Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לחברות הייטק

בניית אתרים לחברות הייטק
27.02.17 מאת: צוות
4 דקות קריאה

בניית אתרים לחברות הייטק היא תחום שונה לגמרי מבניית אתרים לקהלי יעד אחרים. כדי לעצב ולבנות נכון את האתר יש צורך בידע מקצועי ומהבנת עולם ההייטק. האתר אמור להציג את הנישה שמנסה האתר להציע, הוא צריך לכלול לוגו וסלוגן מתאמים לאופי האתר והצבעים אף הם אמורים להתאים למה שאתם בעצם רוצים לשדר באמצעות האתר. אנשי המקצוע שמציעים את בניית האתר לחברות ההייטק, יקבלו מכם את כל המידע הדרוש על אודות העסק ואת הדרישות של העסק לגבי הנראות של האתר ועל פי זה ייבנה האתר שישרת אתכם וימתג אתכם כחברת הייטק מוכרת ומצליחה.

במה יהיה שונה בניית אתרים לחברות הייטק מכל אתר אחר לעסק?

האתר של חברת ההייטק צריכה למתג את החברה וחשוב לדאוג שתהיה התאמה של האתר באינטרנט, לצרכים של החברה ולמה שהיא מנסה לייצג באמצעות האתר. 

  • עיצוב מקצועי של האתר – האתר צריך לשמור על קו סולידי שישרה תחושה של יציבות ושל נינוחות עבור כל גולש שמבקר באתר של החברה. העיצוב חייב להיעשות על ידי גרפיקאים מקצוענים בתחום של עיצוב אתרים דווקא. הם משתתפים גם בכתיבת האפיון המקדים של האתר.
  • עיצוב ברור ונעים לעין – עיצוב האתר יהיה בעל עיצוב מרשים אך סולידי ויקרין רושם נקי וברור. האתר צריך להיות קל ונוח להתמצאות על ידי כך שתהיה חלוקה ברורה של הדפים, פונטים נעימים וברורים, צבעים מתאימים לסגנון וכדומה.
  • מידע – האתר צריך להציג דף אודות עם ביוגרפיה קצרה ורלוונטית של מקימי החברה ומנהליה, אזור המכיל מידע כמו מדריכים שונים, מאמרים מקצועיים ושיהיה אזור מוגן להורדה, אזור המציג קטלוג או גלריה, מנגנון פרסום, חנות אלקטרונית שהחברה מציעה, וכמובן גם דף צור קשר. האתר צריך להיות בנוי בעזרת מערכת תוכן שנוחה לתפעול כדי שהלקוח לא יצטרך להיות תלוי כל הזמן בתמיכה ובעזרה של בונה האתר.

אם אתם רוצים להצליח בהקמת האתר המקצועי המתאים ביותר עבורכם, אתר שיגדיל את העסק שלכם ואת מעגל הלקוחות. צרו עמנו קשר ונשמח לשרת אתכם כמיטב המסורת של הצוות המקצועי שלנו.

בניית אתרים איכותיים לחברות הייטק

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים למוסדות

בניית אתר תדמיתי

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!