Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

קידום אתרים בצפון

קידום אתרים בצפון
25.01.17 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בעלי עסק באזור הצפון? בעזרת קידום אתרים בצפון תוכלו להגיע ללקוחות חדשים ללא קשר למיקום העסק שלכם, להרחיב את מעגל הלקוחות, להגדיל את ההכנסות, לשפר את המיתוג של העסק ולהיות על המפה תרתי משמע. קידום אתרים מקומי הוא הפתרון עבור עסקים קטנים ובינוניים רבים המעוניינים לקבל דחיפה לכמות התנועה באתר שלהם והעלאת החשיפה ללקוחות פוטנציאליים חדשים.

מה הבעיה העיקרית של עסק קטן?

בעל עסק קטן בדרך כלל מאופיין בתקציב כללי נמוך ותקציב פרסום עוד יותר נמוך. כאשר יש מצב כזה על בעל העסק לבחור בפינצטה את סוג השיווק שהוא מעוניין לעשות כדי לנצל את תקציב הפרסום של העסק לטובת מקסימום תוצאות אפשריות. כמובן שיש שיקול לגבי תוצאות לטווח הקצר/ארוך אולם כאשר אלה נלקחים בחשבון אין ספק כי קידום אתרים הוא הטכניקה הטובה ביותר והמועילה ביותר עבור העסק. התוצאות מגיעות לטווח הארוך, זה נכון. אבל כשהן מגיעות העסק נהנה מפירות מרשימים וצמיחה מהירה יותר. 

קידום אתרים בצפון הוא בעצם קידום אתרים מקומי

קידום אתרים מקומי הוא בעצם האפשרות של עסק להירשם במפות של גוגל עם כתובת העסק הנכונה והמדויקת. כך, מנוע החיפוש החכם של גוגל ייקח אתכם בחשבון בהצגת התוצאות לביטויי חיפוש מתאימים הכוללים שם העיר/מושב/האזור שלכם. אין זה מבטיח לכם להיות בתוצאות הראשונות כי זה דורש עבודת קידום של חברת קידום מקצועית, אולם רישום העסק במפות של גוגל הוא הצעד הראשון שצריך לעשות בהליך קידום מקומי.

קידום אתרים לעסקים בצפון במנוע החיפוש גוגל

בחירת מילות המפתח לקידום אתרים בצפון

חברת הקידום תבצע עבורכם חקר מילות מפתח ותציע לכם מגוון מילות מפתח שבעזרתן כדאי לקדם את אתר עסק במנוע החיפוש של גוגל. לרוב מילות מפתח אלו יהיו בעלי עיקרון דומה אולם בעלי נפח חיפוש ולפעמים משמעות חיפוש שונה. לדוגמה, אם אתם רוצים לקדם תרופה לפסוריאזיס – אז לבטח אתם חושבים שכדאי לקדם את המילה "פסוריאזיס". אולם לא תמיד זה נכון מכיוון שישנם אנשים רבים שמחפשים מילה זו שאינם מתכוונים לחפש פתרון למחלה שאינם חולים בה בכלל, אלא מעוניינים לחפש למשל תוכן על המחלה עבור עבודה באוניברסיטה, או מידע עבור מישהו אחר שהם מכירים שחולה בה. לכן ודאי תרצו לבחור במילות מפתח יותר ממוקדות כמו "תרופה לפסוריאזיס" או "איך לרפא פסוריאזיס" וכו'. כמובן שבחירת מילת המפתח צריכה להיות ביטויי שיש לו נפח חיפוש כלשהו מצד אחד, בעל תחרות סבירה מצד שני וביטוי כזה שהקהל שמחפש אותו ירצה לרכוש את המוצר שלכם מצד שלישי.

קידום אתרים בצפון מתייחס בעצם לקידום מקומי. לכן, בחירת מילות מפתח מקומיות הכוונה לסוג השירות + שם העיר. אם לדוגמה אתם ספרים הנמצאים בחיפה אז תוכלו לקדם את מילות המפתח: ספר בחיפה, מספרה בחיפה, פן בחיפה, מספרת נשים בחיפה, מספרת גברים בחיפה, תספורת בחיפה וכו'. כמובן שאם אתם מעוניינים לקדם את עצמכם גם לתושבים באזור תוכלו לקדם גם מילות מפתח עיקריות + שמות של ערים/מושבים באזור שלכם וכמובן פלוס המילה צפון. לדוגמה: מספרה בצפון, ספר בצפון וכו'. כל עסק ומה שמתאים לו כמובן.

מי דואג לתוכן באתר?

התוכן הוא חלק קריטי מהליך הקידום שלכם ולכן חשוב לדאוג לאתר מעודכן בתוכן לעתים קרובות. אם אינכם יכולים או שאין לכם זמן לכתוב את התוכן שלכם בעצמכם אז תוכלו לשכור פרילנסר שיעשה זאת עבורכם. כמובן שבמסגרת עבודת הקידום עצמה גם חברת הקידום שלכם תדאג לכם לתכנים לאתר ולפיזור ברשת לטובת בניית מערך קישורים איכותי לאתר שלכם. לפרטים נוספים אודות מאמרים לאתר שלכם ושירותי קידום אתרים בצפון – צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

חברה לקידום אתרים בצפון

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים בהתאמה אישית

קידום אתר אינטרנט

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!