Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

ניהול קמפיין בפייסבוק

לוגו פייסבוק
20.08.17 מאת: צוות
9 דקות קריאה

ניהול קמפיין בפייסבוק כמו מקצוען – הכר את השטח

יחידה צבאית מובחרת נוהגת לסרוק ולהכיר היטב את השטח לפני ההסתערות, כך גם לפני ניהול קמפיין בפייסבוק כדאי לדעת את השטח עליו אנו רוצים להסתער כדי לשבות את הלקוחות החדשים שלנו, בעוד עשרות אלפי בתי עסק ישראלים מפרסמים מכל הבא ליד, אתם וודאי רוצים לקבל את היתרון הביתי של הכרה וניווט נכון בשטח, אשר רבים מהמתחרים שלכם אינם עושים ויודעים.

הסוגים הנפוצים של מודעות בניהול קמפיין ממומן בפייסבוק:

הפרסום הממומן מאפשר לנו מגוון רחב של סוגי מודעות ופרסומים שאנו יכולים לבחור מהם, אולם יש כמה אפשרויות מצומצמות שמרבית בעלי העסקים באמת צריכים להתמקד בהם:

  • כניסות לאתר (clicks to website) – אולי סוג המודעה הפופולרי ביותר הוא כניסות לאתר. במודעה זו המטרה היא לשלוח את הגולשים לכתובת אתר חיצונית כאשר בעל העסק מחויב עבור כל גולש שלחץ על המודעה והגיע אליו לאתר.
  • מעורבות בפוסט (page post engagement) – מודעה מסוג זה מופיעה בדומה לפוסט רגיל בעמוד העסק שלכם (או יותר נכון – מוצגת כפוסט לכל דבר) ומקודמת בפיד של הקהל שתמקדו אליו את הפרסום. המטרה של מודעה מסוג זה הנה להגדיל מעורבות עם הקהל: להביא אותם לעמוד העסקי שלכם, ללחוץ על קישור לאתר חיצוני (לדוגמה אתר של מוצר), לעשות לכם לייק/שיתוף, להגיב למודעה ועוד.
  • קידום לייקים לעמוד עסקי (page likes) – וכמובן שהאופציה השלישית היא קידום העמוד העסקי וכמות האוהדים בו. ככל שהקהל שלכם יותר גדול, כך הפוסטים שלכם יגיעו ליותר אנשים רלוונטיים וכך המעורבות סביבם וסביב העסק שלכם תהיה גדולה יותר.

אפשרויות הפילוח למיקוד הקמפיין לקהל יעד מסוים:

כל משתמש פעיל בפייסבוק מספק איזשהו מידע לפייסבוק על עצמו, על מקום מגוריו, תחביבים, תחומי פעילות ועוד. מאגר המידע הזה מאפשר לפייסבוק להציג בפנינו מגוון רחב של אופציות לפילוח מדויק ככל האפשר של קהל היעד של הקמפיין. ככל שקהל היעד שלנו יהיה יותר מדויק וממוקד כך יגדל הסיכוי לקמפיין רווחי ו-CTR גבוה. להלן מס' אפשרויות פילוח שכדאי לכם להכיר:

  • פילוח לפי אזור: ערים, מדינות – לדוגמה אם אתם בעלי חנות בעיר או בשכונה מסוימת תוכלו לפרסם את המודעה רק לאנשים מאותה העיר או מאותה השכונה.
  • פילוח דמוגרפי – לפי גיל, מין או אפילו השכלה – לדוגמה כאשר תרצו לפנות לקהל בגילאים מסוימים, לפרסם רק לנשים או לגברים ועוד.
  • פילוח לפי תחומי עניין – אין ספק כי מדובר באחד היתרונות הגדולים ביותר של ניהול דף עסקי בפייסבוק, אנשים מציינים תחביבים ונושאים אהובים עליהם בפרופיל האישי, אולם אם אינם עושים זאת, פייסבוק תאסוף את המידע באמצעות עמודים שהם אהבו.
  • מידע נוסף – פייסבוק אוגרים מידע נוסף עבורכם על ידי הרגלי רכישה שלכם, אירועים שהייתם חלק מהם או אפילו המכשיר שבו אתם נוהגים לגלוש. ניתן לפלח את הקמפיין גם באמצעות מידע זה.
  • פילוח לפי דף עסקי – תוכלו לפרסם רק לקהל אוהדים מסוים המחובר לדף אוהדים שלכם, לחברים שלכם או לחברים של חברים שלכם.
    ניהול קמפיין בפייסבוק

איך ליצור דוחות?

ניהול קמפיין בפייסבוק המתנהל בצורה מקצועית כולל בתוכו גם הפקת דוחות כחלק משירותי ניהול דפי פייסבוק, לימוד שלהם וביצוע מהלכים לשיפור ביצועי הקמפיין. ניתן להפיק דוחות בצורה קלה ומהירה דרך "מנהל המודעות" במשתמש שלכם בפייסבוק. חפשו בחלק העליון את האייקון בצורת מסמך שבלחיצה עליו תוכלו לשמור דוח חדש. באותו חלק עליון רק בצד השני יהיו הפליטרים (אם אתם משתמשים באנגלית למשל האייקון יהיה בצד שמאל והפילטרים יהיו בצד ימין) ובעזרתם תוכלו להציג נתונים של קמפיין מסוים, סט מודעות, מודעה מסוימת וכו'.

מעוניינים בשירותי ניהול קמפיין בפייסבוק על ידי מנהלי קמפיינים בעלי ניסיון? אנו חברת אקטיבנט בניית אתרים מומחים בניהול קמפיינים ממומנים, נשמח לעמוד לשירותכם בכל האפשרויות המגוונות של הפרסום בפייסבוק.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתר תדמיתי

בניית אתרים לווטרינרים

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!