Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לעמותות

בניית אתרים לעמותות
06.03.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

עזרה לחלשים ולנזקקים זוהי התנהלות הדומה במידה רבה לתחום העסקי, למרות ההבדלים המשמעותיים ברמה הטכנית. על מנת ליצור את הסביבה הטובה ביותר לעבודה יומיומית, לצד אפשרות לחסוך רבות בהוצאות התפעוליות, חשוב לבנות אתר לכל עמותה ברמה שתאפשר ייצוגיות טובה ברשת, הזדמנות לשתף את התכנים בצורה יעילה ברשתות חברתיות, ליצירת חיבור חזק של הקהילה והציבור הכללי. בנוסף, אתר עמותה עשוי להיות גם פלטפורמה לאיסוף כספים בפני עצמה. אלה רק חלק מהדברים שחשוב לקחת בחשבון בעת בניית אתרים לעמותות.

המראה החיצוני חשוב בניית אתרים לעמותות

המראה החיצוני של אתרים ייעודיים לעמותות צריך להיות מותאם לדרישות המודרניות הקיימות עבור אתר אינטרנט שהוא: מראה אסתטי, נגיש וקל. עניין הנגישות קריטי ביותר כיום משום שקיים חוק הדורש הנגשה של אתרים, אך כאשר מדובר באתרי עמותות האמורות לעזור לנזקקים שחלקם מוגבלים בצורה זו או אחרת – הנגשת האתר זה ללא ספק דרישה בסיסית ביותר. בנוסף, חשוב מאוד לבנות אתרים למובייל, משום שכיום יותר ויותר אנשים גולשים באינטרנט באמצעות המכשירים הניידים שלהם.

התכנים החשובים ביותר של אתרים לעמותות

כאשר ניגשים למשימת בניית אתרים לעמותות חשוב מאוד לשים לב גם לתכנים שיהיו באתר. ראשית, חשוב מאוד להשקיע בעמוד אודות מפורט, רהוט וכתוב היטב. בעמוד זה יש להציג עובדות מהפעילות של העמותה, כולל שנת הקמה, מטרות, הישגים, תגובות של אנשים שקיבלו סיוע כלשהו על יד העמותה או ידוענים התומכים במטרה ועוד. בנוסף, כדאי לחדש את האתר באמצעות מאמרים בנושאים הרלוונטיים לתחום העיסוק של העמותה, משום שזה תורם גם לקידום של האתר במנועי החיפוש.

התכנים החשובים ביותר של אתרים לעמותות

הממשק והאינטגרציה עם רשתות חברתיות

חשוב מאוד לבצע בניית אתרים לעמותות בצורה שתאפשר עדכון סדיר ושוטף ללא סיוע חיצוני. בנוסף, על מנת ליצור את האינטגרציה הטובה ביותר עם העולם החיצוני, יש לשתף את התכנים באמצעות הרשתות החברתיות הפופולריות ביותר, הן על ידי בעל האתר, אך גם באמצעות כפתורי שיתוף מהירים שיעזרו לגושים לחלוק את המידע החשוב שהם קיבלו באתר עם כל רשימת החברים שלהם. שילוב של כל הגורמים האלה יאפשר ליצור אתר שתומך במטרה.

צרו אתנו קשר להזמנת אתר לעמותה שיסייע להשיג את המטרות הנעלות של הפעילות.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בעיצוב אישי

בניית אתרים לווטרינרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!