Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לעורכי דין

בניית אתרים איכותיים לעורכי דין
27.02.17 מאת: צוות
6 דקות קריאה

בניית אתרים איכותיים לעורכי דין

בניית אתרים למשרדי עורכי דין זה ללא ספק עבודה מאתגרת, עורכי דין הנם אנשי מקצוע דקדקניים ואינטליגנטים מאוד, הציפיות של עורכי דין מנותני שירותים שהם שוכרים הן ברמה הגבוהה ביותר כשם שהם עצמם נותנים שירותים רציניים ומקצועיים ללקוחותיהם. האתר של משרד עורכי דין הוא הפנים של המשרד באינטרנט, הוא זה שמייצג את המשרד, ממתג אותו והוא הרושם הראשוני שהגולש (הלקוח הפוטנציאלי) מקבל מהמשרד.

אלמנטים חשובים לעיצוב של בניית אתרים לעורכי דין

במרבית המקרים בתהליך עיצוב אישי של בניית אתרים לעורך דין האלמנט המרכזי בעמוד הבית יהיה תמונה של העורך דין או של צוות המשרד, קטגוריות הבולטות באתר של משרד מוביל יהיה ככל הנראה עם קטעים מהעיתונות או מהרשת בהם המשרד מוזכר וגם פסקי דין מובילים בהם השתתפו, כמו כן חשוב להציג באופן בולט את שרותי המשרד ולפרט בכל תחומי הפעילות והשירותים העיקריים בצורה נוחה וידידותית לגולשים המתעניינים. 

התכנים באתר

התוכן באתר יהווה חלק חשוב בקרבה בין הלקוח למשרד. כאשר מישהו יזדקק לשירותיו של עורכי דין הוא יכול להגיע דרך חיפוש ישיר בגוגל של עורך דין + שם האזור שבו הוא מתגורר, אולם הוא יכול להגיע לאתר באמצעות כך שיחפש שאלות מסוימות בגוגל בנושאים שבהם הוא רוצה לברר טוב יותר משפטית. לדוגמה, אם אדם רוצה לתבוע את הצבא הוא יוכל להיכנס לאינטרנט ולחפש מידע נוסף על הנושא הזה. אם יקרא מאמר איכותי ובעל ערך באתר משרד עורכי דין " יעקב ושות' " למשל אז הוא יתחיל לבנות אמון עם משרד עורכי הדין של יעקוב ושות'. כשהוא ירצה לתבוע את הצבא באמת ולהתחיל את התהליך, מרבית הסיכויים שהוא יפנה למשרד עורכי הדין שנתנו לו את המידע בעל הערך ואת הדחיפה לבצע את המהלך וגם את התקווה שהוא הולך לזכות בתביעה. 

הנראות הוויזואלית

העיצוב של האתר משמעותי גם כן וצריך להיות מותאם גם לרציונל המקובל בעסקים רציניים מסוג עורכי דין. אתר של עורכי דין לא יכול להיות בצבעים זוהרים ובוהקים מדי ואינו יכול לכלול תמונות או אייקונים שטותיים. האתר צריך לשדר מקצוענות, רצינות ועוצמה שכן האדם מעוניין לשכור עורך דין מסוג זה כדי להצליח בתביעה. לא משנה באיזה תחום מתמחה המשרד ואילו שירותים הוא מספק.

תוספת משלימות לאתר

במהלך בניית אתר אינטרנט למשרד עורכי דין ניתן לאפיין עם חברת בניית האתרים את רצונותיו של עורך הדין לגבי שיפור חוויית המשתמש של לקוחותיו באתר. כך למשל הוא יכול לבקש מהחברה לבנות עבורו עמוד אטרקטיבי שישמש כמילון מונחים בתחום המשפטי. ייתכן ויבקש טופס חכם להגשת תשובות מפורטות לשאלות ביצירת הקשר באתר כדי לקבל את פניות הגולשים בצורה הטובה ביותר.

בניית אתרים לעורכי דין

לפרטים נוספים אודות בניית אתרים לעורכי דין אנא צרו עמנו קשר והשאירו פרטים באתר או התקשרו אלינו בעזרת הטלפון ונשמח לעמוד לרשותכם.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בוורדפרס

בניית אתרים למסעדות

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!