Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים למוסדות חינוך

בניית אתרים למוסדות חינוך
10.07.17 מאת: צוות
7 דקות קריאה

בניית אתרים הנה עבודה לאנשי מקצוע מנוסים. כל אדם שעבר קורס בניית אתרים יכול להקים אתר אך ניתן לראות בבירור את ההבדל בין אתרים של מתכנתים מתחילים לבין אתרים דינאמיים מתקדמים של חברות בניית אתרים מקצועיות בתחומן. בניית אתרים למוסדות חינוך היא עסק מורכב יותר כיוון שלכל מערך חינוך יש מאגר של סטודנטים/תלמידים וכן מורים, שיש צורך להנגיש את האתר עבורם וברוב המקרים גם לבנות מערכת פנימית לשימוש אישי של התלמידים והמורים לצורכי עדכון ותפעול נוח.

אתרי מוסדות חינוך מהדור החדש:

מוסד חינוכי בדרך כלל מתקשר לבתי ספר, מכללות, אוניברסיטה או במקרים מסוימים אפילו בתי ספר פרטיים, מכללות דיגיטליות וגני ילדים. לכל אחד ממוסדות החינוך הללו יש אפיון שונה לגבי קהל היעד והדברים החשובים באתר. למשל באתר של גן ילדים קהל היעד יהיה הורי הילדים ובבית הספר הקהל יכול להיות להורים ולתלמידים גם יחד. במכללות ואוניברסיטאות מדובר בעיקר באתר הפונה לסטודנטים עצמם.

בניית אתרים למוסדות חינוך בעבר נעשה ללא דגשים מיוחדים וכי חשוב היה שיהיה תפריט, גלריה של תמונות ומקום לעדכן את התלמידים בחדשות המוסד החינוכי. כיום מרבית אתרי האינטרנט של המוסדות החינוכיים כוללים מערכת משתמשים ייחודית שאליה גם התלמידים וגם המורים יוכלו להיכנס, להתעדכן, לעדכן ולתקשר. כך למשל יוכלו המורים להעביר דפי עבודה לתלמידים, לעדכן את התלמידים בשינויים בשעות השיעורים/מבחנים, לאפשר לתלמידים להגיש עבודות על ידי צירוף קובץ WORD במערכת ועוד.

דגשים חשובים לבניית אתר למוסד חינוכי:

  • זכויות יוצרים – כאשר מדובר במוסד חינוכי חשוב מאוד לשדר אמינות וכמובן שכל התכנים המוצגים באתר יהיו חוקיים ובעלי הזכויות של המוסד החינוכי. כאשר יש הצורך בשיתוף תוכן (לדוגמה של משרד החינוך או של מקור אחר) חשוב לציין זאת בקרדיט ולקבל על כך אישור מאותו מקור.
  • גלריה – מרבית האנשים כיום ויזואליים, ללא קשר לגילם, לכן מומלץ שיהיה סליידר בדף הבית וכן גלריה נוספת של תמונות באתר. ניתן לשתף תמונות של המקום עצמו, של אירועים מיוחדים (כמו טקסטים, הופעות וכו') שיש במקום.
  • תוכן מדויק ומעודכן – התלמידים/הוריהם עשויים להיכנס לאתר בכל יום (לשם כך הוא קיים) ולכן אתם רוצים שהתוכן באתר יהיה מדויק ומעודכן. אם יש שינויים בתאריכי מבחנים של משרד החינוך ועדכנתם באתר תאריכים של מבחני הבגרות – יהיה עליכם לעדכן שם את התאריכים בהקדם. אם שיתפתם נושאים מסוימים שיהיו במיקוד לבגרות ואלה השתנו מאיזושהי סיבה – עדכנו זאת באתר בהקדם.

אתר מקצועי יכול להיות ההבדל כיום בין מוסד חינוכי מצליח לכושל (בעיקר בשם הוויראליות וכך שהתלמידים ובני הנוער וכן חבר'ה צעירים מקושרים באמצעות רשתות חברתיות ואינטרנט, מנהלים שיחות, ממליצים וכו'.) אתר ששם דגש על חיבור בין התלמידים לבין עצמם, בין התלמידים למוסד הלימודי ולסגל המורים, בין האתר לרשתות החברתיות ובין המוסד החינוכי לקדמה הטכנולוגית – רק יקרבו אליו יותר אנשים וממליצים וישדרג את המוניטין שלו.

אקטיבנט הנה חברת בניית אתרים למוסדות חינוך ועסקים מתחומים שונים. החברה שמה דגש על אפיון מלא של קהל היעד והאתר, עבודה שקופה ומקצועית מול הלקוח וכן דגש על חוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר. האתר נבנה בצורה ייחודית מלאה לפי האפיון מול המוסד החינוכי ובהתאם לצרכיו, כאשר הלקוח מעורב בכל שלב במהלך העבודה. לפרטים נוספים צרו עמנו קשר באתר או בטלפון.

אולי יעניין אותך גם:

הקמת אתר אינטרנט לעסק קטן

בניית אתרים לרופאים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!