Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לחברות הובלה

בניית אתרים לחברות הובלה
26.03.17 מאת: צוות
7 דקות קריאה

מספקים שירותי הובלות אבל מרגישים שאתם לא מקבלים מספיק פניות מלקוחות? יש לכם חברת הובלות חדשה ואתם לא בטוחים באיזו דרך כדאי לפרסם אותה? בימינו, כל עסק צריך אתר אינטרנט כדי לפנות לכמה שיותר גולשים ולקוחות פוטנציאליים, ולשם כך קיימים בוני אתרים שיכולים לבנות את האתר הדרוש. שירותי בניית אתרים לחברות הובלה הפכו פופולריים בשנים האחרונות, בשל העלייה בתחרות בתחום זה או בביקוש לשירות זה. לפיכך, אם יש לכם חברת הובלות פעילה ועדיין אין לכם אתר, מומלץ לפנות לבונה אתרים.

מדוע חשוב שלחברת הובלות יהיה אתר מקצועי

חשוב להשקיע באתר הובלות מקצועי מכמה סיבות. ראשית, כיום, התחרות בין חברות ההובלות בשוק היא גבוהה. חברת הובלות שיש לה אתר מקצועי, הופכת לנגישה יותר עבור גולשים באינטרנט שעוברים ממקום מגורים אחד למקום מגורים אחר, ומחפשים הובלות מסוגים שונים. שנית, כידוע, הטכנולוגית גוגל היא בעלת מנוע החיפוש החזק בעולם ומרבית הגולשים המחפשים שירותי הובלות, משתמשים במנוע חיפוש זה, לפיכך, חשוב לבנות אתר שיהיה מקודם בגוגל. חברת אקטיבנט המתמחה בקידום ובניית אתרים, תשמח לסייע לכם בקידום אתרים נכון בגוגל. שלישית, אתר האינטרנט של חברת ההובלות הוא הפנים של החברה. ככל שהאתר נראה מקצועי יותר מבחינת עיצוב, נגישות ואיכות התכנים, כן הוא ישדר מסר טוב יותר לגולשים, ויעניק לחברה תדמית של חברת הובלות רצינית ומקצועית.

בניית אתרים לחברת הובלות

דגשים חשובים לבניית אתרי הובלות

כאשר אתם ניגשים להקים אתר אינטרנט, יש כמה דברים שכדאי לשים אליה לב:

  • אתר רספונסיבי – אנשים רבים מחפשים את השירות דרך המכשיר הסלולרי שברשותם, בייחוד כאשר הם נמצאים מחוץ לבית או למשרד. לפיכך, מומלץ להתאים את האתר לנייד.
  • חיבור לרשתות חברתיות – שתילת קישור לאתר הובלות ברשתות חברתיות כמו פייסבוק יוצר בראשם של הגולשים הטמעה ידידותית. כאשר הגולשים רואים כמה פעמים את שם החברה ברשת החברתית, הם יוכלו לפנות אליה בעת הצורך.
  • עיצוב מקצועי ונקי – על מנת שהגולש יוכל למצוא את סוג ההובלה שהוא מחפש במהירות ובנוחות, חשוב לבנות את האתר באופן נגיש ונוח. ניתן לעדכן באתר דרכים ליצירת קשר: טופס להשארת פרטים, מספר טלפון שיופיע כמה פעמים באתר, ציון כתובת דואר אלקטרוני. 
  • עמוד אודות – כל אתר הובלות טוב צריך לכלול עמוד אודות כדי שהגולש יוכל לקרוא על הרקע של החברה ולהתרשם מהניסיון שיש לה בתחום ההובלות.
  • המלצות – כדאי להוסיף לאתר המלצות מלקוחות מרוצים. המלצות אלה משדרגות את האתר וגורמות ליותר גולשים לבטוח בכם ולפנות אליכם.
  • ציון גופים מוכרים – אם אתם עובדים אם גופים מוכרים, מומלץ לציין זאת באתר. בדרך זו חברת ההובלות שלכם תיראה אמינה יותר ותמשוך אליכם יותר לקוחות.

בניית אתר מקצועי לחברת הובלות

אם יש לכם חברת הובלות הפועלת ברחבי הארץ, אך עדיין אין לכם אתר אינטרנט ואתם מחפשים חברה מקצועית לבניית אתרים, תוכלו לפנות ל- אקטיבנט. בחברה תקבלו ייעוץ מקצועי לגבי בנייה ופרסום אתרכם, וכן שירותי בניית אתרים מאל"ף ועד תי"ו.

 

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לחברות הייטק

בניית אתרים מיוחדים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!