשם גוגל וכן עם עיצובים מקצועיים ברמה גבוהה כדי להציג אתכם בדרך הטובה ביותר לגולשים שלכם. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לתת לכם שירות.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בחדרה

בניית אתרים באשדוד

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!