Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בפתח תקווה

בניית אתרים בפתח תקווה
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

כל עסק היום זקוק לאתר אינטרנט. באמצעות אתר אינטרנט ניתן להגיע לקהלי יעד נוספים, להרחיב את מעגל הלקוחות ואת העבודה עם העסק ולהצמיח את העסק בצורה טבעית ונכונה יותר. האינטרנט גם פותח בפנינו אפשרות להתחבר אל הלקוחות ולחבר אותם אל בית העסק ועל ידי כך ליצור קהל לקוחות נאמן וממליץ. בעיר פתח תקווה יש אלפי בתי עסק ועוד אלפי עצמאיים הפועלים בעיר ובסביבתה באזור המרכז. בניית אתרים בפתח תקווה תעזור לאותם עצמאיים ובעלי עסקים להגדיל את ההכנסות ולהתקדם לפני המתחרים שלהם.

היתרונות של עסקים בפתח תקווה שיש להם אתר אינטרנט:

  • אתר שעובד 24/7 עבור בית העסק. לקוחות פוטנציאליים יכולים לבצע רכישות באתר גם באמצע הלילה, לקרוא מידע, לשתף ולהמליץ על בית העסק ועוד. 
  • העסק יכול להתרחב למתן שירותים במקומות נוספים באזור המרכז ובכלל ברחבי הארץ אם תרצו.
  • תוכלו להרוויח מוניטין ויתרון על פני המתחרים שלכם אם תעלו למקומות הראשונים בגוגל בביטויי המפתח המובילים בתחום שלכם.
  • תוכלו לפתח ולייצר מוצרים ושירותים נוספים ולהרחיב את מעגל המוצרים הקיים בעסק.
  • ניתן לחסוך בעלויות של שירות לקוחות ולהציג טפסי עזרה, מסמכים, שאלות תשובות ומאמרי תוכן באתר החברה.
  • ועוד הרבה יתרונות נוספים.

מה כוללים שירותי בניית אתרים בפתח תקווה:

בניית אתרים בפתח תקווה שתיעשה על ידי חברת בניית אתרים מקצועית, תכלול בראש ובראשונה פגישה עם בעל העסק. שני הצדדים יאפיינו היטב את העסק לכל רבדיו עד שחברת בניית האתרים תכיר היטב את בית העסק, החזון שלו, קהל היעד שלו, השירותים שלו ועוד. בהתאם לאפיון ניתן יהיה להציע לבעל העסק אתר תפור למידותיו ותקציבו ולאפשר גם לו להתחיל לשחות בבריכת האינטרנט. בין הפעולות שיבוצעו עם בניית האתר:

  • מחקר שוק ומתחרים בתחום בו פועל העסק.
  • רכישת דומיין וחשבון אחסון לאתר.
  • ביצוע מחקר מילות מפתח מתקדם לבחירת הביטויים המרכזיים לקידום בית העסק.
  • בניית האתר כולל עיצובים והתאמה רספונסיבית.
  • התקנת תוספי אנליטיקס למעקבים ואיסוף נתונים.
  • ועוד…

שירותי אחסון ודומיין:

האתר צריך להיות מאוחסן על שטח אחסון מסוים בדיוק כשם שבית צריך להיבנות על אדמה מסוימת. לקנות ולתחזק שרתים משלכם באופן שוטף זה עסק יקר מאוד, לכן מה שכולם עושים, זה לרכוש שטח אחסון אצל חברת אחסון. אתם יכולים לרכוש חבילת אחסון שמתאימה עבור האתר/ים שלכם ולהוצאות חודשיות צנועות מאוד וביחד עם רכישת הדומיין (מאחד מרשמי הדומיינים המורשים בישראל או בעולם) ניתן יהיה לקיים את האתר שלכם ולחשוף אותו על הגולשים בארץ ובעולם. לעתים רבות חברות בניית אתרים יציעו לכם לאחסן את האתר אצלן. יש לכך יתרונות וחסרונות כמו בכל דבר, אולם במידה ואין לכם ניסיון עדיף לכם לשלם סכום צנוע יותר לחברת בניית האתרים ולאחסן אצלם את האתר שלכם. כך אתם חוסכים כאב ראש, התעסקות ויש לכם למי לפנות במידה והאתר נופל חס וחלילה או אם יש תקלה כלשהי הקשורה בשרת.

חברות בניית אתרים בפתח תקווה לתחזוקה שוטפת של האתר:

לבנות אתר זה לא מספיק. יש לקדם אותו, לפרסם אותו ולתחזק אותו באופן שוטף. חברות בניית אתרים בפתח תקווה עשויות להציע לכם גם שירותי קידום ופרסום. בדקו במה הן מתמחות ואילו שירותי פרסום הם יכולים להציע לכם. לעתים רבות זה יהיה צעד חכם להשקיע את התקציב שלכם אצל חברת פרסום אחת שגם תבנה את האתר שלכם וגם תפרסם אותו ובכך לחסוך בעלויות בשירותים נפרדים. כמו כן אותה חברה שאפיינה אתכם כבר את העסק שלכם ובנתה עבורכם את האתר תבנה אותו בצורה הטובה ביותר מבלי לעגל פינות מכיוון שהיא יודעת שהיא זו שהולכת לשווק ולקדם אותו לאחר מכן ולכן תרצה שהאתר ייראה ויפעל במיטבו.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בהרצליה

בניית אתרים בבאר יעקב

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!