Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתר חנות וירטואלית

בניית אתר חנות וירטואלית
27.02.17 מאת: צוות
8 דקות קריאה

רכישות באינטרנט הן דרך מעולה להוזיל עלויות בניהול חנות אמיתית. זה מאפשר לתת מחירים תחרותיים יותר ולתרום להתפתחות השוק החופשי. יחד עם זאת, אנשים רבים שפעלו במשך שנים ארוכות בתחום המכר באופן ישיר עשויים לשאול את עצמם, האם גם הם יכולים להקים חנות וירטואלית ולהצליח. כאשר שוכרים את שירותיה של חברה מקצועית ומיומנת בתחום זה – בהחלט ניתן להעביר את הפעילות העסקית באופן חלקי לאינטרנט, ורק להרוויח מכך.

מדוע חנויות וירטואליות הן העתיד?

מדי שנה יותר ויותר אנשים מנצלים את האינטרנט למטרות שונות, כאשר רכישת מוצרים מכל הסוגים הופכת למקובלת יותר ויותר. המהירות של המשלוחים, המחירים הזולים, המגוון האין סופי, כל אלה מפתים את גולשי האינטרנט לרכוש בלי האפשרות "למשש" את המוצר, למרות שבשנים הראשונות של הופעת הרשת רבים חששו מכך ורק אנשים נועזים ששאפו לרכוש פריטים שאין בנמצא באזור מגוריהם נענו לאתגר זה. כיום כל בעלי החנויות יודעים זאת היטב – מכר באינטרנט זה צורת המסחר הפופולרית ביותר של המאה ה-21, והגלובליזציה רק תורמת לכך, משום שכל חנות שכזו מקבלת קהל יעד נרחב ביותר החובק את העולם כולו, ולא רק את האזור הקרוב פיזית לחנויות "מהדור הקודם".

המרכיבים החיוניים של חנות וירטואלית

כאשר ניגשים למשימת בניית אתר חנות וירטואלית, חשוב מאוד להבין את המרכיבים הבסיסיים והחשובים ביותר, הדרושים למימוש המטרות הבאות: גיבוש ההיצע, ניהול מכירות וקידום החנות ברחבי האינטרנט. על מנת להשיג את כל המטרות האלה, דרושים הרכיבים הבאים:

המרכיבים החיוניים של חנות וירטואלית

ממשק להוספת ועריכת מוצרים

זהו הלב של החנות הווירטואלית. באמצעות מנגנון זה אתם יכולים להוסיף את המוצרים החיוניים והדרושים לאתר שלכם. ככל שהממשק נוח ונגיש יותר – כך הפעילות תהיה חלקה יותר. כיום ניתן לבנות חנויות וירטואליות המאפשרות העלאה וניהול פשוט ביותר של כל התהליך, כך שגם אדם שאינו מכיר את תחום בניית האתרים בשום צורה יוכל ללמוד את המלאכה בקלות ולשלוט באופן עצמאי על התכנים בחנות שלו.

מערכת ניהול הזמנות

מערכת ניהול ההזמנות היא נכס צאן ברזל של כל חנות. בעוד לאנשים הצופים במוצרים חשובה האפשרות לראות את כל הפרטים הקטנים בהתנהלות העסקית שלכם ודאגה לכל הזמנה והזמנה באופן אישי. מערכות איכותיות מאפשרות גם לשלוח אי-מיילים המודיעים על שינויים, הודעות חדשות במערכות, הזמנות שנכנסו, שינויי סטאטוס ועוד. 

מערכת סליקה

חלק חשוב נוסף בכל המנגנון של החנות הווירטואלית – מערכת סליקה המאפשרת לנהל את כל ההיבט של קבלת הכספים עבור כל עסקה שתתבצע במסגרת החנות הווירטואלית שלכם. כך, בחירה במנגנון סליקה שיהיה מוטמע היטב במערכת כולה זהו חלק חיוני וחשוב ביותר לפעילות השוטפת של החנות.

מערכת לעריכת נתוני SEO

בעת בניית אתר חנות וירטואלית, כדאי לקחת בחשבון שללא קידום יעיל ואיכותי, ההצלחה שלכם לא מובטחת. לכן כל עמוד באתר, שפעמים רבות מהווה מוצרים בקטגוריות שונות חייב לעבור אופטימיזציה למנועי חיפוש.

דקויות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתר חנות וירטואלית

דקויות חשובות שיש לקחת בחשבון בעת בניית אתר חנות וירטואלית

כאשר ניגשים להליך בניית האתר המיועד למכירות, חשוב מאוד לדאוג לכך שתהיה לו רמת בטיחות גבוהה, בעיקר עכשיו, כאשר כל האתרים מצוינים כ"בטוחים" או "לא בטוחים" על ידי גוגל או אפילו ישירות בדפדפן כרום. הבטיחות נקבעת, בין השאר באמצעות רכישת SSL המעלה את הבטיחות של הרכישות. חשוב מאוד למצוא חברה מקצועית ואיכותית הנאורה בכל הדקויות האלה והמסוגלת לספק לכם מענה בכל עת, גם כאשר בניית החנות הסתיימה.

מעוניינים להרחיב את העסק שלכם באינטרנט? פנו אלינו לקבלת הצעת מחיר עבור בניית אתר חנות וירטואלית עוד היום!

אולי יעניין אותך גם:

בניית דפי נחיתה לקידום ממומן

כלים לפרסום האתר שלי בחינם

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!