Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתר קטלוג

בניית אתר קטלוג
27.02.17 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בניית אתרי קטלוג

חוויית הקנייה באינטרנט עברה שדרוג משמעותי ביותר בשנים האחרונות. ניתן לראות אין ספור חנויות המבוססות באינטרנט בלבד שעושות רווחים נאים ביותר. הדבר מתאפשר בזכות העובדה שהעלויות של ניהול חנות מקוונת הוא הרבה יותר פשוט מחנות "בעולם האמיתי". מכיוון שאין צורך לשלם ארנונה גבוהה על חלל מסחרי, מספיקה השכרה של מחסן לאחסון הסחורה, אין צורך במוכרים מנוסים שנמצאים בחנות בכל שעות היום, ניתן למכור בכל שעה ביממה ובכל יום בשבוע ללא הגבלה, ומספר הרכישות שנעשה באינטרנט הולך וגדל מדי שנה.

יתרונות נוספים של בניית אתר קטלוג

אתר קטלוג הוא סוג מוצר הניתן על ידי חברות לבניית אתרים ופיתוחי אינטרנט המיועדים באופן ספציפי לחנויות. זה אומר שהאתר בנוי בצורה המעניקה דפדוף מהיר בין מוצרים שונים, אפשרות לראות את כל המידע הרלוונטי מול העיניים (תמונה, מחיר, חומרים, פרטים טכניים וכו') באופן מיידי וכו'. כמו כן, אתר קטלוג תמיד כולל מערכת ניהול אחורית המאפשרת לנהל את המכירות, לראות את ההכנסות, לסמן מוצרים שנשלחו, הוחזרו כפגומים או הוחזרו על פי כללי האחריות וכו' – הכל לפי תנאי ההתקשרות של בעלי החנות עצמה. העיצוב של אתרי קטלוג היום בסיסי ביותר, משום שהתמונות של המוצרים מהוות את האלמנט העיצובי החשוב ביותר (אולי מלבד הלוגו שתמיד דורש תשומת לב מיוחדת), כך שבאמצעות בחירה בסוג אתר זה תוכלו לקבל את המיטב ולהשיג את המטרות שלכם בתור אנשי מסחר בעולם הווירטואלי והריאלי כאחד. מערכות הניהול החדשניות ביותר של חנויות מקוונות מאפשרות העלאה מהירה של מוצרים ולעתים אפילו בכמויות גדולות: העלאת שם, מילוי שדות שונים המציגים את המאפיינים הטכניים השונים הרלוונטיים למוצרים, הוספת תמונות ועוד. פשוט, קל ומהיר.

סוגים של אתרי קטלוג

סוגי העבודה בתחום בניית אתר קטלוג כוללים בדרך כלל את שתי האפשרויות הבאות:

  1. בניית אתר על בסיס מערכת קוד פתוח קיימת.
  2. פיתוח מערכת מאפס על ידי חברת בניית האתרים.

לכל אחת מאפשרויות אלה יתרונות וחסרונות משלה.

מאפיינים של אתר קטלוג קוד פתוח:

  1. ניתן לקבל שדרוגים ממפתחי אתרים אחרים.
  2. קוד פתוח הינו פרוץ יותר – ולכן פחות בטיחותי.
  3. קוד פתוח לא תמיד גמיש מספיק על מנת לספק צרכים ייחודיים.
  4. במערכות קוד פתוח יש בדרך כלל את כל המרכיבים הדרושים לפעילות של חנות מקוונת (בגלל שאנשים רבים חשבו על כך מראש).
  5. הפיתוח עשוי להיות זול יחסית, בגלל שמדובר בבסיס קיים.

מאפיינים של אתר קטלוג בנוי מאפס:

  1. מותאם באופן מלא לצורכי הלקוח (מתאים לחנויות בלתי רגילות כלשהן).
  2. מאפשר לנקוט אמצעי קידוד נתונים נוספים על מנת להגן על בעלי החנות.
  3. מאפשר פיתוחים עתידיים באמצעות החברה שבנתה את המערכת בלבד (משום שלרוב חברות אחרות לא מעוניינות לעסוק במערכות קוד סגור שבנו אנשים אחרים.

בניית אתרי קטלוג עם חברת אקטיבנט

כיצד בוחרים חברה עבור בניית אתר קטלוג?

כאמור, בניית אתר קטלוג זהו הליך מקובל בעולם האינטרנט המודרני, וחברות רבות בתחום מציעות שירות זה. כאשר בוחרים חברה שכזאת, כדאי לשים לב לבסיס של האתר, ובמידה וחשוב לכם שהמערכת תהיה בנויה מאפס ומותאמת לצרכים שלכם באופן מלא, יש להודיע על כך מראש. ראוי לציין שפעמים רבות מערכות קיימות הן עדיפות, משום שבחיסכון על הפיתוח ניתן להשקיע יותר במראה החיצוני, התאמה למובייל ומאפייני נוספים שיעזרו לחנות להתבלט כבר מהיום הראשון לקיומה, וזו תמיד דרך מצוינת להישאר צעד אחד לפני המתחרים.

מעוניינים לבנות אתר קטלוג בחברת בניית אתרים? צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר ממוקדת!

 

אולי יעניין אותך גם:

קידום אתר אינטרנט

ניתוח אתרים - Web Analytics

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!