Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים מיוחדים

23.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בעוד אנו יודעים כי כל בעל עסק צריך אתר אינטרנט כדי לייצר חשיפה גדולה יותר ולנצל את הכוח של האינטרנט, הרי שישנם אתרים הנחשבים למיוחדים ומורכבים יותר. בניית אתרים מיוחדים היא המומחיות שלנו בחברת אקטיבנט ואנו אוהבים אתגרים. אתרים מיוחדים הנם אתרים הנחשבים למורכבים יותר מסתם עוד אתר תדמית או אתר פורטופליו. אתרים מסוג זה כוללים בדרך מערכות פנימיות המותאמות לצרכי העסק באופן פרטני ומדויק ותורמים לשיפור השימוש באתר וקידום המכירות בעסק. אתרים שלא כל אדם שלמד קורס בניית אתרים של כמה שעות יכול לבנות.

בניית אתרים עם מערכות סליקה מובנות:

בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו היום ישנו סוג אתרים מאוד פופולרי והוא נקרא אתרי סחר אלקטרוני. המסחר האלקטרוני מאוד פופולרי היום בישראל ומרבית הצרכנים הישראלים עברו לרכוש באינטרנט. הם יכולים לבצע השוואות מחירים מהבית, בקלות ובלחיצת כפתור. הם יכולים לבחון מוצרים שונים, מחירים שונים, לראות תמונות, לצפות בסרטונים המציגים את המוצר ולקרוא אודות החברה/החנות המשווקת את המוצר. הכול ניתן לעשות עם נס קפה ביד אחת ועכבר מחשב ביד השנייה, מהבית וללא צורך בנסיעות או הצורך להשקיע בהתארגנות. לאתרים מסוג זה ישנה מערכת סליקה מובנית או חיבור למערכת סליקה חיצונית בעמוד צד שלישי. ניהול לקוחות ומשתמשים באתר, ביצוע הזמנות וכן ניהול ההזמנות מהמשרד האחורי של האתר דורש מערכת המתאימה לצרכי העסק וחיבור שלה למערכת סליקת כרטיסי אשראי.

בניית אתרים עם מערכת הזמנת כרטיסים:

אתרים מסוג אחר יכולים להיות אתרי קולנוע, הצגות, סטנד-אפ, הופעות ועוד. אלו אתרים הכוללים מערכת הזמנות כרטיסים אונליין. על מנת לאפשר הזמנת כרטיסים אונליין עבור הגולשים צריך לעצב העתק משורטט ומעוצב של מבנה העולם כך שהגולש יוכל לבחור את מקומות הישיבה שהוא חפץ בהם, לראות אילו מקומות כבר תפוסים, לרכוש כרטיסים באמצעות קוד מנוי או שובר הנחה או כאמור בדרך הרגילה דרך סליקת אשראי במחיר מלא. גם מערכת זו הנה מורכבת ומלבד העיצובים המתקדמים דורשת עבודה של מתכנת מקצועי וחיבור למערכת סליקה.

בניית אתרים מבוססי משתמשים ודמי מנוי:

ישנם אתרים רבים המבוססים על משתמשים או מנויים או מציעים שירות מיוחד שהוא מערכת בפני עצמה. אתרים אלה יכולים להיות כלים/מערכות המציעות שירות מסוים בדמי מנוי, אתרי משחקים בדפדפן, אתרי קורסים ולימודים ועוד מגוון אתרים אחרים המאפשרים הרשמה ופעילות באתר וכן ניהול משתמשים.

בניית אתרים עם מערכות מותאמות אישית:

לצד כל האתרים שפירטנו עד כה ישנם עוד סוגים רבים של אתרים הנחשבים לאתרים מיוחדים או אתרים מורכבים. גם אתר של רואה חשבון או חברה פיננסית שבאתר יש מערכת לחישוב תשלומי מיסים, החזרי הלוואה או דברים אחרים – יכול להיחשב כאתר מיוחד. אתרים לזימון תורים, אתרים לזימון פגישות, אתרים עם מחשבונים, אתרים עם מערכות הורדה, אתרים עם מערכת לניהול לקוחות, אתרים עם מערכת לניהול משימות ועוד אתרים רבים אחרים נכללים בקטגוריה זו.

כאשר מדובר בשירותי בניית אתרים מורכבים או מיוחדים אתם רוצים להיות בטוחים שאתם בידיים מקצועיות. כל טעות, זלזול בעבודה או הקטנת ראש בדרך עשויה להוביל לתקלות רבות שיעלו לכם לאחר מכן בזמן, כסף ולעתים רבות גם בשביעות רצונם של הלקוחות שלכם. אנו בחברת אקטיבנט מודעים לחשיבות ותשומת הלב אקסטרה הנדרשת בעבודה על אתרים מיוחדים ומורכבים ויכולים לספק לכם את השירותים המקצועיים, היצירתיים והטובים ביותר עבור העסק שלכם. כל שאתם צריכים לעשות הוא ליצור עמנו קשר באתר או בטלפון, לקבוע פגישה, לאפיין את האתר המיוחד שאתם צריכים ולהתחיל לעבוד!

אולי יעניין אותך גם:

קידום אתרים בצפון

אתר מותאם לסלולר ולטאבלטים (Responsive Design)

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!