Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בהרצליה

בניית אתרים בהרצליה
11.03.20 מאת: צוות
9 דקות קריאה

בניית אתר אינטרנט יכולה להיות מקפצה חשובה לכל בית עסק לפיתוח העסק, הבאת לקוחות חדשים והגדלת ההכנסות בעסק. כך גם עבור בתי עסק רבים בהרצליה המספקים שירותיהם באזור שבו הם נמצאים (לדוגמה משרד או חנות פיזית היושבים בשטח מסחרי/משרדי מסוים) ורק אנשים שעוברים באזור נחשפים אליהם ויכולים גם להמליץ עליהם. באמצעות אתר אינטרנט ניתן להגיע לקהל יעד חדש, לחבר אליכם את הגולשים, לשווק מוצרים ושירותים חדשים, לעשות משלוחים ביתר קלות לכל רחבי הארץ ולאפשר הזמנות אונליין לגולשים ועוד. 

אפיון האתר והצרכים של העסק:

כל עסק הוא עולם ומלואו ולכל בעל עסק יש חזון ייחודי משלו שמדבר אליו והוא רוצה לשדר אותו לקהילה שלו. על כן חשוב מאוד לאפיין עם בעל העסק תחילה את העסק שלו, את החזון שלו, את סוג האתר שהוא רוצה, כמה הוא יכול/מוכן להשקיע על בניית אתר ומהן הציפיות שלו מהאתר. יש בעלי עסקים המעוניינים להקים אתר אינטרנט רק כדי שזה יהיה אתר תדמית או קטלוג/תיק עבודות שלהם ואחרים רוצים אתר פעיל, מקודם בגוגל, משקיעים בפרסום שלו ובתוכן שבו ומצפים שהאתר יחזיר להם בהבאת לקוחות חדשים לעסק. אפיון שונה עשוי לגרור אתר שונה, צרכים שונים ועל כן גם מחיר שונה לבניית האתר. כמו כן – אתר שמאופיין ונבנה בפשטות אל הר ציפיות שכיסיתם כדי לחסוך בעלויות יגרום לכך שהאתר לא יניב את התוצאות שציפיתם להם. כעת לאחר תיאום ציפיות והכנת מסמך הגיע הזמן להתקדם לחלק המעשי.

חקר שוק העסקים בהרצליה וכן המתחרים שלכם באזור שלכם:

כעת בשלב המעשי נצטרך לבצע חקר מתחרים באזור שלכם. הבנתם שאתם הולכים על בניית אתרים בהרצליה לעסקים שלכם וכעת בכל תחום יש כמה עסקים המתחרים על ליבם של הלקוחות ואנו רוצים לבדוק מי מהם, מה הם עושים, כיצד האתר שלהם נראה ואיך הם פועלים לטובת קבלת הלקוחות שלהם. בשלב זה נעשה שימוש בכלים שונים ונבצע כמה פעולות מעקב בגוגל וברשתות החברתיות על מנת לאפיין את פעילותן של כמה מהחברות המתחרות שלכם. בהתאם לכך נוכל לבצע התאמות ולהכיר ביטויי מפתח מתאימים לבניית האתר שלכם סביבם.

בניית אתר בהרצליה לקידום אורגני:

בניית אתר בהרצליה זה נכון וזה יפה, אולם אתר עומד ריק ללא תוכן וללא תכנית פרסום הוא סתם מזווה שיעלה כורי עכביש ולא באמת יניב לכם פירות. אם אתם רוצים אתר פעיל ואטרקטיבי, כזה שגם יקודם בגוגל וימשוך את הלקוחות שלכם תצטרכו להשקיע בטכניקת פרסום הנקראת קידום אורגני. הרבה חברות בניית אתרים מעסיקות מקדם אורגני מקצועי בתוך החברה ויכולות לספק לכם גם שירותי קידום אורגני ושירותי שיווק אחרים לאתר החדש שלכם. בהתאם לאפיון שבוצע קודם לכן, תדע החברה היכן למקד את הפעילות שלכם, באילו ביטויים כדאי לקדם את העסק וכיצד להגיע אל הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. 

תוכן באתר שלכם:

לאחר שלב עיצוב האתר והעלאתו הראשונית לאור תהיו חייבים להזין בו תוכן ראשוני, זאת כדי שהגולשים לא יגיעו לאתר ריק שיברחו ממנו מהר מאוד. לתוכן יש את התפקיד החשוב ביותר באתר שלכם והוא למעשה זה שנותן את הערך לגולשים שלכם, שמשקיעים מזמנם כדי לקרוא תוכן באתר שלכם. התוכן יכול לחלק ערך לגולשים ובכך לקרב אותם אל העסק, לגרום להם להשאיר פרטים או לקנות ולהניע אותם לפעולה בכל דרך שתרצו. כאשר אתם פונים אל חברת בניית אתרים בהרצליה בקשו לברר גם לגבי כתיבת תוכן והאם החברה יכולה לספק לכם תוכן ראשוני לכל הפחות במסגרת בניית האתר. לאחר מכן תחליטו אם לכתוב בעצמכם את התוכן לאתר שלכם או לשכור כותב/ת תוכן מקצועיים שיבצעו את זה.

חברת אקטיבנט מתמחה בשירותי בניית אתרי בהרצליה ובכלל מבינה את המורכבות של ניהול עסקים במרכז והתחרות הגבוהה בערי המרכז. על כן דואגת לאתרים ברמה גבוהה ובמחירים משתלמים במיוחד לכל לקוחותיה. לפרטים נוספים מוזמנים להיכנס לאתר החברה לצורך התרשמות ויצירת קשר.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים ביבנה

בניית אתרים בעמק יזרעאל

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!