Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתר פורטפוליו

בניית אתר פורטפוליו מקצועי
29.05.18 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בניית פורטפוליו – להציג את הצד הטוב שלכם

בעלי עסקים רבים זקוקים לבניית תיק עבודות כדי לפרסם את שירותיהם. אלה יכולים להיות אדריכלים ומעצבי פנים שמאחוריהם תכנונים רבים של עיצוב דירות קטנות וגדולות, צלמי חתונות המעוניינים להציג לחתן ולכלה המיועדים את התמונות המרהיבות שלהם או מעצבים גרפיים המציגים את העיצובים השונים שהם יצרו. לפני שהלקוח פונה אליכם, הוא ירצה להתרשם מתיק העבודות שלכם, ולכן כדאי להציג אותו על הצד הטוב ביותר.

4 טיפים לבניית תיק עבודות דיגיטלי

אין צורך להרחיב בתרומתו של אתר אינטרנט לשיווק העסק שלכם, אך חשוב להרחיב על בניית פורטפוליו דיגיטלי לאתר. אלה כמה טיפים שיעזרו לכם לבנות תיק עבודות איכותי ולגרום לגולשים לפנות דווקא אליכם:

טיפ 1: הראו את השליטה שלכם בתחום

כאשר הגולש בוחן את תיק העבודות שלכם, הוא מעוניין לדעת בראש וראשונה אם אתם מומחים בתחום. לפיכך, תיק העבודות צריך להציג דוגמאות לעבודות שונות ומגוונות. למשל, אם אתם מעצבים בתחום הווב, חשוב להראות בתיק העבודות שיש לכם שליטה על יותר מפלטפורמה אחת. מצד שני, שימרו על מיקוד, ואל "תתפזרו" לכיוונים רבים מדיי ותעלו כל עבודה שעבדתם עליה אי פעם. זכרו שגם עודף מידע עלול להזיק.

טיפ 2: הראו לגולש מה יוצא לו מזה

מומלץ להתאים את תיק העבודות הדיגיטלי שלכם לקהל היעד שלכם. בנו אותו כך שהלקוח הפוטנציאלי יוכל "להתחבר" אליו ולפנות דווקא אליכם. משום כך, מומלץ לצרף כמה מילות הסבר לתיק העבודות שלכם ולהדגיש את התועלת שיוכל להפיק הלקוח משירותיכם.

טיפ 3: תיק עבודות מסודר

חלוקה לקטגוריות יכולה לסייע לכם לשמור על סדר ולמקד את הגולש בהתאם לשירות שהוא מחפש. לדוגמה, אם אתם עוסקים בעיצוב פנים, תוכלו לחלק את תיק העבודות שלכם לקטגוריות דוגמת "עיצוב דירות פאר", "עיצוב דירות קטנות", "עיצוב מטבח" ועוד.

טיפ 4: התאימו את האתר לטלפון הנייד

היום, אם לא בניתם אתר רספונסיבי לנייד, כאילו לא בניתם אתר כלל. אם אתם מעוניינים בכך שהגולשים יגיעו אליכם מכל מקום, דאגו להתאים את התמונות המעוצבות שלם למסכים הקטנים של הסמארטפונים והאייפונים. כך, בעת בניית פורטפוליו תיק עבודות, יש צורך לבחון אם הוא מותאם לנייד בכל אחד משלבי הבנייה.

בניית אתר פורטפוליו מקצועי ואיכותי

אצלנו תבנו אתר פורטפוליו לפי תכנית ברורה מראש

צריכים לבנות תיק עבודות דיגיטלי אבל אינכם יודעים מאיפה להתחיל? אצלנו בחברת אקטיבנט תקבלו ייעוץ מלא. אנו פועלים לפי שלבי עבודה ידועים מראש:

  • רוצים להכיר אתכם – בשלב הראשון אנו קובעים עמכם שיחת היכרות כדי להבין מי אתם, אילו שירותים אתם מציעים ומהי המטרה העיקרית של האתר שאתם מעוניינים להגיש.
  • שלב האפיון – אנו רוצים לדעת כיצד תעדיף לעצב את האתר שלך ומה עליו לכלול.
  • עת לחקור – אנו מבצעים מחקר על העסק הייחודי שלכם כדי להתאים לו את האתר הטוב ביותר. במהלך המחקר, נענה על שאלות כמו מיהו קהל היעד שלכם? אילו מוצרים או שירותים אתם מספקים?
  • שלד האתר – אנו מקימים את המבנה הכללי של האתר, רגע לפני שניגש להתאים אותו לצרכים שלכם.
  • האתר בצבעים – זהו אחד השלבים המרתקים שבהם אתם בוחרים את פלטת הצבעים לאתר שלכם. האם יהיו אלה צבעים סולידיים כמו לבן, שחור או כחול כהה המתאימים ליועץ השקעות? או צבעים עליזים כמו צהוב, ירוק או אדום של מארגני אירועים?
  • ממשק ידידותי למשתמש – לאחר בחירת הצבעים, אנו עוברים לבניית האתר ולעיצוב את הממשק שלכם.

הליך בניית האתר יעבור בדיקה מקיפה בכל שלב ושלב על מנת לבצע הכנת תיק עבודות דיגיטלי, נדאג להתאים אותו לנייד, כך שתוכלו להגיע לכל לקוח פוטנציאלי. כי כשיש לכם אתר מוכן, השמים הם הגבול – תוכלו לשלוח את תיק העבודות שלכם למעסיקים פוטנציאליים, לשלוח קישור לאתר לרשימת התפוצה שלכם במייל או בהודעות SMS ועוד.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לחברות הובלה

בניית אתרים לעורכי דין

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!