Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לקוסמטיקאיות

בניית אתרים לקוסמטיקאיות
06.03.17 מאת: צוות
4 דקות קריאה

תחום הקוסמטיקה מפותח מאוד בארץ, ישנן קוסמטיקאיות רבות והתחרות בו היא גדולה. לרוב עסק של קוסמטיקאית הוא עסק קטן אך יכול להכיל בו לא מעט מטופלים. קוסמטיקאיות רבות מעוניינות לפרסם את עצמן ובכך להגדיל את קהל הלקוחות שלהן. בזכות האינטרנט הן נהנות מחשיפה גדולה ומצליחות להגיע בקלות ללקוחות פוטנציאליים וכל זאת על-ידי בניית אתר אינטרנט מקצועי, נעים וברור. בעבר לקוסמטיקאיות היה קשה להתפרסם, קהל הלקוחות שלהן היה מצומצם והכיל בעיקר חברות, שכנות ומשפחה. 

כיום, בניית אתר אינטרנט, אפילו לעסק קטן כמו של קוסמטיקאיות חשובה מאוד! היא ממקמת את העסק ומציגה אותו בכבוד מול המתחרים, מזמנת עבורו לקוחות פוטנציאליים חדשים, שומרת על הלקוחות הקיימים והוותיקים, מציגה את העסק כעסק מתקדם, עכשווי וכזה שמבין את צורכי השוק.

קוסמטיקה וקוסמטיקאיות

תחום הקוסמטיקה מטפל בגוף האדם, זוהי אמנות לכל דבר. אזורי הטיפול העיקריים הם שיער, ציפורניים ועור (באזורים שונים בגוף). קהל היעד של הקוסמטיקאיות הוא בעיקר נשים, אך ישנם טיפולים המתאימים גם לגברים. 

הדגשים בבניית אתר לקוסמטיקאית?

בניית אתרים לקוסמטיקאיות צריכה להיות מותאמת לקהל היעד ולציפיות שלו. הקו המנחה של העיצוב ושימוש בפלטת צבעים ייבחר על-ידי מעצב אשר מתמחה בזיהוי הגוונים הנכונים והמדויקים שבעזרתם הוא ישדר רכות, עדינות, יופי ואלגנטיות בדגש על שימוש בצורות מעגליות נעימות לעין. בעיצובים רבים יצורפו תמונות רכות ומזמינות (תמונה שווה אלף מילים) לדוגמא: תמונה של מקום הטיפולים, תמונה של לפני ואחרי טיפול ועוד.

האתר צריך להיות פשוט ונעים. לרוב הוא יכיל דף ראשי בעיצוב ייחודי ורך אשר ישקף את אופי הקוסמטיקאית, הצבעים שהיא משתמשת והאני מאמין שלה. דף הסבר על הקוסמטיקאית והניסיון שלה בתחום הקוסמטיקה, סוגי חומרים בהן היא משתמשת וכדומה. דף מידע על הטיפולים השונים שהיא מבצעת הכוללים הסברים מפורטים על כל טיפול וטיפול ומי קהל היעד שלו. דף עם פרטים ליצירת קשר: מקום העסק, מפה, טלפונים, שעות עבודה, אימייל ועוד.

את מוזמנת ליצור אתנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים ונשמח לעמוד לרשותך ולייעץ לך מניסיוננו הרב בתחום בניית אתרים לקוסמטיקאיות.

בניית אתר לקוסמטיקאית

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בקוד פתוח

בניית אתרים למעצבי פנים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!