Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בניית אתרים לחברות ביטוח

בניית אתרים לחברות ביטוח
27.02.17 מאת: צוות
5 דקות קריאה

כמעט כל חברה, ארגון או בית עסק דואג שלחברה שלו יהיה גם אתר אינטרנט. האתר מאפשר ליותר לקוחות להיחשף לעסק ולשירות הייחודי אותו הוא מציע ללקוח. כאשר אנחנו כחברת ביטוח עומדים לפני פתיחת אתר לעסק שלנו, עלינו לבדוק היטב עם עצמנו מה אנחנו רוצים להציג באתר: האם אנחנו רוצים למכור באמצעות האתר פוליסות שונות או שאנחנו רוצים להוביל את הגולש ליצור עמנו קשר ולקבוע פגישה פיזית, ובכלל איך אנחנו רוצים למתג את העסק שלנו באתר. כדי לבנות את האתר באופן הנכון, חובה להיעזר באנשי מקצוע המציעים בניית אתרים לחברות ביטוח הן בשלב של התכנון הראשוני ובאפיון של האתר, וגם אחר כך, חובה לתחזק את האתר ולדאוג לקידומו המתמיד כדי שלא ישקע בתוך ים האתרים הקיימים היום ברשת בתחום הביטוחים. 

מה צריך לדעת בעת בניית אתרים לחברות ביטוח?

אתר של חברת ביטוח הוא לא סתם עוד אתר. מדובר באתר שאמור להציג באופן מקצועי ומשכנע את הביטוחים השונים. העיצוב של האתר חייב להיות ברור ונוח לשימוש כך שהלקוח לא יצטרך לחפש באתר את הביטוח שהוא צריך. דוגמה לכך זהו אתר המציג בדף הבית את כל הצעות הביטוח באופן ברור בליווי תמונות ברורות ומתאימות לשירות. כמו הצעה לביטוח רכב, הצעה לביטוח דירה, הצעה לביטוח משכנתא, הצעה לביטוח נסיעות וכדומה. כאשר לחיצה על שירות מסוים יוביל מיד לדף פנימי שיציע את הביטוח המתאים על פי הנתונים האישיים של הלקוח.

כך לדוגמא, אם מדובר בביטוח נסיעות, תהיה אפשרות לקבל הצעה רלוונטית בהתאם לתאריכי הנסיעה ובהתאם ליעד אליו נוסעים. כך גם עם ביטוח דירה. כאשר הלקוח יכול לבדוק בעצמו בזמן קצר מה תהיה העלות בערך של הביטוח, הוא יעשה זאת הרבה יותר מהר מיצירת קשר באופן פיזי עם נציג של חברת הביטוח. הדבר מבטיח בוודאות גבוהה שהלקוח הזה יישאר באתר להשלים את הרכישה של פוליסת הביטוח.

אתר של חברת ביטוח צריך לכלול טפסים רלוונטיים שמיועדים להורדה, מידע זמין על סוגי הביטוחים, ואת כל הכלים השימושיים לצורכי הלקוח.

לפרטים נוספים צרו עמנו קשר ואנו נשמח לעמוד לשירותכם.

בניית אתרים מקצועיים לחברות ביטוח

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לרואי חשבון

בניית אתר תדמיתי

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!