Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

כלים לפרסום האתר שלי בחינם

כלים לפרסום האתר שלי בחינם
09.03.17 מאת: צוות
15 דקות קריאה

קודם כל חשוב לציין לגבי פרסום וקידום אתרים בחינם הוא שאין דבר שהוא חינם באמת. הרשת אמנם מציעה היום מגוון רחב של אפשרויות לפרסום העסק שלכם ובחינם! אבל מה שלא בחינם זה הזמן שלכם!

אז אם יש לכם הרבה זמן פנוי, רצון וסבלנות לקדם את העסק שלכם בעצמכם, אז אספתי את רוב האפשרויות והטכניקות שבהם תוכלו להשתמש כדי לפרסם את האתר שלכם.

כתיבת תוכן איכותי באתר

אין הכוונה למאמרים זולים שקונים היום ב 30 ₪, אלא לתוכן איכותי בעל ערך מוסף לגולשים שאתם בעצמכם כתבתם מניסיונכם העשיר או בעל מקצוע אחר בתחום שכתב בשבילכם.

למה? כי מנוע החיפוש גוגל מחפש היום תוכן איכותי ברשת וכך תוכלו לקדם קצת את האתר שלכם בגוגל באופן עצמאי. בהמשך אני אציג דברים נוספים שניתן לעשות עם התוכן (האיכותי) שכתבתם.

נקודה חשובה: רוב האנשים היום מחפשים תוכן רלוונטי ברשת כמעט בכל נושא שבו הם מתעניינים. תוכן איכותי בעל ערך לגולשים, יביא אנשים רבים המתעניינים במוצר שלכם אל אתרכם כדי לקרוא אותו. אם הוא באמת יהיה איכותי ויתרום לגולשים, הם יתפסו אתכם כבעלי מקצוע איכותיים ואמינים בתחומכם וסיכוי גדול שיצרו אתכם קשר במידה ויהיו מעוניינים במה שאתם מוכרים.

כתיבת תוכן איכותי באתר

פרסום מאמרים באתרים שונים

אתרים רבים ברשת היום מחפשים תוכן איכותי מבעלי מקצוע שמבינים בתחומם. את המאמרים שאתם כותבים ניתן לפרסם לא רק באתר שלכם, אלא בתור "פוסטים" אורחים בפורטלים מובילים ברשת (וואלה, ynet), בלוגים שונים בתחומכם וכו'. צריך פשוט לכתוב מאמר איכותי, לחפש אתרים גדולים בעלי תנועה רבה בתחום שכתבתם ולפנות אליהם בהצעה לפרסום המאמר אצלם. לפעמים הם יסכימו ולפעמים לא. חשוב לבקש מהם לשים בסוף המאמר את החתימה שלכם עם קישור לאתר שלכם כדי שגולשים יוכלו להיכנס לאתרכם אם יאהבו את המידע שחלקתם איתם.

נקודה חשובה: מאמר שכתבם אצלכם באתר אל תפרסמו אותו במקום אחר. גוגל לא אוהב תוכן משוכפל ומעניש אתרים על שכפול תוכן. בנוסף, ישנם הרבה אתרי מאמרים חינמיים ברשת, אין הכוונה שלי שתפרסמו שם את המאמרים, אלא באתרים גדולים שיביאו לכם טראפיק (תנועת גולשים) אמיתי ואיכותי לאתר.

שימוש במדיה חברתית

המדיה החברתית היא לא רק מקום ליצור קשר עם חברים ובני משפחה , היא בנוסף מקום מצוין לקדם את האתר ואת העסק שלך בגלל הכמות העצומה של האנשים שנמצאים בה מדי יום. מחקרים שונים מראים שהגולשים באינטרנט מבלים יותר מ 20% מזמנם ברשת באתרי מדיה חברתית.

ישנם טכניקות רבות כיצד לעבוד ברשתות חברתיות ואפשר לכתוב סדרת מאמרים רק על הנושא הזה. אני פשוט אכתוב מה צריך לעשות ולא איך לעשות.

  1. בראש ובראשונה צריך כמובן להקים דפים עסקיים בפייסבוק, גוגל פלוס, לינקדאין וטוויטר. יש כמובן המון רשתות חברתיות נוספות שניתן להקים פרופילים גם בהם (בעיקר אם קהל היעד שלכם הוא חו"ל).
  2. לאחר שהקמנו את הדפים, עלינו לצרף הרבה חברים ועוקבים. יש הרבה טכניקות לעשות זאת, אבל בגדול, אם נהיה מעניינים ויצירתיים, הקהילה שלנו תגדל.
  3. במקביל לתוכן מעניין שנפרסם והגדלת הקהילה שלנו ברשתות החברתיות, נפרסם מדי פעם קישורים לאתר שלנו. זה יכול להיות מאמר מעניין שכתבנו, מבצע או כל דבר אחר שיביא כמה שיותר גולשים אלינו לאתר.

