Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility
צלצל עכשיו! 077-7298288

בנייה וקידום אתרים

בנייה וקידום אתרים
25.01.17 מאת: צוות
8 דקות קריאה

בנייה וקידום אתרים – אקטיבנט

לאורך שנים רבות היו בנייה וקידום אתרים תחומים נפרדים, אולם בעשור האחרון היינו עדים להתפתחות המטאורית בתחומים אלו ולאפשרות הנפלאה לשלב ביניהם על מנת לאפשר גם לעסקים להרוויח וגם לחברות האינטרנט להרוויח. כך למשל יוכל הלקוח ליהנות משירות של בניית התשתית (כלומר האתר שלו) וגם משירותי שיווק ופרסום המקדמים את האתר במנועי החיפוש, מביאים תנועה שלמעשה חלקה הופך ללקוחות. הוא יכול ליהנות משני השירותים במקום אחד ולרוב גם במחיר מוזל מאשר אם היה מחפש את שניהם בנפרד, ואילו חברת הבנייה/קידום אתרים יכולה ליהנות ממתן שני שירותים שלה עבור אותו לקוח והגדלת הכנסותיה של החברה גם כן. אין ספק שמדובר ב-WIN WIN לשני הצדדים. 

בנייה וקידום אתרים

איך היתרונות של שני השירותים במקום אחד באים לידי ביטוי עבור הלקוח?

אם אתם בעלי עסקים קטנים-בינוניים ויש לכם תקציב פרסום מוגבל אבל הבנתם כבר מזמן שאיכות האתר שלכם והחשיפה שהוא יקבל ברשת הנה קריטית להצלחת העסק והרחבתו. מכאן אתם מתחילים לחפש אחר חברת בניית אתרים לבנות את האתר הראשון שלכם או לשדרג את האתר הקיים. לאחר מכן תזדקקו לשירותי פרסום ואחת הטכניקות הטובות ביותר לעשות זאת היא באמצעות קידום אתרים אורגני. מכאן מגיעים היתרונות של הלקוחות לקבל את שני השירותים במקום אחד:

  • הלקוח חוסך כסף רב בשל קבלת השירותים תחת קורת גג אחת.
  • הלקוח מקבל עבודה מקצועית ואיכותית גם בבניית האתר וגם בקידום האתר שלו.
  • הלקוח חוסך זמן בהשוואות מחירים, בחינת שירותים ומציאת החברה הנכונה לבנייה/קידום האתר כאשר כל אחת תספק לו רק שירות אחד.
  • הלקוח לא צריך להתפזר להסכמים שונים מול חברות שונות והוא יכול להסתפק בהסכם עבודה יחיד מול חברה אחת.
  • הלקוח יכול לעקוב יותר בקלות אחר ההוצאות שלו.
  • הלקוח משלם כביכול יותר לחברה אחת במקום לחלק את התקציב ל-2 חברות שונות ולכן הופך ללקוח חשוב בעיני החברה. חברות רבות יאמרו לכם שהן מתייחסות לכל לקוח באופן שווה. זה אולי נכון מקצועית בהרבה מקרים אבל ברמה הרגשית וברמת היחס ללקוח כמובן שהחברות יהיו בעלות אינטרס לשמור על הלקוחות הגדולים יותר שלה.

מדוע חשוב לקדם היום את האתר בגוגל?

אלה מכם החושבים שאולי אתם צריכים רק לבנות את האתר והפרסום בגוגל יגיע מעצמו אז צר לנו לומר שזה לא עובד כך. חברות קידום רבות מקדמות עשרות אלפי בעלי עסקים בישראל בגוגל במיליוני ביטויים שונים מכל סוג ומכל תחום. כמעט ולא משנה מהו התחום שלכם – תהיה שם תחרות ומתחרים. סביר להניח שאלה כבר נחשפו לפניכם לקידום אתרים והחלו לפניכם לקדם את האתר שלהם. כמובן שבאמצעות חברת קידום טובה תוכלו להתקדם יחסית במהירות במעלה תוצאות החיפוש, אולם כדי להגיע למקומות הראשונים באמת זה עשוי לקחת קצת זמן, בדרך כלל חצי שנה-שנה ואולי יותר. תלוי במידת התחרות על הביטוי ובמתחרים עצמם וכמה הם מקדמים את הביטוי בצורה אגרסיבית. כמובן שחשוב לזכור כי גוגל עשויה לשנות מעת לעת את הפרמטרים המשפיעים על הדירוג ולכן חברת קידום מקצועית ערה תמיד לעדכונים השונים של גוגל ומטפלת בלקוחותיה בהתאם.

בנייה וקידום אתרים מקצועי לעסקים - אקטיבנט

חברת אקטיבנט הנה חברה המתמחה בנייה וקידום אתרים במנועי החיפוש ובראשם גוגל. החברה בונה אתרים מכל סוג ובכל תחום, החל מ: אתרי תדמית, אתרי חנות וירטואלית, מערכות שונות, אתרי קטלוג, אתרים רספונסיביים ועוד. החברה גאה בהיותה מובילה בתחומה וביכולות שלה לספק שירותים מקצועיים הן בתחום בניית האתרים והן בקידום אתרים וכך יכולה לסייע ללקוחותיה לקבל את כל השירותים במקום אחד. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון לפרטים נוספים.

אולי יעניין אותך גם:

בניית אתרים לצלמים

מערכת לניהול תוכן בקוד פתוח או בקוד סגור?

חזרה למעלה

על מנת שנכין את ההצעה המתאימה ביותר עבורך, נשמח לפרטים נוספים: 

לפני שאנחנו יוצרים איתך קשר טלפוני בנוגע לבניית האתר הבא שלך, נשמח לקבל ממך כמה פרטים נוספים שיעזרו לנו להבין את הצרכים שלך!