Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים באשקלון

בניית אתרים באשקלון
10.03.20 מאת: צוות
8 דקות קריאה

אין ספק היום לגבי החשיבות של בניית אתר אינטרנט לעסק. שימוש באינטרנט כדי למנף את העסק לאפיקים חדשים, שירותים חדשים והגעה לקהל יעד חדש – הכול נמצא בהישג יד אם יש לכם אתר מקצועי לעסק שלכם וחברת פרסום מקצועית שעושה לכם את עבודת הקידום והשיווק. גם בית עסק הנמצא למשל בשכונת אפרידר באשקלון, שכונת נאות אשקלון או כל שכונה אחרת בעיר – יכול לקדם את עצמו משמעותית לקהל נוסף בעיר ובסביבתה ולא לבנות רק על האנשים המכירים את העסק פיזית. 

החשיבות של בניית אתר לעסק באשקלון:

אשקלון היא עיר המונה קצת מעל 140 אלף תושבים. היא לא מהערים הקטנות בישראל אך בהחלט לא מהערים הגדולות בישראל. על כך עצמאיים ובתי עסק בעיר, התלויים במידה רבה בתושבי העיר המכירים אותם ואת שירותיהם – מחפשים דרכים להגדיל את ההכנסות בעסק ולעתים אף לשרוד את החודש. באמצעות בניית אתרים באשקלון וקידומם בטכניקות פרסום שונות באינטרנט ניתן יהיה להפסיק לחשוב במונחים של "לשרוד את החודש" ולהתחיל לחשוב במונחים של התפתחות, פרנסה בשפע והרחבת מעגל השירותים והמוצרים של בית העסק. לא משנה אם אתם חנות, חשמלאי, מעצב פנים, עורך דין או חברת הדברות – תוכלו לקדם את עצמכם באינטרנט, גם בעיר שלכם, גם עבור תושבים באזורים הסמוכים וגם לאנשים המתגוררים באזורים מרוחקים יותר.

איזה סוג אתר לבנות לעסק?

לכל בית עסק יש צרכים שונים, תקציבים שונים וקהל יעד שונה. בהתאם לאפיון העסק שלכם, התקציב, קהל היעד והצרכים של העסק – חברת הפרסום תמליץ לכם על סוג האתר שאתם צריכים ואף תמליץ לכם על פיתוחים נוספים שיכולים לשדרג את העסק שלכם. כך למשל אם חברת הדברות בעיר הרי שאתר תדמית שמציג את השירותים שלכם ומבליט את דרכי יצירת הקשר באתר שלכם תספיק. כמו כן החברה תמליץ לכם על דרכי יצירת קשר מהירות עם בית העסק: לדוגמה על ידי מספר לחיץ באתר שלכם למי שגולש מהסמארטפון, מספר לחיץ במודעת הפרסום שלכם בקמפיין בגוגל ועוד. מבין סוגי האתרים הנפוצים: אתר תדמית, אתר חנות אלקטרונית, מיני סייט, דפי נחיתה, אתרי פורטפוליו ועוד.

דגשים חשובים לבניית אתר לעסק באשקלון בשנת 2020:

  • חוויית משתמש – שיפור חוויית המשתמש באתר העסק שלכם הנה משמעותית ביותר לקידום האורגני של האתר בגוגל ובכלל לשביעות רצון הגולשים באתר שלכם. כדי לשפר את חוויית המשתמש שלכם תוכלו לעשות זאת באמצעות גלישה מהירה יותר באתר שלכם, יצירת תפריטי ניווט נוחים באתר, עיצוב מודרני, נקי ונעים לגלישה ועוד.
  • התאמת האתר לקידום אורגני – אתר אינטרנט בלי תכנית קידום בגוגל או תכנית פרסום אחרת לא שווה כלום. ככל הנראה תצטרכו לקדם את האתר שלכם בגוגל בשלב כלשהו ולכן כדאי לדאוג מראש לבניית אתר המותאם לגוגל כדי לחסוך זמן וכסף בהמשך.
  • התאמת האתר למובייל – חצי מהגולשים באינטרנט עושים זאת באמצעות המובייל. לכן אתם רוצים לוודא שהאתר שלכם מותאם למובייל.
  • בחירת האחסון הנכון – אחסון נכון לאתר שלכם הוא אחסון שיאפשר הפעלה תקינה של האתר, ללא הגבלות ועם מהירות טעינה מהירה של עמודי האתר. 
  • תוכן טוב ואיכותי – מי דואג לתוכן באתר שלכם? אם אתם עסוקים כל היום בהפעלת העסק באשקלון איך תטפלו באתר שלכם? תצטרכו לשכור כותב תוכן או את שירותיה של חברת בניית האתרים שלכם על מנת שתזין את האתר שלכם בתוכן טוב מדי שבוע וחודש כדי לשמור על אתר פעיל ולסייע לו להתקדם בגוגל.
  • פיתוחים נוספים ותוספים – במידה ואתם זקוקים לפיתוחים נוספים כדאי לאפיין את הכול טרם חתימת הסכם העבודה וסגירת הצעת המחיר למניעת אי נעימויות לאחר מכן. 
אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בחדרה

בניית אתרים בנשר

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!