Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לקבלנים

בניית אתרים לקבלנים
06.03.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

תחום הבנייה זוכה לעלייה משמעותית בימים אלה בארץ, אנו רואים אין ספור גורדי שחקים המופיעים במהרה בערים שונות ברחבי הארץ. זאת, לצד ההתפשטות של פרקטיקת שיפור מבנים במסגרת שיפוצי תמ"א 38 הופכת את שירותיהם של קבלנים לנחוצים ביותר. בניית אתרים לקבלנים עשויה להיות גורם תחרותי חשוב ביותר שיעזור לכל מומחה בתחום להשיג לקוחות, להשתתף בפרויקטים חשובים ועוד – שלב זה תלוי בשיתוף פעולה בין הקבלן ובונה האתרים, ככל שיש יותר מידע ייחודי, כן ייטב.

כיצד ניגשים לעניין בניית אתר לקבלנים?

הקבלן עוסק בתחום חשוב ועדין ביותר, ואחת המטרות החשובות ביותר בבניית האתר זה ליצור תחושה של מהימנות. הדבר מושג באמצעות שילוב בין המראה החיצוני, לבין התוכן. ברמת החיצוניות, כדאי מאוד לציין את כל תווי התקן שבהם עומדת עבודתו של הקבלן, חברות בארגונים מקצועיים שונים, גורמים שאיתם שיתף פעולה, ועוד. אם הקבלן רשום בפנקס הקבלנים הארצי, גם זה צריך להופיע באתר באופן מובהק ובולט.

מה יש לכתוב באתר קבלן?

על מנת ליצור אתר איכותי שיעבוד לטווח הארוך, כדאי מאוד להשקיע גם באלמנטים של הכתיבה. העמוד הראשון החשוב ביותר הוא עמוד האודות, שאליו מגיעים כמעט כל המבקרים של האתר. חשוב מאוד להציג את עבודתו של הקבלן בצורה מדויקת וברורה כבר בשורות הראשונות. כמו כן, יש ליצור גלריית פרויקטים שבה יהיו גם תיאורים של העבודות, אך גם צילומים מרשימים משלבי העבודה השונים.

בניית אתר לקבלנים

בניית אתרים לקבלנים במאה ה-21

בין הגורמים הנוספים שניתן לשקול בעת בניית אתר לקבלנים – מידת התחרות. על מנת להבליט את הקבלן הספיציפי לו שייך האתר, יש לדאוג לתכנים מיוחדים. לדוגמא, ניתן להציג את עובדי המפתח, ליצור סרטוני וידיאו המראים תהליכי עבודה ואת העקרונות שעליהם מושתתת הפעילות של הקבלן ועוד. המקוריות תאפשר גם לשתף תכנים שונים ברשתות החברתיות, להציע שירותים כגון חישוב אומדן מחירים של הליכי שיפוצים או פרק הזמן שיידרש לבניית מבנה כלשהו, ועוד. חברת בניית אתרים ברמה גבוהה תמיד תדאג לכך שכל אתר יהיה מיוחד במינו ויבלוט בין שאר המתחרים. 

לקבלת הצעת מחיר ייעודית לבניית אתר לקבלן – השאירו את פרטיכם וניצור קשר בהקדם.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לווטרינרים

בניית אתרים לצלמים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!