Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בעכו

בניית אתרים בעכו
11.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

עכו היא עיר נמל יפיפייה באזור הצפון. העיר מונה אתרים עתיקים, שוק מפורסם ושופע מכל הבא ליד ואינספור בתי עסק מסוגים שונים וגדלים שונים, החל מעצמאיים הפועלים בעיר, דרך חנויות פרטיות ועד לרשתות הפועלות בקניון בעיר, חברות נדל"ן ועוד. המצב בעיר הוא כזה שעסקים הפועלים כדי לפרסם ולקדם את עצמם – זוכים לחשיפה גדולה יותר מתושבי העיר והסביבה וכן בעלי סיכוי גבוה יותר להגדיל את כמות המכירות החודשית בעסק. אנשים שאינם משקיעים ככל הנראה נשארים מאחור, מסתפקים במועט או מבוססים היטב על פני מוניטין של עשרות שנים ושם שהולך לפניהם. אין ספק שגם עבורם האינטרנט יכול לעזור כדי לדחוף מכירות, להביא לקוחות מערים סמוכות ואף תיירים המגיעים לצימרים ובתי נופש בצפון – אך הם יכולים לשרוד היטב גם ללא האינטרנט. עסקים אחרים לעומת זאת – אם לא ישקיעו בקידום העסק באינטרנט לא תהיה להם זכות קיום.

לקדם עסק בעכו זה לא דבר פשוט:

אז נגענו בזה קצת בפסקה הקודמת ונרחיב על זה מעט עכשיו. בערים קטנות, החל מקום המדינה ומהקמה של אותן ערים, קמו העסקים הראשונים בכל תחום: סנדוויץ' ברים, מסעדות, חנויות שונות, מרכולים ועוד. כל אלה הקיימים כבר עשרות שנים זוכים ליהנות ממוניטין והיכרות רבת שנים עם הקהל המקומי, בין אם מדובר בעכו, נהריה או כל עיר אחרת בסדר הגודל הזה. בשוק המפורסם של עכו יש מאכלים מקומיים, בשרים, דגים, ירקות, תבלינים וכל דבר שתחפצו בו למעשה. בשל האהבה של תושבים רבים בעכו לשוק המפורסם שלה ולעסקים של אנשים מקומיים, הרי שעסקים חדשים שקמים מתקשים להתפתח ולצבור קהל לקוחות משלהם. 

כיצד בניית אתרים בעכו תסייע לעסק שלכם להתפתח?

לשמחתם של אותם בעלי עסקים חדשים, האינטרנט נותן הזדמנות שווה לכולם: לוותיקים, לחדשים, לגדולים, לקטנים, בכל תחום ולכל שירות/מוצר שיש לו ביקוש כמובן. האינטרנט מאפשר לנו לקרב אנשים רבים אל העסק וככל שהפרסום שלנו יהיה ממוקד ונכון יותר לעסק כך האתר שלנו ימיר יותר גולשים ללקוחות. ככל שהפרסומים שלנו יותר אפקטיביים ונדע להפוך אותם ללקוחות כך נוכל להצמיח את העסק, להגדיל את ההכנסה ולהתפתח לכיוונים חדשים.

כמה יעלה לכם לבנות אתר מקצועי לעסק?

פתחתם עסק בעכו? רוצים כעת לקדם אותו באינטרנט? נהדר! השלב הראשון יהיה לבנות אתר מקצועי לעסק. בניית אתרים בעכו זולה יותר מאשר במרכז למשל אולם על אף ההטבות הראשוניות של חברות בניית אתרים אותן הן מעניקות לעסקים באזורי הצפון והדרום, הרי שבניית האתר והמחיר הסופי יהיו בהתאם לדרישות הלקוח, לאפיון העסק ולאפיון האתר שהולך להיבנות. מחיר ממוצע לאתר מקצועי לעסק יהיה באזור 4-6 אלף ₪ לא כולל מע"מ. כמו כן המחיר עשוי להשתנות בהתאם לפיצ'רים מתקדמים המבוקשים על ידי בעל העסק, על ידי הוספת חנות לאתר ואפשרות סליקה אונליין, על ידי פיתוח תוספים ייחודיים עבור אתר העסק, על ידי הוספת עיצובים גרפיים מעבר לחבילת הבסיס של בניית האתר ועוד. 

כיצד כדאי לפרסם את האתר ולהביא אליו תנועה שתהפוך ללקוחות?

לאחר בניית האתר שלכם תצטרכו להכין אסטרטגיית פרסום כדי להגיע אל הלקוחות שלכם בעכו ובסביבה. בתחילת תרצו לקדם את האתר לקהל המקומי אך לאחר מכן תרצו להתרחב גם לקהלים חדשים בנהריה, בקריות ובערים סמוכות אחרות כמו כרמיאל, חיפה וכו'. תוכלו לקדם את האתר בצורה אורגנית בגוגל, להשקיע בפרסום ממומן בגוגל, לקדם את האתר בפייסבוק, באינסטגרם, ביוטיוב ועוד. לפרטים נוספים תוכלו להיעזר בצוות הייעוץ שלנו לאחר בניית האתר שלכם.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בעפולה

בניית אתרים בבאר שבע

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!