Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בקריית שמונה

בניית אתרים בקריית שמונה
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בניית אתר הנה חובה עבור כל בית עסק כיום, גם עבור עסקים בקריית שמונה. המרחק של העיר מערים מרכזיות אחרות מחייבת את בתי העסק במקום להשתמש בכוח של האינטרנט על מנת לייצר חשיפה גדולה יותר לעסק גם בין תושבי העיר וגם ביישובים והכפרים הסמוכים. על ידי כך ניתן יהיה להגדיל את המכירות באתר ולצמוח לגבהים חדשים. בניית אתרים בקריית שמונה זה לא דבר פשוט וכי יש צורך לבצע התאמה של האתר לעסק, לקהל היעד ולמטרות של האתר.

הגדרת המטרות של האתר ואפיון צרכי האתר:

כאשר אתם באים לבנות אתר חדש לעסק שלכם בקריית שמונה אתם צריכים לאפיין את העסק שלכם ואת האתר שעומד לקום. זאת תוכלו לעשות על ידי הגדרת מטרות האתר. מטרות האתר שלכם יכולות להיות: הרשמה של X משתמשים לתפוצה בתוך Y זמן. הגדלת ההכנסות בחברה ב200% בתוך שנה מיום הקמת האתר. יצירת קהילה עוקבת ותומכת של 2000 אנשים או יותר לעסק בתוך כך וכך זמן. 

בהתאם להגדרות שתצרו עבור אתר העסק שלכם תוכלו לאפיין את האתר שלכם, איך הוא הולך להיראות ומה אתם הולכים להבליט בו. על ידי כך תהיו בטוחים שהכסף שלכם לא ייזרק לפח ושאתם בונים אתר שאתם באמת הולכים להיעזר בו לצרכים שלכם ושל העסק שלכם. 

בחירת חברת בניית אתרים בקריית שמונה:

ישנן הרבה חברות בניית אתרים בכל רחבי הארץ וכן פרילנסרים העובדים מהבית ובונים אתרים. חלק אפילו בונים אתרים נהדרים, אולם חברה מקצועית לבניית אתרים שבה יש עובדים, העובדים במשרד ואנשי הצוות קרובים אחד לשני ויכולים לבצע את העבודה עם הכלים המתקדמים ביותר – הנה חברה מקצועית שאתם רוצים לעבוד עמה. כאשר אתם באים לבחון חברות בניית אתרים כדאי להסתכל על כמה דברים:

  • איכות השירות – האם אתם יכולים לקבל שירות לקוחות במהלך היום מהחברה? האם השיח שלכם עם נציג החברה הוא ענייני או שאתם מרגישים שרק מנסים למכור לכם? האם השירות הוא סבלני ואדיב? האם טובת העסק שלכם היא לנגד עיניה של חברת בניית האתרים?
  • מקצוענות החברה – בדקו את תיק העבודות של החברה. בדקו אלו אתרים היא בנתה ומהי הרמה של האתרים הללו. האם נוח ונעים לכם לגלוש באתרים הללו. האם יש משהו ייחודי שמאפיין את האתרים של החברה שהוא מעבר להישג ידם של המתחרים שלכם? האם האתרים מספקים חוויית שימוש ברמה גבוהה? האם האתרים מותאמים למובייל? 
  • מה אתם מקבלים? – בדקו מה אתם מקבלים בתמורה לכסף שלכם. האם רק בונים עבורכם אתר? האם אתם מקבלים אחסון ודומיין ואם כן לכמה זמן, באילו עלויות שוטפות ומה יהיה במידה ותרצו להעביר את האתר שלכם לאחסון אחר או לתפעל את האתר בעצמכם? בדקו האם האתר שלכם הולך להיות מותאם רספונסיבית כבר במסגרת הצעת המחיר? בדקו אילו תכנים ראשוניים אתם מקבלים עם בניית האתר ועוד.
  • מינוף העסקה למקומות נוספים – האם החברה מספקת שירותים נוספים מלבד בניית אתרים? האם תוכלו לרקום עסקה הכוללת גם דף פייסבוק? שירותי פרסום כלשהם? חבילת תכנים לאתר שלכם לכמה חודשים קדימה? כל דבר שיכול לקדם אתכם, לחסוך לכם כסף בהמשך ולשפר את היחסים שלכם עם חברת בניית האתרים שלכם.

בניית אתרים בקרית שמונה עם צוות המומחים של אקטיבנט

לסיכום; בניית אתרים בקריית שמונה הוא עסק למקצוענים. אף בעל עסק לא אוהב לזרוק כסף לפח ובטח שלא לבזבז את הזמן. אנו בחברת אקטיבנט מבינים את הצרכים שלכם, מבינים את התחרות הגדולה ואת הצורך בשימוש באינטרנט לקידום העסק. על כן אנו מקפידים לבנות אתרים ברמה הגבוהה ביותר, תוך שימוש בכלים מקצועיים פרי פיתוח החברה. לפרטים נוספים צרו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים ברעננה

בניית אתרים בכפר ורדים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!