נקודה חשובה: חשוב לפרסם את התוכן שלנו בכמה שיותר רשתות חברתיות. פרסום בגוגל פלוס, אמנם לא יביא לנו יותר מדי גולשים לאתר, אך גוגל מתחשב בו מבחינת קידום. גם טוויטר לא יביא לכם הרבה גולשים, אך הוא גם חשוב מבחינת קידום אורגני. ישנם כלים אוטומטיים אשר מאפשרים לכם לפרסם בכמה רשתות חברתיות במקביל כמו האתר הזה לדוגמה (יש לו חבילה חינמית).

ניהול רשימות תפוצה

הקמת רשימת תפוצה היא אחד הכלים החזקים היום בעולם השיווק באינטרנט.

תבנו רשימת תפוצה איכותית של קהל הלקוחות שלכם ותוכלו להפיץ להם מבצעים, תוכן רלוונטי שפרסמתם ויכול לעניין אותם.

ישנם כלים להפצת ניוזלטר שנותנים לכם חבילות בחינם עד כמות מסוימת כמו viplus

נקודה חשובה: אנשים לא אוהבים לקבל ניוזלטר! אל תגזימו בתדירות שליחת הניוזלטר ותשלחו רק שיש לכם באמת ערך לתת ללקוחות. אחרת אתם תעברו מהר מאוד לרשימת הספאם שלהם.

ניהול רשימות תפוצה

השתתפות פעילה בפורומים

חפשו פורום אחד או שניים בתחום ההתמחות שלכם, הירשמו ותהיו פעילים בו. ענו על שאלות של גולשים בתחום. נסו לעזור ולהראות מקצועיות בתחומכם ואנשים יעריכו זאת. הזמינו אותם לבסוף להיכנס לאתר שלכם ולמצוא מידע רלוונטי נוסף שיוכל לעזור להם.

אתם יכולים גם לפתוח בעצמכם דיונים ולפרסם מאמרים ומידע מעניין שכתבתם אצלכם באתר ובכך להביא גולשים נוספים לקרוא את התוכן שכתבתם.

פורום זאת פלטפורמה מצוינת להביא לקוחות רלוונטיים לאתר שלכם ולספק להם את הפתרון שחיפשו.

נקודה חשובה: ברגע שעניתם תשובה עניינית ועזרתם למישהו, סיכוי גבוה שהוא יעריך את העזרה שלכם ויכנס לאתרכם לקבל מידע נוסף ותזכו לגולשים רבים כמוהו שגלשו בפורום וחיפשו מענה לאותם שאלות!

רישום לאינדקסים רלוונטיים

חפשו אינדקסים בתחומכם והירשמו אליהם. זאת עבודה חד פעמית שלא מצריכה עבודה שוטפת. אמנם לא תוכלו לפרסם שם תוכן וגם כמות הגולשים משם לא תהיה רבה (אם בכלל), אבל זאת עבודה חד פעמית וחינמית! נסו לרשום את האתר שלכם למספר אינדקסים ותגדילו את האפשרות שיגיעו משם גולשים.

נקודה חשובה: תשתדלו לרשום את האתר שלכם באינדקסים רלוונטיים ואיכותיים בלבד. הרבה אתרי אינדקסים היום הפכו לאתרי ספאם של קישורים וקישור מאינדקס באיכות ירודה ושאינו רלוונטי לאתרכם יכול גם להזיק לאתר שלכם.

החלפות קישורים

חפשו באינטרנט אתרים שמספקים שרות משלים לשלכם, פנו אליהם בבקשה לשיתוף פעולה ונסו לפרסם אחד את השני ובכך להביא גולשים רלוונטיים לאתר. ניתן לשים באנר פרסומי אחד אצל השני ואפשר גם להסתפק בקישור עם המלצה לבקר באתר שלכם.

גוגל מקומות

רשמו את האתר/עסק שלכם לגוגל מקומות (Google places). העסק שלכם יופיע במפות של גוגל, בגוגל+ ותוצאות האורגניות של גוגל עם קדימות בתוצאות למי שמחפש את השרות שלכם בגוגל ונמצא באזור שלכם. (בארץ, שרות זה של גוגל עדיין לא עובד הכי טוב, אך אין ספק שגוגל מכוונים לשם)

נקודה חשובה: אם העסק שלכם נותן שרות בכל הארץ, לא הייתי ממהר לרשום אותו. אם העסק שלכם הוא לוקאלי ומתמקד בעיקר באזור מסויים זה מצויין.

גוגל מקומות

קידום אתרים אורגני SEO

אם ביצעתם את כל מה שהמלצתי עליו למעלה עשיתם גם עבודת SEO. אמנם עבודת SEO כוללת דברים רבים נוספים, אך ביצוע של כל הדברים הנ"ל יקדם את אתרכם במנוע החיפוש.

 

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לעמותות

בניית אתר רספונסיבי

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!