Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים באשדוד

בניית אתרים באשדוד
11.03.20 מאת: צוות
9 דקות קריאה

אשדוד אחת הערים החזקות ביותר בדרום הארץ והגדולה ביותר באזור הדרום. העיר מונה מעל 220 אלף תושבים, כאשר אלפים מתוכם הנם בעלי עסקים פרטיים ואליהם ניתן להוסיף את הרשתות הגדולות והחברות היושבות במשרדיהן בעיר. כל אלה בדרך כלל מבוססים על קהילת העיר וכן קהל האוכלוסייה מיישובים סמוכים וערים קרובות. בניית אתרים באשדוד הנה שירות המוצע לתושבי העיר העצמאיים המעוניינים לקדם את העסק שלהם באינטרנט והיא השלב הראשוני בדרך לקידום העסק באינטרנט.

סוגי אתרים שאפשר לבנות לעסק באשדוד:

  • אתר תדמית – ככל הנראה סוג האתר השכיח ביותר וזה די מובן למה. אתר תדמית כולל מידע על בית העסק, בעליו, צוות העובדים לעתים (עמוד צוות) וכמובן את המידע על שירותיו ומוצריו של בית העסק. בין היתר העסק משתף את לקוחות בתכנים איכותיים ומקצועיים שמטרתם לסייע ללקוחות הזקוקים למידע בתחום וטוב עבורם להעמיק מידע בתחום העסק.  
  • מיניסייט – לא הרבה בתי עסק באשדוד יצטרכו מיני סייטים אולם כדאי לדעת מה זה לכל הפחות. מדובר למעשה באתר קטן (מיניסייט) שכולל בדרך כלל עד חמישה עמודים. הוא יותר צנוע מאתר מלא לעסק ולכן גם יותר זול לבנות אותו אולי זה לא מתאים לכל בית עסק כיוון שרוב בתי העסק ירצו גם לקדם את האתר בגוגל ו/או להציע חוויית משתמש טובה יותר ללקוחותיהם ולכן אתר רגיל יהיה הפתרון עבורם.
  • דף נחיתה – דף נחיתה הוא לא אתר אלא עמוד אחד של החברה באינטרנט. מדובר בפתרון טוב לקידום אירוע/מוצר/השקה מסוימת וחד פעמית ובדרך כלל עושים אותו על כתובת סאב דומיין של האתר הראשי של החברה.
  • אתר חנות אלקטרונית – אם יש לכם חנות באשדוד הרי שבניית חנות דיגיטלית לעסק שלכם יכולה לשדרג משמעותית את העסק. תוכלו להגיע לקהל נוסף גם ברובעים אחרים של העיר וגם כמובן לאוכלוסייה הגרה בסמוך לעיר על מנת לשווק את המוצרים שלכם אליהם. במידה ותרצו להרחיק עם משלוחים לאזורים נוספים בארץ תוכלו לעשות זאת באמצעות שירותי בניית אתרים באשדוד ובניית אתר חנות אלקטרונית לעסק שלכם.
  • גלריה/תיק עבודות (פורטפוליו) – ישנם עצמאיים כמו צלמים, מעצבים גרפיים ואחרים שיכולים להסתפק באתר פשוט המשמש רק כפורטפוליו לתצוגת עבודות העצמאי ללקוחות מתעניינים.

שירותי בניית אתרים באשדוד:

שירותי בניית אתרים באשדוד תכלול אפיון מלא של בית העסק, מוצריו, שירותיו, קהל היעד שלו, מחקר מתחרים ועוד. אלו הם שלבי תכנון בסיסיים המאפשרים עבודה מקצועית ונכונה על אתר העסק, התאמת האתר לצרכיו ולתוכניות השיווק העתידיות שלו. 

הליך בניית אתר באשדוד:

  • אפיון העסק וקהל היעד – כאשר קהל היעד הוא ברור ואנו יודעים איפה הוא נמצא באינטרנט נדע על מה לשים דגש יותר בבניית האתר ומרכיביו העיצוביים והתפעוליים. 
  • מחקר מתחרים – מחקר המתחרים יסייע בתהליך בניית אתר באשדוד בכך שנוכל, ביחד עם בעל העסק, להתרשם מאתרים של מתחרים ולראות כיצד ניתן לבדל את אתר העסק מאתרים אחרים ולהציע חוויית שימוש איכותית וטובה יותר.
  • אפיון האתר שהולך להיבנות – כיצד הולך להיראות האתר, מה הולכים ליצוק לתוכו מבחינת תוספים, תוכן, מערכות מתקדמות המבוקשות על ידי בעל העסק וכן הכנת הסכם עבודה.
  • בניית האתר – זהו השלב המעשי של בניית האתר על פי מה שאופיין עם הלקוח וסוכם עליו בשלב הקודם. 
  • תיקונים והתאמות – לאחר בניית האתר והצגתו לבעל העסק יבוצעו תיקונים קטנים והתאמת שאינן חורגות מהטעם הטוב  וממה שהוסכם בין הצדדים.
  • התקנת תוספים, קודי מעקב – חשוב להתקין תוספים מסוימים לשדרוג חוויית השימוש באתר וכן קודים למעקב כמו קוד אנליטיקס, קוד מעקב מיוחד של מערכת דירוג הביטויים של לאוס מדיה ואינטראקטיב ועוד.
  • תחילת עבודת השיווק על האתר – כעת תצטרכו להתחיל לעבוד על שיווק האתר שלכם כדי להתחיל להביא אליו גולשים ועל ידי כך להביא לקוחות חדשים אל בית העסק. 
אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בנשר

בניית אתרים בנהריה

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!