Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לחברת נדל"ן

זמן נדלן
30.04.17 מאת: צוות
11 דקות קריאה

תחום הנדל"ן נחשב כיום לאחד התחומים התחרותיים והגדולים ביותר בשוק וכך גם גדולה החשיבות של בניית אתרים לחברת נדל"ן. רק בישראל ישנן מאות חברות נדל"ן מובילות ואלפי יזמי נדל"ן המעוניינים להשתלט על פלח שוק שיספק להם פרנסה ודריכת רגל בתחום. בתחום כל כך תחרותי ומורכב יש צורך בחברת בניית אתרים מקצועית ומנוסה שתסייע לנו בבנייה ובתפעול של אתר מסוג זה ושתאפשר לנו להתבלט על פני המתחרים שלנו.

הצעדים הראשונים של בניית אתרים לחברת נדל"ן:

בניית אתר לחברת נדל"ן הנה שונה מבניית אתר במרבית התחומים האחרים האפשריים. שכירה/רכישה של נכס כרוכה בעסקאות עם השקעה כספית גבוהה, הן לקונה והן ולמוכר, מכאן שבתחום כל כך רגיש חשוב שהמידע והתוכן המועבר בו (הן מבחינה ויזואלית והן מבחינת הטקסט) יועברו כמו שצריך ללקוח. כמו כן, בתחום תחרותי כמו הנדל"ן יש צורך לדאוג לעיצוב איכותי ומודרני הכולל מאפייני חובה המצויים באתרי נדל"ן ובאתרים שונים של בתי עסק. ראשית, יהיה על חברת בניית אתרים לחברת נדל"ן לאפיין עם הלקוח את האתר, קהל היעד, התחומים שבהם מתמחה המשרד, סוג הנכסים המוצעים למכירה וכו'. לאחר מכן יהיה על בעל האתר להכין תכנית עבודה מסודרת שתכלול ראייה לעתיד לגבי האתר הן מבחינת מיתוג עסקי ועיצוב גרפי של חוויית המשתמש באתר והן מבחינת הזנת האתר בתוכן (טקסט, תמונות, סרטונים ועוד).

דברים המאפיינים אתר נדל"ן איכותי:

  • נגישות רספונסיבית – מאפיין חשוב מאוד בכל אתר של כל בית עסק כיום, גם לצורכי הקידום האורגני וגם לחוויית המשתמש אולם בעיקר באתרי נדל"ן שבהם הנכסים צריכים להיות מוצגים כראוי כדי להימנע מאי נעימויות שונות, הרי שהתאמה של אתר רספונסיבי (כלומר התאמה לגלישה במובייל ובטאבלטים) הנה חיונית ביותר.
  • גלריה ותצוגת נכסים – למעשה מדובר בגלריה מתקדמת שמאפשרת צפייה ויזואלית בתמונות הנכסים וכן בלחיצת כפתור ניתן להגיע לעמוד הנכס עצמו ולקבל פרטים נוספים על אודותיו. בצפייה המהירה בגלריה יוכל הגולש לצפות בתמונת הנכס, שם/כותרת שלו, מיקום ומחיר. פרטים נוספים כמו גודל, תכולה, כתובת ואחרים יהיו בעמוד הנכס עצמו. חשוב שלגולש תהיה אפשרות של חיפוש מגוון בגלריה לפי פרמטרים שונים: גודל הנכס, מחיר, מיקום גיאוגרפי וכו'.
  • פירוט מלא – באתרים של בתי עסקים בתחומים רבים נוהגים להעלות את המוצרים/שירותים לאתר אך לא תמיד מפרטים בצורה מלאה על המוצרים השונים. המוצרים של חברת נדל"ן הם באמת הנכסים שהיא משווקת. עסקת נדל"ן היא יקרה יותר מרכישת מוצר רגיל שעולה כמה עשרות או מאות שקלים ולכן הרגישות לשיווק המוצר ומסירת פרטים מדויקים ומלאים עבורו הנה חיונית. אומנם ביצוע עסקת נדל"ן עדיין אינה מתרחשת באתר עצמו אולם אם יש פערים בין המידע המוצג באתר לבין המידע על הנכס שיוצג בפגישה או במקום הנכס עצמו, הרי שדבר כזה עשוי להשפיע על סגירת העסקה. מצד שני, אם אין באתר מספיק פרטים הלקוח עשוי שלא להתעניין או לחפש נכס מתאים באתר אחר שמשאיר יותר פרטים אודות הנכס.

דגשים חשובים נוספים לכל אתר של עסק:

  • דרכי יצירת קשר – מומלץ לכלול מספר דרכים ליצירת קשר עם העסק (דרך עמוד יצירת הקשר באתר, באמצעות מספר טלפון, באמצעות שליחת מייל ועוד.) מומלץ להבליט את דרכי יצירת הקשר עם החברה במקומות שונים באתר כדי שהגולש תמיד ימצא הנעה לפעולה: בתפריט העליון, בתפריט התחתון, עמוד יצירת קשר בתפריט, אולי באמצעות תוסף ליצירת קשר שיגלוש אתנו כאשר אנו גוללים באתר ועוד.
  • כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות – חשוב מאוד לכלול כפתורי שיתוף לרשתות חברתיות מעמוד הבית של האתר ומתוך עמודי התוכן באתר. כל שיתוף של הגולשים עשוי לסייע לקידום האורגני של האתר וכן לחשיפה בחינם של האתר לגולשים נוספים.
  • בלוג מאמרים/מדריכים – חלוקת תוכן עם הגולשים הנה חיונית להעלאת הערך והקרבה בין העסק לגולשים. מלבד העובדה שהגולשים יסמכו יותר על העסק ויעריכו אותו יותר, כך גם העסק יכול לחלק מידע ומדריכים שונים בתחום (כמו למשל מדריך לרכישת דירה, מדריך למימון הנכס הראשון וכו'). בנוסף ליתרונות הללו הרי שעדכון האתר בתוכן ובתדירות סדירה יסייע בהליך הקידום האורגני של האתר והבאת תנועה ממנועי החיפוש ובראשם גוגל.
  • עמוד אודות – כל גולש רוצה לדעת שמאחורי העסק יש אבא ואימא. עמוד אודות יחלק מידע חשוב זה אודות העסק, המפעילים שלו והיכן הוא יושב.

הכי חשוב, כפתור קריאה לפעולה באתר נדל"ן שמשלבים תמונות:

בניית אתרים לחברת נדל"ן

אקטיבנט הנה חברה המתמחה בבניית אתרי אינטרנט לעסקים שונים ובמיוחד מתמחה בבניית אתרים לחברות נדל"ן. באמתחתנו המשאבים המתקדמים ביותר לבניית אתרים ברמה הגבוהה ביותר המתאימים לחוויית גלישה גבוהה ואיכותית וכן שיווק יעיל של העסק ונכסיו. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

אולי יעניין אותך גם:

בנייה וקידום אתרים

בניית אתרים לרואי חשבון

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!