Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים למוסדות

בניית אתרים למוסדות
27.02.17 מאת: צוות
4 דקות קריאה

כיום יש לכל מוסד או ארגון אתר אינטרנט משלו אשר באמצעותו הוא מנסה לקדם את הרעיונות או את החזון שלו. בניית אתרים למוסדות דורש ידע ומקצועיות כדי שהאתר אכן ישרת את מטרתו, יפנה אל קהל היעד וידבר בשפתם. מוסדות רבים מחפשים דרכים לייעל את העבודה שלהם באמצעות האתר והדבר מהווה אתגר גדול לבוני האתרים. כאשר הבנייה נעשית באופן ראוי ומקצועי הרי שהמוסד ייהנה מחשיפה הרבה יותר גדולה ומקידומו בהיקפים גדולים במיוחד.

איך נראה אתר למוסד?

בניית אתרים למוסדות שיהיו ידידותיים למשתמש חייבים להיות כאלה שמפשטים את העבודה של המוסד או של הארגון באמצעות הצגת מידע מקיף על כל הפעילות של המוסד בכל תחום בו הוא פועל. תמונות וסרטונים עשויים להוסיף הרבה מאוד באתר שכזה. תמונה אחת שווה לפעמים יותר מאלף מילים, וכאן בדיוק המקום להשתמש בכלל הזה. תמונות ברורות ונוגעות ללב עשויות לעשות את כל העבודה שבעלי האתר רוצים שהוא יעשה. 

מובן שתמונות בלבד לא יספיקו, כי כאשר חשוב לנו שהאתר יהיה 'אהוב' גם על גוגל והוא יראה לנכון להציג אותו בדף הראשון, חשוב לדאוג גם לטקסט חי המורכב ממילות מפתח נכונות שיסייעו לאתר לעלות בחיפוש על ידי מנועי החיפוש השונים. לשם כך חובה להיעזר באנשי מקצוע המכירים היטב את כל התחום של קידום אורגני של אתרים.

מה המסר של האתר?

האתר צריך להעביר את הרוח ואת החזון של המוסד מעבר למילים. על האתר לתרגם את הכלים הטכנולוגיים של הרשת את החזון ואת האמונה של המוסד כך שהמבקר באתר ייטיב להבין מהו הרוח של המוסד ומה הן המטרות שלו. 

על האתר לפרוש בפני הגולש מה היא תפיסת העולם של בעל האתר ושל הארגון וכך להוביל אותו צעד אחר צעד אל הפעולה הרצויה מבחינתו, אם זה לשם תרומה עבור המוסד, או לצורך השתתפות בפעילות של הארגון, וכדומה.

אם תרצו את הסיוע והליווי המקצועי ביותר, הגעתם בדיוק אל המקום הנכון. צרו עמנו קשר ונשמח לסייע לכם בבניית האתר הטוב ביותר עבור המוסד שלכם.

בניית אתר למוסד או ארגון

אולי יעניין אותך גם:

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן

בניית אתרים לאדריכלים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!