Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים בוורדפרס

אנו מומחים בעלי ניסיון של שנים בבניית אתרי אינטרנט בעיצוב אישי אשר מבוססים על מערכת הניהול (cms) של וורדפרס, מערכת קוד פתוח המתקדמת והפופולארית ביותר בעולם!

עובדים עם פלאגינים מוכרים לוורדפרס

בניית אתר חנות בוורדפרס
בניית אתר מותאם לקידום בוורדפרס
כיום מעל ל 25% מהאתרים בעולם נבנים על הפלטפורמה של וורדפרס
הקהילה הגדולה ביותר בעולם לאתרי אינטרנט.

בניית אתרי וורדפרס

בשלב היישום של תהליך פיתוח האתר אנו מטמיעים את מערכת הניהול של וורדפרס לעיצוב הפונקציונלי, כל האתרים שנבנים על ידינו עוברים התאמה מלאה למערכת ניהול התוכן של וורדפרס ברמה הגבוהה ביותר. בסיום בניית האתר אנו מעבירים הדרכה מקיפה על מערכת ניהול התכנים אשר הנה ידידותית במיוחד וקלה ללימוד, מאפשרת למנהל האתר להוסיף ולהוריד עמודים, סרטונים ותמונות ללא הגבלה וללא תלות.

רוצה אתר בוורדפרס?

    מדוע לבנות אתר בוורדפרס?

    אבטחה

    המערכת בעלת אבטחה מוגברת עם עדכונים אוטומטיים למניעת פריצות, ללא עלות נוספת מתבצע באפן קבוע שיפור מערך האבטחה של האתר.

    קידום

    גוגל אוהב את וורדפרס במיוחד מכיוון שהמערכת היא הידידותית ביותר למנוע החיפוש, בעזרת קוד נקי ואפשרויות עריכה מתקדמות ומגוונות.

    תוספים

    כמות אינסופית של פלאגינים למציאת פתרון לכל צורך או בעיה, הרחבת הפונקציונליות של האתר בלחיצת כפתור בקלות ובפשטות.

    בניית אתר וורדפרס מותאם עבורך!

    עיצוב אתר וורדפרס

    לפי הדרישות שלך עם שליטה מקסימלית בתפעול וניהול האתר לאחר עלייתו לאוויר, אצלנו תקבל אתר וורדפרס בעיצוב אישי עם מערכת ניהול תפורה בדיוק למידות שלך, מבוססת וורדפרס ב 100%.

    בניית אתרי וורדפרס לעסקים

    אין ספק כי בניית אתרי וורדפרס על ידי אנשי המקצוע המובילים בתחום תהווה את הדרך היעילה ביותר להבטיח את הקמתו של אתר נוח ונגיש אשר עונה בצורה מושלמת על כל בקשה והעדפה שלכם. בעזרתם של מתכנים מנוסים, גם אתם יכולים ליהנות כעת מאתרים שנראים טוב, משדרים מקצועיות רבה והכי חשוב – מצליחים להגיע לאחוזי המרה גבוהים. תהליך זה יתחיל באפיון מדויק של העסק שלכם, שירותיו, המוצרים שהוא מעמיד לרשות לקוחותיו, קהל היעד שלו והאופן בו העסק נבדל מעסקים מתחרים אחרים. לאחר שכלול של כל הגורמים הללו, ניתן יהיה להגדיר את סוג האתר הרלוונטי לכם ולהתחיל בבניה עצמה. 

    בניית אתרים בוורדפרס עם המומחים

    וורדפרס הינה מערכת לניהול תוכן אשר מעניקה לכם את האפשרות לניהול אתרכם בצורה נוחה ויעילה. אך רגע לפני שאתם מתחילים להעלות פוסטים ומוצרים שונים לאתר, יש לבנות אותו. בניית אתרים בוורדפרס על ידי activenet מעניקה לכם את האפשרות לזכות באתר יפיפה אשר עונה בצורה מדויקת על כל אפיון עסק, יהיה נוח מאוד לשימוש הן לכם והן לציבור הלקוחות שלכם ויסייע בהגברה של אחוזי המרת הגולשים. גם במידה ואתם לא מגיעים מעולם ניהול האתרים, גם אם אתם ומחשבים מעולם לא הייתם החברים הכי טובים, הרי שבעזרתה של מערכת יעילה ומוצלחת זו – גם אתם תצליחו לנהל את האתר שלכם ביעילות ובקלות רבה. 

    בניית אתר ב wordpress

    בעוד בעלי עסקים רבים תוהים איך עדיף לבנות את האתר שלהם, הרי שאתם יכולים לעשות את הבחירה הנכונה ולהיעזר בשירות של בניית אתר ב wordpress. שירות זה מעניק לכם את האפשרות ליהנות ממגוון רחב של יתרונות משמעותיים. מערכת ייחודית זו לניהול התוכן מאפשרת את יצירתו של אתר אשר עונה בצורה מדויקת על כל העדפה שלכם, זאת לצד העובדה כי היא בעלת גמישות מקסימלית וניתן יהיה לשנות באתר את היבטיו השונים בנוחות ובקלות. בעזרתה של חברה מקצועית, תוכלו גם אתם ליהנות מאתר המאפשר לכם ליהנות מיתרונות מגוונים שיובילו לאתר מרשים ואהוב על הגולשים וכמובן, גם על הלקוחות שלכם. 

    בניית אתר וורדפרס מחיר משתלם

    אין ספק כי בשעה שאתם מתעניינים בשירותי בניית אתר וורדפרס מחיר יהיה בין הקריטריונים החשובים לכם. כך שמעניין יהיה לגלות כי בעת פניה אל activenet, גם אתם תוכלו ליהנות מיצירתו של אתר מקצועי ומרשים בעלויות משתלמות במיוחד. מהיום אין סיבה לשלם ביוקר על שירות מקצועי שיוכל להרים את העסק שלכם לרמה הבאה. אתרי וורדפרס יאפשרו לכם ליהנות מאתר נוח ונגיש, אשר נבנה במקצועיות ומעניק גם לגולשים שלכם את חוויית הגלישה המהנה ביותר, כל זאת במחיר נוח ומשתלם במיוחד. 

    בעל עסק?

    אקטיבנט מזמינה אותך להיות אקטיבי ולא להישאר מאחור!
    לבניית אתר וורדפרס, צרו קשר עוד היום וקבעו פגישת ייעוץ עם אחד המומחים שלנו.

    התקשר עכשיו: 04-8455-445

    חזרה למעלה

    על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

    לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!