Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים למטפלים

06.03.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

כיום יודע כל בעל עסק שאתר אינטרנט הוא אחד הכלים הכי חשובים שהוא צריך לצורך קידום העסק שלו. אנשים מחפשים היום כל דבר שהם צריכים ברחבי הרשת, ממידע על התחבורה הציבורית ועד למידע על רכישות נדל"ן גדולות. מובן שכאשר מדובר על חיפוש של מטפלים לצרכים רפואיים המקום הראשון אליו יפנה הזקוק לכך יהיה גוגל. בדיוק מסיבה זו חשוב מאוד להשקיע בבנייה נכונה של האתר כדי שהפציינט הפוטנציאלי יבחר דווקא באתר הספציפי מתוך שלל האתרים המציעים את שירותיהם באותו התחום. חשוב לזכור שלא רק המטופל צריך לאהוב את האתר גם גוגל אמור 'להתלהב' ממנו, ואם מבנה האתר או התוכן שלו לא ימצאו חן בעיניו אזי אין סיכוי שגוגל יציג את האתר כאשר הפציינט יחפש את השירות הרצוי, וחבל על כל ההשקעה בבניית האתר.

בניית אתרים למטפלים – מה זה אומר?

אתר האינטרנט של המטפל משמש כרטיס הביקור שלו וכאשר הוא מציג באור הנכון את פעילותו של המטפל יחד עם תיאור על אודות שנות הניסיון שלו בתחום הספציפי, על שיטות הטיפול השונות שהוא מציע למטופלים, על רמת ההשכלה שלו וכו' , כל אלו ישפיעו על הבחירה של המטופל דווקא בו כמטפל המועדף על פני המטפלים האחרים.

איך נראה אתר של מטפלים?

כאשר מטפל פונה אל חברה המציעה בניית אתרים למטפלים עליהם לקבל ממנו הסבר על השיטה שלו וכיצד היא פועלת זאת כדי שהאתר יכלול את כל המידע הרלוונטי ויציג אותו בצורה הכי מקצועית שאפשר. מלבד הצגה נכונה של המטפל ושיטות הטיפול שלו, למי הן מיועדות וכו', חשוב מאוד שהאתר יכלול גם סיפורי הצלחה של פציינטים שנעזרו באמצעות טיפול אצל המטפל, כדאי לצרף תמונות של 'לפני' ו'אחרי' אם הדבר אפשרי, ובאופן כללי לשדר כמה שיותר עובדות מהשטח כדי שהלקוח יוכל להתרשם מהאמינות ומהמקצועיות של המטפל.

האתר אמור לכלול גם מידע אינפורמטיבי בתחום הספציפי בו עובד המטפל. זה יכול להיות מידע בדמות מאמרים, סרטוני הדרכה ועוד.

מובן שיש להשאיר מקום להשארת פרטים וליצירת קשר באופן ברור.

למידע נוסף ולייעוץ, אתם מוזמנים ליצור עמנו קשר באמצעות האתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים למטפלים

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתר תדמיתי

ניתוח אתרים - Web Analytics

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!