Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בנהריה

בניית אתרים בנהריה
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

האינטרנט הוא כלי חשוב עבור כל בעל עסק כיום. באמצעות האינטרנט ניתן להגיע ללקוחות רבים בכל אזור בארץ ללא מגבלה דמוגרפית ועם עבודה נכונה גם לשדרג משמעותית את ההכנסות בעסק. בעוד כל אחד חולם על עסק מצליח ורווחי, עם הכלי המופלא שנקרא אינטרנט, אין סיבה שלא יהיה ניתן להגשים את החלום הזה. בניית אתרים בנהריה ובערים קטנות אחרות, יכולים לעזור לאותם בעלי עסקים לצמוח ולא להיות "מוגבלים" כביכול רק ללקוחות המקומיים.

אפיון צרכי העסק ובניית אתר מותאם אישית לעסק בנהריה:

השלב הראשון בבניית אתרים בנהריה יהיה לאפיין את העסק. באפיון העסק נעבור על כמה מאפיינים חשובים החל מסוג העסק, מתחרים, סוג המוצרים והשירותים, מחיריהם והשוואתם למה שמקובל בשוק, קהל היעד, היכן הוא נמצא ואיך ניתן להגיע אליו באמצעות האינטרנט. אתר האינטרנט של החברה יהווה תשתית וחלונות הזדמנויות להביא לקוחות חדשים לעסק, בין אם אתם חושפים את תושבי אזור הצפון לעסק שלכם בנהריה ובין אם אתם מספקים שירותים או משלוח מוצרים לכל רחבי הצפון. 

חוויית המשתמש באתר והכנת האתר לקידום כבר משלב הבנייה שלו:

בניית אתר העסק תהיה עם דגש חזק על מושג חדש יחסית בעולם הפרסום והוא חוויית המשתמש. הוא תמיד היה קיים למעשה, אך היום יש לו חשיבות מכרעת יותר, לפחות בכל הקשור לאינטרנט. שיפור חוויית המשתמש באתר שלכם תסייע לכם גם לקידום האורגני של האתר בגוגל וגם להגדיל את אחוזי ההמרות באתר. הלקוח הוא במרכז וכל האתר כולו נבנה לטובת הלקוח והספקת מענה ראוי ונוח עבורו. על מנת לשפר את חוויית המשתמש באתר יש לפעול בכמה רבדים:

  • הזמנת תכנים איכותיים וייחודיים ללקוחות. לתת ערך אמיתי לגולשים ולא מאמרים שמורחים את התוכן שאתה קורא מאמר ומרגיש שקראת את אותו דבר במילים אחרות.
  • שיפור מהירות הגלישה באתר וטעינת עמודי האתר. אפשר לעשות זאת על ידי מעבר לשרת מקומי ואיכותי יותר, על ידי מעבר לשרת פרטי ולא שימוש בשרת שיתופי, על ידי הפחתת משקל הקבצים בשרת שלכם ועוד.
  • ניווט נוח ויעיל באתר – להבליט את התפריטים ולאפשר גישה נוחה לקטגוריות שונות של תוכן/מוצרים באתר, תתי קטגוריות וחיפוש מהיר למי שרוצה. כמו כן מתחת למאמרים כדאי להוסיף תוסף שמציג מאמרים נוספים בנושאים דומים כדי להקל על גולשים למצוא מאמרים נוספים בנושא קרוב שאולי עשויים לעניין אותם ולהרחיב את הידע שלהם.
  • תוסף נגישות – כדאי להתקין באתר תוסף נגישות גם מבחינת החוק הדורש את זה היום וגם מבחינת הנינוחות של גולשים בעלי מוגבלויות והחוויה שלהם באתר.
  • אתר רספונסיבי – התאימו את האתר לגלישה במסכים שונים: טאבלטים, מחשבים וסמארטפונים. 

השוק בנהריה קטן ויש לי לקוחות קבועים – למה אני צריך אתר? 

כבר נתקלנו בעסקים בנהריה שהצענו להם לבנות אתר אינטרנט לעסק שלהם ולהגיע ללקוחות נוספים והם אמרו שאינם צריכים אתר ומספיק להם הלקוחות שמגיעים אליהם פיזית אל בית העסק. ובכן, אם אתם מרוצים מההכנסות שלכם ומסתפקים במה שיש לכם כעת – אנו לא נכריח אתכם לבנות לעצמכם אתר ולקדם את העסק, לפרסם אותו ללקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלכם.

כיצד לבחור חברות בניית אתרי אינטרנט נהריה?

כאשר בוחרים חברות בניית אתרים בנהריה או בסביבה חשוב לבדוק את תיק העבודות של החברה, הכימיה שלכם עם נציג החברה המשוחח אתכם בטלפון ואת הדרך שבה החברה עובדת ופועלת. אם אתם רוצים אתר מקצועי, איכותי וכזה שבאמת ייתן לכם תוצאות, תצטרכו לעבוד עם חברת פרסום מוכרת ומקצועית בתחום, כמו למשל חברת אקטיבנט שכבר בנתה למעלה מאלף אתרים ללקוחותיה ותשמח לשרת גם אתכם.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בחיפה

בניית אתרים בטבריה

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!