Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לגני ילדים

בניית אתרים לגני ילדים
27.02.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

גני הילדים של היום מקבלים הד גם באתרי אינטרנט. בניגוד לגני הילדים שבעבר שפעלו בצניעות, אנחנו ההורים ידענו אל מי עליהם לפנות על מנת להירשם, אך לא ממש ידענו מה קורה מאחורי כותלי הגן עד לאסיפת ההורים. אז הציגה הגננת בפני ההורים את סדר היום של הגן, את המטרות השונות הן בתחום הלמידה והן מבחינת הישגים חינוכיים שונים, וההורים קבלו מבט מקיף על מה שקורה. אם הדבר לא ממש מצא חן בעיניהם, זה כבר היה כמעט בלתי הפיך, כי הורים בדרך כלל אינם ממהרים להוציא ילד מהמסגרת באמצע השנה. אך היום, המצב השתנה ובטרם רושמים את הילד לגן, ניתן לקבל את כל המידע באתר האינטרנט של אותם גני ילדים ופשוט לבחור את הגן העונה על כל הדרישות של ההורים.

כיצד בנויים אתרים לגני ילדים?

כשאנחנו אומרים אתר של גן ילדים, מה עולה לנו בראש?

אתר עליז, מלא צבע וחיות, קירות צבעוניים או מצוירים, פינות משחקים של הגן, פינת רופא, פינת מטבח כאשר הכול מאובזר במתיקות כובשת לב. זה בעצם מה שיש באתרים של גני ילדים. אך מעבר לכל אותם תמונות הבאות להכניס את הגולש אל האווירה הייחודית של הגן, ישנם התכנים הנוספים אותם חשוב למנהלי האתר להציג בפני הגולשים. יהיו אלו תכניות הלמידה הייחודיות של הגן, מעט מידע על הצוות של הגן, מכתבים או עדויות וחוות דעת של הורים שהיו מרוצים מהחינוך שהגן העניק לילד שלהם משך שנת הלימודים ששהה במחיצתם, וכמובן שצריכה להיות אפשרות ליצירת קשר של הורים המעוניינים לקבל פרטים נוספים או אפילו להירשם לאותו גן.

איך תבחרו גן ילדים לנסיך או לנסיכה בבחינת אתר הגן?

כאשר אתם באים לבחור את הגן עבור הילד שלכם עליכם לחשוב מה באמת מתאים לילד ולא מה מתאים לכם. כאשר תתבוננו באתרים תוכלו לראות את ההבדלים בין הגנים השונים, הן מבחינת מספר הילדים בגן, הן מבחינת הצוות, הן מבחינת התכנים הנלמדים בגן, הערכים אשר עליהם מושתתים הלמידה והחינוך. כל אלו אמורים להרכיב את התמונה האם הגן מתאים לאופי של הילד ולאידאולוגיה של המשפחה. 

בניית אתרים לגני ילדים נעשה על ידי אנשי מקצוע שמיטיבים להעביר את כל זה לאווירה של האתר.

כיצד בנויים אתרים לגני ילדים?

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לאדריכלים

עיצוב ופיתוח אתרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!